Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Hei Mimsen :)

så utrolig flink du er :jepp: Det er ikke lenge igjen til den store dagen, tenk om to uker sitter du Italia som frue :hoppe:

Du er kjempeflink som trener, en veldig inspirasjon er du :jepp: Ville bare sende en klem å si at du kommer til å bli en fantastisk nyyydelig brud :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Dette ble en uke der vi ikke fikk gjort en pøkk :overrasket: Så uke 36 blir travel!!!

Plan for uke 36 - dette MÅ gjøres:

Hente ringene

Kjøpe strømper

Kjøpe skjorte til sønnen i huset

Kjøpe lys til giga-lysestake

Sende mail til kjøkkensjefen og bekrefte antall gjester og klokkeslett

Bestemme oss for endelig meny og skrive ut på fint papir til bordene

Lage en oversikt / kjøreplan for dagen

Kontakte kantor - sendte mail nå!

Skrive ut kirkeprogram

Tilpasse brudekjolen (mamma må sy noe som er løst)

Øve øve og øve på brudevals - vi har begynt :danser:

Lage spillelister til festen

Bestemme oss for hvilke blomster til festen og bestille disse

Ta en runde på blomsterbutikker og se om de har det vi trenger til buketten min

Plukke høstblader og legge i press

Plukke strå og henge til tørk

Preppe forlovere og foreldre

Gå gjennom alle bestillinger

Frisør fredag - stripe og klippe

Solarium - mandag, onsdag, fredag og søndag!

Gå mest mulig i skoene våre

Begynne å pakke til bryllupsreise

Gå gjennom klær og tilbehør - mangler vi noe??

Glede oss :hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo::romeo::romeo::romeo::romeo:

12 dager-12 dager-12 dager

:hjerter_rundt::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Synes det virker som du har stålkontroll Mimsen :)

Jeg gleder meg så sinnsykt til 13 september!!!!!

:duskedame: :love: :duskedame: :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Lille Ekorn: Ja tenk - 12 dager igjen, det er snart ikke mer enn vi kan telle på 2 hender det :dåne: Imorgen kommer lille snuppa igjen, hun er her ekstremt mye for tiden så jeg føler egentlig ikke jeg har så god kontroll - all min tid går i henne liksom :sukk: Og hun legger seg ikke før butikkene er stengt...så idag får bli en av de effektive dagene :fnise:

*** *** *** *** ***

:hjerte: *** *** *** *** ***

Hvor i huleste får en tak i hvite strømper??????? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at vi har kommet til riktig måndte :duskedame:

Å så koselig å lese at du skal ha høstblader, det tenker jeg også på! Har det blitt noen fine røde enda? Det må jeg se etter :)

Lykke til med alt som skal gjøres denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, tenk at bryllupet ditt er i neste uke!! :dåne: Så gøy!! Blir nok hektisk frem til da, men det klarer du fint! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hurra for at vi har kommet til riktig måndte :duskedame:

Å så koselig å lese at du skal ha høstblader, det tenker jeg også på! Har det blitt noen fine røde enda? Det må jeg se etter :)

Lykke til med alt som skal gjøres denne uka!

:ball: s-e-p-t-e-m-b-e-r :ball:

Var og gikk langtur i fjellet igår, og fant masse fine blader da ihvertfall, helst rogneblader, men om ikke så lenge begynner lønnetrærne også - og de blir jo bare helt fantastiske :dåne: Får gå på bladjakt de neste ukene ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hva skal du med hvite strømper da vennen min når du bare kan ha vanlige hudfargede? :lur:

Fordi kjæresten synes det er dritstygt med hudfarga :skratte: Men ei venninne tipsa meg om en undertøysbutikk hun mente har hvite, så får prøve der tenker jeg :sjenert:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Oi oi, tenk at bryllupet ditt er i neste uke!! :dåne: Så gøy!! Blir nok hektisk frem til da, men det klarer du fint! :enig:

Ai nåw!!! :dåne: :dåne: og dobbelt :dåne:

Ser ikke for meg at jeg får mye tid til å sove :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:klemmer:

Snuppa mi :klem:

Hvordan går det med deg? Ny jobb og veslejenta i barnehagen...Og tenk at hun er blitt 1 år da :bursdag: Herlige bildene på FB!!!

Nærmer seg med stormskritt her, jeg og Pysepus prata litt om å treffes på fredagen ihvertfall - når vi skal dekke bordene, men da er du kansje på jobb? :klø: Vi kunne jo uansett tatt oss en kopp kaffe og prata litt på torsdagen kansje?? En liten time klarer jeg nok å skvise inn i en ellers tettpakka torsdag :fnise: Mye som skal skje den dagen, negler, fotpleie, presten kommer og mye mer :hoppe: Snart snart snart er det :bryllup:

:danser::hjerte::danser::hjerte::danser::hjerte::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa mi :klem:

Hvordan går det med deg? Ny jobb og veslejenta i barnehagen...Og tenk at hun er blitt 1 år da :bursdag: Herlige bildene på FB!!!

Nærmer seg med stormskritt her, jeg og Pysepus prata litt om å treffes på fredagen ihvertfall - når vi skal dekke bordene, men da er du kansje på jobb? :klø: Vi kunne jo uansett tatt oss en kopp kaffe og prata litt på torsdagen kansje?? En liten time klarer jeg nok å skvise inn i en ellers tettpakka torsdag :fnise: Mye som skal skje den dagen, negler, fotpleie, presten kommer og mye mer :hoppe: Snart snart snart er det :bryllup:

:danser::hjerte::danser::hjerte::danser::hjerte::danser:

Mye som skjer her om dagen, merker det går ut over pc-tiden min :fnise:

Nærmer seg med stoooormskritt ja, følger spent med på FB-nedtellingen din :jepp:

Jeg jobber til 15.30 hver dag, men ellers kan jeg møtes når som helst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai nåw!!! :dåne: :dåne: og dobbelt :dåne:

Ser ikke for meg at jeg får mye tid til å sove :ler:

Sove kan du gjøre når du blir gammel! :fnise:

Håper du får sove littegranne da, er jo ikke så stas å være stuptrøtt på bryllupsdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Da har jeg endelig litt tid :hoppe: Møte på jobb idag, så var bare hjemom og lufta vovvis i øspøs-regn og skrev noe om været her før jeg måtte gå igjen :sur: Kom akkurat hjem - sliten og stressa, føler jeg kommer ingen vei med det siste som skal gjøres... :sukk:

Idag fikk vi svar fra kantor - all ære til han som svarte raskt :klappe: Så han ga klarsignal for kirkeprogrammet vårt - det er jo verdt en liten dans :danser: Så da skal de skrives ut i morgen :jepp:

Kjæresten har prata med presten vår idag, og hun sa at når vi skulle møtes i kirka dagen før så ville hun bare ha oss der :overrasket: Mente det var ingenting der å gjøre for forlovere, brudepike og pappa - disse ville få instruksene sine rett før vielsen, altså samme dag - er det vanlig??? :klø: Kjenner jeg ikke syntes det var helt sånn som jeg så for meg :sjenert: Hun skulle visst prate endel med oss - så kanskje hun skal finpusse på talen sin kvelden før :vetikke::fnise:

Men angst angst, har jeg kontroll??? :redd: Føler på meg jeg har glemt noe - men kommer ikke på hva!!

:pasha:

denne var forresten helt etter min smak!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

APRIN! Jeg vet hvem du er!!

Fikk sånn på facebooken min at Pysepus og mim hadde kommentert på ett bilde, av en skjønn liten jente som spiste kake! Så etter mims kommentar om bildene tror jeg at jeg vet hvem du er :Nikke:

I morgen er det 2 hender til bryllupet Mims!! Åå :-D

:bryllup::hjerte: :love: :hjerte::bryllup:

Masse :klemmer: fra reka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

APRIN! Jeg vet hvem du er!!

Fikk sånn på facebooken min at Pysepus og mim hadde kommentert på ett bilde, av en skjønn liten jente som spiste kake! Så etter mims kommentar om bildene tror jeg at jeg vet hvem du er :Nikke:

I morgen er det 2 hender til bryllupet Mims!! Åå :-D

:bryllup::hjerte: :love: :hjerte::bryllup:

Masse :klemmer: fra reka

ja, di har kommentert på bursdagsbildene av min vakre lille ettåring :love:

Nå ble jo jeg veeeeeldig nysgjerrig på hvem du er da!?!

:rope: MIM, PYSEPUS!! :rope: Venligst kommenter på rekas bilder! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...