Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

neimen kjære Mim, hva er det som har skjedd..Fikk ikke vært på KG igår, men skjønner at det har vært noe som sårer deg/gjør deg sint. Send meg gjerne en PM :) Også masse gode :klemmer::klemmer::klemmer: til deg. Ikke noe skal få ødelegge den fine tiden vi har foran oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Foreløpig meny 13.09.2008

Velkomstdrink: Eple og pærecider

Kremet Skogsopp suppe

Her bruker vi sesongens skogsopp satt sammen med friske urter og fløte.

Serveres med hjemmelaget brød og smør.

Vin: Loosen Riesling Kabinett

***

Dijon Marinert Kalvefilet

Norsk kalvefilet marineres i urter og Dijon sennep, serveres med morkelsaus, confit tomat, sommerkål og gredine potet.

Vin: Domini Veneti Valpolicelli

***

Tilslørte Bondepiker

Laget på norske epler som vi har valgt ut selv fra Lothe gård i Hardanger.

Vin: Toso Moscato D`Asti

Skal gjøre små endringer på tilbehøret, sommerkål er ikke helt vår greie

:spy:

Mulig det blir noe sopp eller en eller annen salat :jepp:

*Minner seg selv på å ringe kokken* :klaske:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Er det sånn at servitørene får mat også eller? :lur: (av erfaring vet jeg nå at det er lurt å spørre dobbelt om det... bare spør *Aprin* :sjenert: )

Og klar for kaffe en dag? Jobber du? Jeg kan gjerne tidlig om dagen i morgen eller fredag :-D Eller lørdag kanskje... men helst en av de to andre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Er det sånn at servitørene får mat også eller? :lur: (av erfaring vet jeg nå at det er lurt å spørre dobbelt om det... bare spør *Aprin* :sjenert: )

Og klar for kaffe en dag? Jobber du? Jeg kan gjerne tidlig om dagen i morgen eller fredag :-D Eller lørdag kanskje... men helst en av de to andre :jepp:

Hahaha, tankeoverføring eller? Etterlyste nettopp kafe-besøk i dagboka di :hoho: Menne...jeg jobber da :klaske::ler: Noen må jo det også :roll::skratte:

Bare lørdag jeg har fri :sukk: Ellers må det bli i morgen kveld :sjenert: Fredag skal vi på IKEA :juhu:

Jeg bestiller mat til servitørene også ja, det er dere jammen verdt go`jentene mine :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
I morgen kveld? :-D Si klokkeslett og sted du så kommer jeg :) Eller jeg kan hente deg så kan vi kjøre ned sammen :-D

:juhu: :danser: :juhu:

Du kan få lov å hente meg - jeg burde vel helst sykle men :tunge1::fnise: *gidder ikke*

Må legge lille Persille først, kjæresten er på foreldremøte, kommer hjem 19:30...Er klokka 20 greit?

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, menyen hørtes kjempegod ut!!!! :sikle:

..men tør ikke helt glede meg før jeg ser at kokken ikke forsvinner med alt av rester :fnise:

Gleeeeder meg så masse til bryllupet ditt!! :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
ååå, menyen hørtes kjempegod ut!!!! :sikle:

..men tør ikke helt glede meg før jeg ser at kokken ikke forsvinner med alt av rester :fnise:

Gleeeeder meg så masse til bryllupet ditt!! :hoppe::klemmer:

Huff... :flau: De har virkelig fått klager på det altså! :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... :flau: De har virkelig fått klager på det altså! :fy_fy:

:fnise: det gikk veldig fint altså! :jepp: var så travelt at vi rakk ikke å spise uansett :) (bortsett fra hun "proffe" servitøren da, som sørget for at de la av mat til HENNE :dåne: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:fnise: det gikk veldig fint altså! :jepp: var så travelt at vi rakk ikke å spise uansett :) (bortsett fra hun "proffe" servitøren da, som sørget for at de la av mat til HENNE :dåne: )

Det er skikkelig tragisk! Så henne jo nesten ikke hele kvelden jo, mens dere tre så vi hele tiden :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
ååå, menyen hørtes kjempegod ut!!!!

..men tør ikke helt glede meg før jeg ser at kokken ikke forsvinner med alt av rester

Gleeeeder meg så masse til bryllupet ditt!!

:hakeslepp: gjorde de det??? Hva skulle de med restene da - kaste de?! Hehe, det er ikke mulig, det får de ikke gjøre hos oss ihvertfall, da skal jeg heller bestille ett par kuverter ekstra sånn at dere er garantert mat!!!

Jeg gleder meg også - noe helt vanvittig :dåne: Og det betyr kjempemasse for meg å ha dere der :klemmer: Go`jentene mine :kyss:

Huff...De har virkelig fått klager på det altså!

:hoho: Like greit jeg ikke var der da, jeg hadde :slåss: for å få mat!! Sikla jo fullstendig over menyen deres da :sikle: Seriøst, hva tenkte de med?! :klø:

:fnise: det gikk veldig fint altså! :jepp: var så travelt at vi rakk ikke å spise uansett :) (bortsett fra hun "proffe" servitøren da, som sørget for at de la av mat til HENNE :dåne: )

Det er skikkelig tragisk! Så henne jo nesten ikke hele kvelden jo, mens dere tre så vi hele tiden :kjempesinna:

:skratte: Først meg selv, så meg selv, så meg selv igjen..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære mimsen :)

en liten tur innom boka di :) menyen høres nammi ut :sikle: ble nesten sulten igjen her jeg sitter etter å ha lest den :jepp:

Hvorfor har du vært så trist eller sint?? det er ikke bra.. noen som har gjort deg noe? skal vi ta dem??? :slåss: :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. :sjenert: Jeg ble nysgjerrig på hva som har skjedd med mimsen mens jeg har vært borte..

Men jeg skal ikke spørre om du ikke vil snakke om det :)

(Men hvis du vil, så vet du pmen min :ler::tunge1: )

Håper du har det bra nå da Mimsen!! Jeg har savnet det gruelig! :klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Å.. :sjenert: Jeg ble nysgjerrig på hva som har skjedd med mimsen mens jeg har vært borte..

Men jeg skal ikke spørre om du ikke vil snakke om det :)

(Men hvis du vil, så vet du pmen min :ler::tunge1: )

Håper du har det bra nå da Mimsen!! Jeg har savnet det gruelig! :klem::klemmer:

Sender deg en PM jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...