Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Det er godt mulig :hoho: jeg bare blander dagbok venner til tider :fnise:

oh, såpass ja, haha, da begynner du å få dårlig tid ;)

Jeg gjør det vettu! Så nå hopper jeg i køys jeg :)

Natta, sov godt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Usj, så ekkelt med hun dama som stjal!

Men så deilig med fri!! :juhu:

Ha en flott helg Scorpio!! :klem:

Ja, superdigg med fri! :)

Ha en kjempefin helg du og, Reka! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Wohoo, jeg har 10 sider! :) Haha!

I kveld har jeg hatt skikkelig pleie meg selv-kveld. Jeg har sett film ("Because I said so"), og så tok jeg meg en deilig, varm dusj - tok hårkur, skrubba føttene, voksa litt her og der (au!! :gråte: ), tok på litt neglelakk på tærne..okei, det gjorde jeg ikke. Herregud, lyver i min egen dagbok og nå! Men jeg tok på neglelakk på fingrene da :) Og NÅ spiser jeg jordbær. Kan en ha det bedre? Don't think so!

Ha en fin kveld OG helg da søtiser som gidder å lese dette. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å ha en sånn ego-kveld en gang i blandt ja :jepp: Skulle tatt meg tid til en sånn en jeg å gitt :lete:

God helg til deg oxo Skorpio! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
God helg :vinke:

- Til deg og! :klem:

Det er deilig å ha en sånn ego-kveld en gang i blandt ja :jepp: Skulle tatt meg tid til en sånn en jeg å gitt :lete:

God helg til deg oxo Skorpio! :klem:

Ja, det er herlig! :-D

.. og btw,

GZ med 10 sider!! :danser:

Tusen takk! :duskedame: Og grattis til deg med dagen i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

God lørdag søte fjes som titter innom dagboka mi (ja, du ja! :jepp: )

Jeg har fått dilla på

sangen - RÅ musikkvideo og.

Sitter og knasker i meg noe nye greier mamma fant. Sånne sticks med kryddersmak. De er SÅ gode! Så hvis du er fysen på et eller annet, så gå til nærmeste innvandrersjappe og se etter en grønn pose som det står CRAX på! Superdigg, og vi innbiller oss at det er mye sunnere enn pottis. Godtroende? Jeg? Håneida.. Men jeg drikker mye smoothie da. :jepp:

Er det noen som vet om Jason Mraz sang "I'm Yours" har flere versjoner? Det lurer jeg litt på, for syns jeg hører forskjellige hele tida. :forvirret:

NU skal jeg gå og nyte synet av den fine, nye genseren min i speilet littegrann. Så skal jeg lage meg en kopp te og sette meg ned med en bok. Alkymisten av Paulo Coelho. Sikkert mange av dere som har lest den, men IKKE SI NOE! Er det noen som tilfeldigvis skulle bli lei seg for at jeg blir borte litt fra KG (lov å prøve seg, eh?), kan dere kose dere med http://youtube.com/watch?v=eG6SK0kIBHc.

:goodbye: So long!

Edit: OH, også en liten gledeshuskelapp til meg selv: Forhåpentligvis ny episode av My Boys på youtube nå...!!!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Oi, uff, hva har skjedd? Eller, kan jo tenke meg til essensen av det, da.

Så trist.

:klem:

En bekjent er død. Kjente han forsåvidt ikke. Vanskelig å forklare.. Men uansett er det rart å se for seg at han er død.

Bare innom med en klem jeg scorpio.. :klem:

Takk :hjerte: Stor klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Uff, jeg regnet med at det var noe sånt.

Trist og rart er det, uansett hvor godt man kjente personen eller ikke.

:klem:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei chicas. Jeg er littegranne full. Hvorfor har alle sånn oransje firkant ved siden av seg inne på "Mine Innlegg" bortsett fra "skorpios regnbue"? Det setter jeg liten pris på...og jeg blir forvirra. :gråte:

Haha, stakar hunden min. Når jeg kommer hjem og er litt full overkoser jeg med henne, så hun blir helt "hehe, eeeh, nå holder det! Tror jeg går og legger meg her jeg... langt unna deg!" Haha,søt! :hjerte: Men hun er veldig glad når jeg er hjemme da. Føler meg veldig velkommen. Nei, det ble feil, siden jeg tross alt bor her. Jaja.. Tror kanskje jeg slutter her jeg. Men jeg hadde glemt hvor gøy det var å være på byen! Også på en mandag da! Er dere sjalu?

Åh, sukk..kommer så til å angre på dette innlegget i morgen! Litt søtt da. Går inn på KG når jeg kommer hjem etter byen. :sjenert:

Nå har jeg spist masse mat, blir alltid så innmari matvrak i fylla, det er helt tragisk! Hm, nå har jeg noe mellom tenna...må gå å finne det. Ser på "Men in Trees" da, det er litt kjedelig og litt gøy samtidig. Både morra til Chandler er med, oog han homsen fra Sex & Singelliv som er venn med Charlotte! :-D

Natta, sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
Uff, jeg regnet med at det var noe sånt.

Trist og rart er det, uansett hvor godt man kjente personen eller ikke.

:klem:

Ja, i dag har jeg drukket sorgene litt vekk. Tenkt mye på han, synes fortsatt det er helt vanvittig merkelig at han ikke finnes lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Fylleinnlegg er bare best da!!

Håper alt er bra med deg Skorpio! trist med den personen du kjente som har gått bort :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:hoho: Fylleinnlegg er bare best da!!

Håper alt er bra med deg Skorpio! trist med den personen du kjente som har gått bort :(

:klem:

Hehe, leste gjennom det nå.. :sjenert: FLAUT!

Jada, tenker fortsatt på det, og synes det er rart. Svirrer mye tanker rundt døden i knotten på meg, hvordan det er, hva som skjer, om man vet det når man skal dø, osv osv... Men jeg kjente han ikke veldig godt, så det er ikke sånn at hele livet mitt har rast sammen. Bare tenker mye på det liksom.

Takk for omtanken :) klem tilbaks! :klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Det er jo ingen skrivefeil da, syns du klarte deg bra jeg. har noen chatlogger fra fylla, det er hårreisende ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...