Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Så flott peis/ovn :Nikke:

Tenk bare 10dager :overrasket: Det er jo ikke lenge siden det var et år jo :strix:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

:frustrert: :slåss: :angry::kjempesinna::klaske::murvegg::sinnatagg::sinna::rope::kjefte: :slår:

Jeg skulle ønske vi hadde holdt oss til den opprinnelige planen og reist langt langt vekk for å gifte oss - uten noen tilstede :sukk: Så sånn er det! Vil ikke snakke noe om det, dere skjønner sikkert hvem og hva det dreier seg om - måtte bare få ut litt aggresjon!! Men det er hakket før jeg avlyser hele driten og bestiller flybillett til hotti-heiti :cry3: Det er ikke rettferdig at folk skal holde på sånn 9 dager før bryllupet vårt - la meg være ifred!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtnosen min! Husk at du er den aller søteste mimmen i hele universet og at du får din kjære uansett :)

Og du kan selvfølgelig bare sende en pm om du vil!

Masse koser og klemmer til deg vennen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Vet at det er vanskelig å ikke bry seg om de, men prøv å la være :kose: Og tenk på at om 9 dager er du den lykkeligste i hele verden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig hvis folk skal lage herk nå, men prøv så godt du kan å bare driiite i dem og kjør deres eget løp :klemmer: Uansett så får du verdens beste mann og du blir gift :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:regn:

Værvarsel for 13.09 - kan si det ikke går helt etter planene :dåne:

Hør her: 16 grader,kraftig regn, svak vind, 1,6 m/s fra sør-sørvest. 7 mm nedbør i døgnet.

Vææær så snill å gi meg noe bedre :pls:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn:

Værvarsel for 13.09 - kan si det ikke går helt etter planene :dåne:

Hør her: 16 grader,kraftig regn, svak vind, 1,6 m/s fra sør-sørvest. 7 mm nedbør i døgnet.

Vææær så snill å gi meg noe bedre :pls:

Å neeeeei!!! :sjokkert: Det værvarselet suger jo rett og slett!!!!! (pakker det ikke inn jeg... ) Får virkelig håpe det blir bittelitt bedre i hvert fall!! :troest: Det er fortsatt tid til at det kan endre seg...

Jeg skal ofre noen insekter til værgudene for deg, hvis jeg finner noen jeg tør å ta i!! :lur:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Å neeeeei!!! :sjokkert: Det værvarselet suger jo rett og slett!!!!! (pakker det ikke inn jeg... ) Får virkelig håpe det blir bittelitt bedre i hvert fall!! :troest: Det er fortsatt tid til at det kan endre seg...

Jeg skal ofre noen insekter til værgudene for deg, hvis jeg finner noen jeg tør å ta i!! :lur:

:skratte:

:fnise: må nok mer enn insekter til for å fikse på det været der :dåne: Uff, det er akkurat som jeg fryktet :sukk: Får litt problemer med fotograferingen vår om det regner..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Kraftig regn? :hakeslepp: Men hvordan kan det henge sammen med 7 mm nedbør i døgnet? :klø: Det går seg nok til skal du se :)

Øhhh, jeg tror det skal stå 17 ser du :redd: Det er det som står dagen før ihvertfall!! Heldigvis er det "lenge" til ennå - ihvertfall i værmeldings-sammenheng :jepp: Det var jo tross alt 1. dagen med 13.09 med i langtidsvarselet - så jeg håper og håper :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værmeldingen forandrer seg alltid! Bedre at det er spådd regn nå, og du blir positivt overrasket - enn at det er spådd sol og fint, og så regner det. DET hadde vært kjedelig. Dessuten betyr vel i grunn regn i sløret lykke, gjør det ikke?

:klem: på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meldt karftig regn til vår dag også, men det kom ikke før vi var trygt innendørs og det var blitt mørkt og ingen hadde andre planer utendørs enn å røyke eller komme seg hjem i en taxi :) Sol sol sol hele dagen (og dagen før stod det ikke noe om den solen på værvarselet, det var bare REGN)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan fortelle at min svigermor prövde å forandre på vielsen inntil DAGEN FÖR bryllupet! Heldigvis var mannen smart nok til å ikke si noe til meg... (Hun prövde å overtale han da hun skjönte at slaget var tapt med meg)

Det blir nok et supert bryllup, med eller uten regn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle at min svigermor prövde å forandre på vielsen inntil DAGEN FÖR bryllupet! Heldigvis var mannen smart nok til å ikke si noe til meg... (Hun prövde å overtale han da hun skjönte at slaget var tapt med meg)

Det blir nok et supert bryllup, med eller uten regn! :klem:

Oioioi! Bra han ikke sa noe til deg da! Min svigermor hadde også innvendinger hele tiden, men de bare lukket jeg ørene for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg for snille piker som skal gifte seg om 8 dager vettu, både når det gjelder det ene og været selvfølgelig. De melder jo aldri rett allikevel ;)

Du skal jo få the :herremann: of your dreams om 8 dager heldiggrisen! :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...