Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Sånn er mandagen min :hoho:

:hoho: :hoho: Sinnsykt bra!

Drageløperen må jeg se! har heller ikke lest boka, begynte så smått en gang for et par måneder siden... men den fenget meg liksom ikke :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

kjeder du deg?

jeg er spent på hvordan titanic 2 hadde blitt altså. hadde vært en dårlig oppfølger tenker jeg, med noen andre enn leo og kate i hovedrollene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, Titanic 2 ja...

Husker jeg hørte rykter om det like etter at Titanic var på kino, da skulle visst Leo ha overlevd allikevel, men led av hukommelsestap eller noe... :hoho:

Godt DET ikke ble noe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

En aktuell historie kunne jo vært at Kate hadde blitt gravid etter den dampende og hete natten deres da, jeg satt bare og venta på det i filmen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Åh, jeg er SÅ glad det ikke er laget en Titanic 2, det hadde bare ødelagt aaalllt!!! :dåne:

Men jeg trodde på det først jeg og helt til jeg plutselig kjente igjen noen av scenene og bare "hey - dette har jeg sett før!" Haha! Er klipp fra bl.a. Con Air, What's eating Gilbert Grape, Catch me if you can, osv osv. Bra laget da, det skal fyren ha!

--------------------

Hvordan har dere småsnupper det om dagen da?

Noen som ser på kamp eller? Jeg ser foppalkamp, drikker smoothie, og blander meg inn i andres liv her på kvinneguiden. Hva gjør dere? :-D

OH OOOOH!!! Jeg har lest at det kanskje kommer en Sex & the city -film til!!!!! :juhu: Og..!! (There's more!) At det kanskje kommer en FRIENDS -film! Alle er med, det eneste er at Jen visstnok er litt skeptisk. Men det hadde vært sååå gøy da! :duskedame:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her! :goodbye: Jeg er her :goodbye:

For å svare på spørsmålet ditt:

Jeg har det veldig bra om dagen :-D

Men ser ikke fotballkamp, kom nettopp hjem fra jobb jeg :jepp: Og jeg jobber med en sååå søt og kjekk og snill gutt!!

I want him :lur:

En til sex og singelliv film?!?! :overrasket: Ojda!

Og friends film?! :overrasket: Shitman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg er her! :goodbye: Jeg er her :goodbye:

For å svare på spørsmålet ditt:

Jeg har det veldig bra om dagen :-D

Men ser ikke fotballkamp, kom nettopp hjem fra jobb jeg :jepp: Og jeg jobber med en sååå søt og kjekk og snill gutt!!

I want him :lur:

En til sex og singelliv film?!?! :overrasket: Ojda!

Og friends film?! :overrasket: Shitman!

Yeeee! :juhu:

Å, så gøy med kjekke gutter på jobb! Er dere litt :lur: eller?

JA til Satc og Friends -film!! :-D

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg elsker
reklamen! :hjerte:

Ja, den reklamen er finfin! :jepp:

og for å svare på spørsmålet så har jeg det helt supert for tiden om man ser bort ifra halsen :juhu: <3 ..men det visste du sikkert utofra dagboken min :fnise:

Hvordan har DU det da skorpio?

jeg føler meg litt ensom i natten fordi når jeg kommer hjem far jobb ligger alle andre å sover søtt i sengene sine :lete:

sweet dreams to u Skorpio søte :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ja, den reklamen er finfin! :jepp:

og for å svare på spørsmålet så har jeg det helt supert for tiden om man ser bort ifra halsen :juhu: <3 ..men det visste du sikkert utofra dagboken min :fnise:

Hvordan har DU det da skorpio?

jeg føler meg litt ensom i natten fordi når jeg kommer hjem far jobb ligger alle andre å sover søtt i sengene sine :lete:

sweet dreams to u Skorpio søte :)

:klem:

Ja, det vet jeg :fnise: Bortsett fra forkjølelsen og mobilen selvsagt ;)

Jeg har det greit skal jeg være helt ærlig. Jeg begynner å vurdere om jeg skal slutte i jobben, men klarer liksom ikke bestemme meg.. :sukk:

Stakar, ja, det er kjedelig på kg når du er helt aleine. :( Men i dag er siste jobbdag for meg helt fram til tirsdag, så da finner du meg sikkert her inne en sen natt! :-D hihi!

Ha en fin dag, Envy - og alle andre som måtte stikke innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeee! :juhu:

Å, så gøy med kjekke gutter på jobb! Er dere litt :lur: eller?

JA til Satc og Friends -film!! :-D

Nei vi er ikke litt :lur: enda, men jeg håper! Men det skjer nok ikke, men jeg vil jeg vil!!! (så om det ikke skjer noe er det ikke reka det står på.. :ler: :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

Tjena.

Jiiiiha, nå har jeg fri i mange dager! :juhu: Oh, how sweet. Jeg skal sove leenge i morgen (lenge for meg er ikke så lenge som dere kanskje tror)!

I dag hadde vi en skummel opplevelse på jobb. Det var en dame som var og prøvde noen klær, og da hun var ferdig går kollegaen min inn i prøverommet og finner en alarm, og roper til meg. Dette hører hun dama som akkurat har vært der, og stormer ut døra. Ekkelt! Vi rakk ikke engang tenke før hun var borte. :kjefte:

I dag har det vært crazy lyn og tordenvær her hvor jeg bor. Gikk tur med bikkja, stakar, hun var litt vettskremt tror jeg, men samtidig lekte hun litt tøff og skulle passe på meg. Hihi, så søt! :fnise:

Æsj, jeg er ikke trøtt, men jeg vil egentlig sove nå. Det er så sent, og jeg liker ikke å være oppe så sent..

Hehe, I know..I'm weird....

I morgen (i morgen og i morgen, fru Blom) skal jeg på jobbintervju, wish me luck. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fri! :-D

Æsj, så kjedelig med den dumme damen som stjal :forvirret:

Bor du på østlandet? fordi det var et voldsomt tordenvær i oslo i dag! O.o

btw, nysgjerrig, hva er å stå opp sent for deg? Jeg blir irritert på meg selv om jeg våkner etter 15.00 :eeeh:

:klem: til deg Skorpio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Deilig med fri! :-D

Æsj, så kjedelig med den dumme damen som stjal :forvirret:

Bor du på østlandet? fordi det var et voldsomt tordenvær i oslo i dag! O.o

btw, nysgjerrig, hva er å stå opp sent for deg? Jeg blir irritert på meg selv om jeg våkner etter 15.00 :eeeh:

:klem: til deg Skorpio :)

Ja, bor i Oslo. Har vi ikke snakket om det før? :klø: hehe! :-D Og du bodde ved Romerike??

Å stå opp sent for meg er i 11-12-tida. :)

:klemmer: tilbaks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig :hoho: jeg bare blander dagbok venner til tider :fnise:

oh, såpass ja, haha, da begynner du å få dårlig tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...