LilleEkorn Skrevet 8. september 2008 #1901 Del Skrevet 8. september 2008 jeg er så sikker på at soldansen hjelper Dinedama!!! For det er meldt Sol. Stille, 0,2 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør i døgnet og 15 grader hos oss på lørdag!! snart bare 4 dager igjen Mim!!!! Så er vi fruer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. september 2008 #1902 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg brygger på noe ikke nå - 5 dager før :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. september 2008 #1903 Del Skrevet 8. september 2008 Dette går bra Mim.. drikk urte-te og appelsinjuice Og halsdrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. september 2008 #1904 Del Skrevet 9. september 2008 Å, spis altfor masse C-vitaminer! Og bare tenk; "jeg skal ikke bli syk, jeg skal ikke bli syk" - så kanskje du kommer over det! Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. september 2008 #1905 Del Skrevet 9. september 2008 Du får ikke lov til å bli syk Mim!!!!! Mitt beste tips: Kjøp KanJang i helsekostbutikk, det er det eneste som funker for meg når jeg kjenner jeg brygger på noe. Og kjør på doble doser første døgnet. Denne reddet hele ferien min en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. september 2008 #1906 Del Skrevet 9. september 2008 Du Mimsen... jeg har ei venninne som vurderer å gifte seg i samme kirke som dere - er det greit at hun blir med for å se på vielsen deres på lørdag? de skal gifte seg neste sommer ser du så vi må ta de muligheten vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2008 #1907 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hei NÅ ER DET IKKE MANGE DAGENE IGJEN!! :hoppe: Det blir sikkert kjempebra Får bare håpe du klarer å riste av deg den jævla (Excuse the language) innen den tid. Dytt i deg alt som sies å hjelpe mot forkjølelse og til høyere makter Evt kan jeg ta en anti for deg! EDIT: SkriveLEIF. Endret 9. september 2008 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 9. september 2008 #1908 Del Skrevet 9. september 2008 Du Mimsen... jeg har ei venninne som vurderer å gifte seg i samme kirke som dere - er det greit at hun blir med for å se på vielsen deres på lørdag? de skal gifte seg neste sommer ser du så vi må ta de muligheten vi har Selvfølgelig Ta henne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #1909 Del Skrevet 9. september 2008 Du fåkke bli syk! Send basillene hit! Jeg kan ta dem jeg, for jeg skal bare jobbe på lørdag! :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 9. september 2008 #1910 Del Skrevet 9. september 2008 Nå har jeg F-R-I og skal bruke all min tid på de siste forberedelsene og å bli frisk Imorgen tidlig skal jeg ha prøvetime Ooooog det blir muligens en overraskelse med håret mitt Gleder meg Torsdag er det føtter og negler som står for tur Nå såg jeg nettopp bilder fra bryllupet til eksen min på FB, og jeg skal bare SÅ være mye finere enn hun han har gifta seg med på bryllupsdagen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. september 2008 #1911 Del Skrevet 9. september 2008 Gleder meg til å se deg på lørdag! Så mye at jeg blir litt rørt når jeg tenker på det! Er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #1912 Del Skrevet 9. september 2008 Pysepus er så søt!! Og det er mim også Og hun kommer jo selvfølgelig til å være uten-rekke-vidde-pen enn eksens! på ræ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. september 2008 #1913 Del Skrevet 9. september 2008 Mim! Kan ikke dere danse sånn i bryllupet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. september 2008 #1914 Del Skrevet 9. september 2008 Hei kjære Mim! Tenk at nå er dagen her snart!! Måtte bare stikke innom og følge med på de siste forberedelsene. Selvfølgelig kommer du til å bli mye finere enn kona til eksen din!!! Nyt de siste dagene og bli frisk som en fisk til den store dagen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 9. september 2008 #1915 Del Skrevet 9. september 2008 Sender blir frisk vibber !!! (Med spretterten min ) Det er bare nødt til å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2008 #1916 Del Skrevet 10. september 2008 Åssen har formen utvikla seg..? Forkjølelsen borte?? Tenk at du skal gifte deg i overi-overimorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. september 2008 #1917 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Fortsatt tett i nesen og vondt i hodet Men - litt mindre vondt i halsen ihvertfall Nå har jeg levert lille frøken på skolen og skal snart bort og ha prøvetime for hår og sminke Gleder meg masse - håper vi får til "overraskelsen" Ellers må jeg ta en telefon til kokken idag og få endra de grønnsakene Her er vi ute i siste liten I tillegg skal jeg sole meg og kjøpe fruktfat Så skal jeg bare slappe av og bli frisk :søvn: Endret 10. september 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. september 2008 #1918 Del Skrevet 10. september 2008 Kos deg masse på prøvetime Mim!!! sender deg masse god-bedring vibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. september 2008 #1919 Del Skrevet 10. september 2008 Også må vi jo feire litt: 3 små dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. september 2008 #1920 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har store problemer med å skjønne at jeg skal gifte meg - men magen min har skjønt det Snakk om å være nervøs!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg