Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Til og med å gå opp kirkegulvet er gøy, tro det eller ei ;)

:skratte:

Nå i ettertid er det gøy ja, når man tenker tilbake på det... menneh, var ikke så ille som magen ga uttrykk for på forhånd :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søta mi :hjerte:

Skulle bare innom med en :klem: Og si at jeg tenker på deg nå som det nærmer seg :juhu: :juhu:

Dessuten er jeg ikke helt borte, for jeg oppdaterer meg på facebook også :lur::fnise:

16 dager! Tenk! :rødme:

Og så skulle jeg også si at jeg forblir reka, men sletter boken og deretter kommer jeg til å opprette en ny bok som er litt mer anonym og eksfri :ler:

:klem: på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mimsen min :klemmer: Tenk nå er det bare 16 dager igjen!!! Jeg har sommerfugler i magen..som sikkert kommer til å bli elefanter!!! Noterer meg stadig ting og huske på..Også må jeg skrive tale!! Også driver vi å pakker i leiligheten..må passe på at jeg ikke pakker bort bryllupsting..Tenk å ikke finne igjen f.eks bordplanen!!! Litt småstresset kjenner jeg..hehe.. Ha en superduper dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Oppdatert svar fra gjestene; 2 dager før fristen - og alle har svart :juhu:

Middagsgjester:

Invitert: 22

Kommer: 21

Kommer ikke: 1

Ikke svart: 0

Kaffegjester:

Invitert: 15

Kommer: 15

Kommer ikke: 0

Ikke svart: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei :vinke:

Nå er det ikke mange dagene igjen :-D

:hoppe: Jippi for at alle har svart og at nesten alle kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Lille Ekorn: Du har å henge fingrene i du ihvertfall :ler: Makan til stå-på vilje skal en lete lenge etter :klem: Dette kommer til å gå strålende, selv om jeg skjønner du er litt stressa oppi det hele - det er jeg også, og jeg skal ikke flytte i tillegg :fnise: Gleder meg noe vanvittig, og går rundt og stråler som en :sol: hele dagene :juhu: De kommenterer det hvor enn jeg går, at jeg er helt vanvittig blid og glad - så ja, jeg er overlykkelig og gleder meg noe helt hinsides!!! Bare 16 dager igjen så er jeg hans for alltid :hoppe: :love: :hoppe:

Jeg har bestemt meg for å ikke holde tale, men lese opp det diktet jeg har lagt ut i bloggen min :sjenert: Ellers blir det så mye "takk til deg og takk til deg" - jeg har en følelse av at jeg kommer til å være en smule emosjonell den dagen (den dagen også hehe...) så jeg sikter mot noe jeg tror jeg vil takle sånn noenlunde å lese opp :fnise: Du er tøff som skal holde tale :jepp:

:Nikke: eneste som ikke kommer er storesøster til kjæresten (de er halv-søsken og møtte hverandre første gang når kjæresten var over 20 :overrasket: For the record, han bodde på barnehjem de første 2 årene i sitt liv og hun på et annet barnehjem - altså de ble splitta, ingen visste om at han hadde søsken når han da ble adoptert! Norge på sitt beste!!) Hun bor et eller annet sted på østlandet, og har skral økonomi - så for henne ble det desverre vanskelig å komme over bare for 1 dag :sukk: Skjønner henne godt da, hadde bare vært så utrolig gøy å møte henne :jepp: Men det skal vi få til!!!

Ellers kommer alle, og det er jo kjempeflott :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:rope: 16 dager igjen :juhu:

Forklarte lille-snuppa her idag at hun kan snart telle på 2 hender antall dager igjen :dåne: Hun gleder seg hun også - til "vi" skal gifte oss som hun sier :rødme: Søtnosen min :kyss:

Var innom og snik-kikka på nettsiden til Kitch`n der vi har lagt ut ønskeliste :lur: og jammen har ikke folk allerede kjøpt endel :hoppe: :hoppe: :hoppe: Litt kjekt dette her altså, må innrømme at vi liker å få ting vi ønsker oss :ler:

Hva er vitsen med å ta vekk smiley`s som funker som bare det??? :kjefte: Nå er både :engel: og vanlig :kyss: borte :sukk: Kjenner jeg blir litt lei meg :grine:: nå fant jeg ut at YNDLINGSSMILEYEN MIN :hoho: er borte også :slåss: HVA ER VITSEN???

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med innspurten og kos deg! :hoppe: Det er så GÖY å gifte seg, det gjör ingen ting om man ikke rekker alt man skulle eller ikke alt blir som planlagt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Søte dere er som husker på at det er 2 uker igjen bare :rødme: Eller nå er det faktisk under 2 uker :dåne: Om 2 uker er jeg faktisk i Italia :romeo:

Denne uka som kommer nå blir t-r-a-v-e-l nå må det som skal gjøres - gjøres og alle må settes inn i sine oppgaver og få vite hva som skal skje når den dagen :sjenert: Jeg har visst holdt kortene litt for tett til brystet :fnise: enkelte er i ferd med å få litt panikk :hoho:

Jeg er i ferd med å nå målet mitt ang kilo å ta av - 2 kg to go så er vekta mi der den var før skuldera mi klikka :danse: De neste to ukene skal jeg bare fortsette med det jeg har klart i det siste; gå tur i fjellet hver dag, drikke masse vann, sykle til jobb hver dag og løfte det antall jeg klarer av 1 kg vekter (har fått klarsignal av legen :hoppe:) 2 kg to go - og flere må gjerne følge med :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...