Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Serenity88: Det fikk meg ikke til å føle meg bedre, synes bare synd på deg! Herregud, så irriterende! :klaske: Tar du det som privatist eller? Jeg skal dessverre jobbe i morgen og jeg.. :( BEST at sola kommer snart, begynner å bli mektig irritert av dette "sommer"været her. God helg! :kyss:

Envy: Takk! :hjerte: :hjerte: I dag har jeg det mye bedre, dette var faktisk en fin-fin dag. :rødme: Jeg har fått et lite crush på en som jobber ved siden av meg. Merker jeg ser litt ekstra etter han når jeg er der :gjeiper: hoho!

Håper jeg får en fin helg selv jeg! :ler: Og det håper jeg virkelig du også får! :klem:

Reka:

Jeg benytter dette innlegget til å klage på hvor kjip det er når man helst vil bli hjemme og bare kose seg med mat og tv, men så har man liksom lovet å komme på en fest. Og det er jo ikke det at det blir kjedelig, men noen ganger vil man heller bare være hjemme og kose seg heelt alene! Dritt!
I hear that! Jeg sitter med film, pc og pottis, så du får kose deg på fest du! :fnise: Håper på opptil flere solbrune grekere en gang ja, hehe :) Takk Rekis. Ha en fin helg! :hjertesmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble en ganske så ålreit kveld alikevel, men deilig og være hjemme og skulle sove. Men kjedelig og tenke på at man må opp tidlig og jobbe! :sukk:

Kos deg i helgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I got the hots for someone! :sjenert::sikle:

Hvem da? Hvem da?

:skravle:

Hihi, du er sååå forelska! :hoho:

*mobbe*

Så gøy! Den helt ferske forelskelsen kan aldri slås av noe! Det er en heeelt spesiell følelse... Unner deg den ;)

:klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hvem da? Hvem da?

:skravle:

Hihi, du er sååå forelska! :hoho:

*mobbe*

Så gøy! Den helt ferske forelskelsen kan aldri slås av noe! Det er en heeelt spesiell følelse... Unner deg den ;)

:klemmer.

Hehe, det er ganske langt fra en forelskelse ;) Jeg bare sikler litt på en fyr. Han jobber ved siden av min jobb og vi har ikke snakka mye sammen. Men i går presenterte han seg selv for meg, strakk litt sånn kjekt fram hånda og sa "Jeg glemte å hilse sist jeg" også sa han navnet sitt. Haha :-D Men det er en litt sånn seksuell undertone når vi snakker sammen føler jeg :hoho: Men jeg kommer sikkert til å ødelegge det som vanlig.. Jeg er for feig, så det blir aldri noe.. :sukk: Nei, dette var ikke riktig attitude, skorpio?! Selvfølgelig blir det noe av! Denne gangen går alt kjempebra!!! :jepp:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei.... :fy_fy:

Skorpio er HOT! Kan du ikke bare spankulere over til ham nå da og si du er mørkeredd eller noe? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Nei, nei, nei.... :fy_fy:

Skorpio er HOT! Kan du ikke bare spankulere over til ham nå da og si du er mørkeredd eller noe? :hoho:

Jaa :lur: ! Skikkelig Samantha-style! :-D

Nei, jeg retta opp i en eventuell misforståelse i forrige innlegg; vi jobber ved siden av hverandre. Han jobber ikke ved siden av der jeg bor hvis det var det du trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, jeg er så trøtt og sliten at jeg klarte å tro at dere bodde ved siden av hverandre... Jaja... Sånn kan det gå ;)

Hmm, du får friste ham litt da ;) Men hvordan hilser dere på hverandre hvis dere jobber ved siden av hverandre? Betyr det at dere jobber i samme firma eller i bygninger som ligger ved siden av hverandre? Ble helt forvirret jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Lol, jeg er så trøtt og sliten at jeg klarte å tro at dere bodde ved siden av hverandre... Jaja... Sånn kan det gå ;)

Hmm, du får friste ham litt da ;) Men hvordan hilser dere på hverandre hvis dere jobber ved siden av hverandre? Betyr det at dere jobber i samme firma eller i bygninger som ligger ved siden av hverandre? Ble helt forvirret jeg :sjenert:

Hehe, sånn kan det gå! ;) Jeg er drittrøtt sjæl, men jeg orker ikke legge meg. Haha! Spesiell, jeg? Neida..

Vi jobber ved siden av hverandre som i samme bygget, men to forskjellige steder. Men vi i min jobb er ofte innom stedet han jobber. Vil ikke si noe mer ang. jobbsituasjonen - liker å ha en viss anonymitet her inne, og jeg føler jeg har babla ut om så mye annet som kan røpe identiteten min. Håper du skjønner :)

Aaaaaah, jeg er så glad for at det er søndag i morgen!! Free - free at last! Hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, skjønner helt! Trenger ikke si mer ;) Neste gang du går innom kan du ikke lure til han tlf nummeret ditt på en eller annen skjult måte? Husker jeg fikk nummeret til han på kiosken gjennom videoen jeg leide, bare at jeg var sammen med J da så jeg kastet det før jeg ble for fristet :sjarmor:

Har samme problemet her... Må på jobb halv 8 imorgen tidlig! Bussen går ikke så tidlig så må til banen... Må også pakke og finne alle tingene J glemte... Burde jeg har gjort det ikveld? Selvfølgelig! Gjorde jeg det? Selvfølgelig ikke! Så, tidlig morgen for meg, bør prøve å sove nå egentlig ;)

*drøm søtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hehe, skulle ønske jeg var så tøff, men jeg er som sagt ganske feig når det kommer til kjærligheten. Har du sett "The Banger Sisters"? Sånn skulle jeg ønske jeg var noen ganger..en som bare gir faen og er kul og lever livet. Driter i hva andre måtte mene, og bare har det gøy og danser og sjekker gutter! Ser så deilig og befriende ut!

Oi, jobb halv 8 i morgen? Hva slags jobb har du som må opp så tidlig på en SØNDAG? (om du vil fortelle det) I feel so sorry for you!! :troest::hjerte: Jeg har fri jeg da, så jeg skal sove leeeenge. Mihi, bare gnir det littegranne inn jeg, tilfør du fortsatt sitter her og leser. :mrgreen: Takk for praten :) Natta, sov godt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på sykehjem, så får ganske grei lønn imorgen da! Trøster meg med at jeg skal til J etterpå, og at jeg har 5 dager fri! Det meste jeg har fri i hele sommer faktisk! Deilig med penger da ;)

Krysser fingre for at han tar initiativ da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nttååååå! Jeg vil også ha the hots for noen! :sur:

Det er så gøy det! Skulle ønske jeg kunne få the hots for han som fikk det for meg! :sukk: men kan jo ikke tvinge meg selv...

:klem: til Skorpio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Nttååååå! Jeg vil også ha the hots for noen! :sur:

Det er så gøy det! Skulle ønske jeg kunne få the hots for han som fikk det for meg! :sukk: men kan jo ikke tvinge meg selv...

:klem: til Skorpio :)

Hey ILoveNY! :vinke: Nei, man kan virkelig ikke tvinge seg selv til å like noen.

:klemmer: tilbake!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

I går hadde jeg filmkveld :) Så først "Drageløperen" som var helt fantastisk! Anbefales på det sterkeste. Jeg hadde ikke lest boka på forhånd, hvilket mange har det siste året, men jeg hørte at filmen var minst like fin. Og det var den. Så trist og sterk og gripende. Slike filmer gjør at du virkelig får litt perspektiv i politikken. Forskjellene på tilstandene i f.eks. Afghanistan sammenlignet med vårt Norge er helt ubegripelig. Hvordan de har vært i krig i mange tiår, kvinner som er så ufattelig underlegne menn, barn som blir voldtatt av voksne menn, folk må selge protesene sine for å ha råd til å leve. Tilstandene er til å bli gal av. Og sånn lever de hver dag. Og de som må flykte, og f.eks. ender opp i Norge får bare dritt slengt etter seg av oss nordmenn.."neei, dere får ikke bo her. Ingen jobb til dere dessverre."

Så som dere skjønner fikk jeg mye å tenke på etter denne filmen, og trengte en liten avkobling for å ikke gå i spinn. Så da så jeg filmen "Georgia Rule" med Jane Fonda, Felicity Huffman og Lindsay Lohan. Likte den kjempegodt - søt og morsom, men samtidig trist film, med tre sterke damer i hovedrollene.

Håper dere får en kjempefin mandag, lesere. Vær stolte av dere selv, og vær som meg; inderlig takknemlig over å bo i Norge. :)

~skorpio :hjerte:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for filmtips! Er litt "lei" av filmtipsene jeg gir meg selv for tiden :hoho:

Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg vil se Drageløperen... Vet jeg er litt rar, jeg henger meg opp i sånne små ting :sjenert:

Sånn er mandagen min :hoho:

:sol: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...