Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Det er jo ingen skrivefeil da, syns du klarte deg bra jeg. har noen chatlogger fra fylla, det er hårreisende ;)

:klem:

Jeg veit! :-D Haha, imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Nå er det absolutt på tide at jeg prøver meg på en dagbok runde. Ikke ofte jeg gjør det, dessverre. Lover meg selv hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men sklir allikevel ut.

Innom med en :klem:, trist å lese om dødsfallet.

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg har også omtanke daa!! :-D

:klem: :klem: :klem: på fyllebøtten Scoprio :-D

Takk takk takk! :):hjerte:

Nå er det absolutt på tide at jeg prøver meg på en dagbok runde. Ikke ofte jeg gjør det, dessverre. Lover meg selv hele tiden at jeg skal skjerpe meg, men sklir allikevel ut.

Innom med en :klem:, trist å lese om dødsfallet.

Håper du får en fin dag :klem:

Hehe, det er ikke noe å skjerpe seg på det da. Gidder man å lese om andres privatliv, så gidder man det. Hvis man ikke gjør det, er jo ikke akkurat det noe stress. :) Opp til deg det :sjenert: !

Takk. Ja, det var veldig trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Aaaah, blir ikke mye loking på KG i dag altså, har så blodvondt i hodet! :gråte: Men i dag var Han på jobb igjen! :-D har ikke sett han der på lenge, men der var'n gitt! Fikk ikke prata noe med han da, for jeg bare så han fra der hvor jeg jobber. Også begynner jeg med en gang å tenke negativt vett, må må MÅ slutte med det. :nei: Se bort fra det negative, og se på det positive, skorpio!! :jepp:

På vei hjem fra jobb i dag tok jeg meg selv i høre på "So this is Christmas" med Celine Dion...hvordan skal jeg tolke det??? :klø: Haha, ikke heelt sesong for det nå kanskje??

Jeg har lyst til å gå og vokse meg jeg. Brazilian :sjarmor: :gjeiper: Noen som har noen steder å anbefale? Billig og hyggelig personale? Altså ikke billig personale, men billig voksing :ler:

~skorpio :sjenert:

Ps: Det vibrerer i dansefoten når jeg hører på denne!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: hodepine er ikke noe gøy, god bedring skorpio!

Når det gjelder sangen sier jeg bare LOL! haha.. sangen er jo fin nok menneh.. er du ikke 6 mnd for tidlig ute? :klø:

:fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:troest: hodepine er ikke noe gøy, god bedring skorpio!

Når det gjelder sangen sier jeg bare LOL! haha.. sangen er jo fin nok menneh.. er du ikke 6 mnd for tidlig ute? :klø:

:fnise:

:klem:

Hehe, ikke sant! Men har begynt å glede meg skikkelig til jul nå! :nisse:

Hodet er bedre nå. Tok meg en brownie og en kopp te,og det hjalp visst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik! Waxing!

Si hvordan det var da, jeg tør ikke :sjenert:

Håper du koser deg i sommerværet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Iiiik! Waxing!

Si hvordan det var da, jeg tør ikke :sjenert:

Håper du koser deg i sommerværet!

:klemmer:

Det kan jeg fortelle deg her og nå, for jeg har gjort det før. Det er VONDT! Men utrolig deilig å gå hårløs i nesten to uker da! Pluss at det går egentlig ganske fort over når du får gjort det hos en proff. For de er så kjappe og bare klistrer på og river, så det går kjemperaskt. Når man selv gjør det (hvertfall er det sånn med meg), da sitter jeg og gruer meg kjempelenge før jeg til slutt må innse nederlaget at den eneste veien å få av voksen er å rive den av, haha!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Aaaaaaaaaaaaaah, jeg kjeder meg så jeg blir helt gæren! :murvegg: Er det noen morsomme folk her eller? :rope:

Åh, endelig var han der igjen. Jeg blir helt satt ut!! De øynene! Jeg føler at han ser rett inn i sjela mi! Han tok ikke blikket bort fra meg én gang da vi snakket med hverandre. Til og med når kollegaen hans sto ved siden av han og snakket til meg og jeg snakket med han merket jeg at han så på meg. Og jeg blir så nervøs av det! Hvilket jeg vanligvis ikke blir med andre gutter som jeg har mer sånn kompis-tone med. Men når det er noen jeg er interessert i blir jeg helt lost. Skulle ønske jeg bare kunne være selvsikker til tusen og ta han med storm. Jeg skulle ønske jeg møtte han på byen når jeg er litt brisen og mye mer selvsikker. Åh, da skulle det blitt andre boller ja. :sjarmor:

Edit: Trykkleif

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. jeg har egentlig drit lyst, men jeg er så redd for hvor vondt det kommer til å gjøre. Og det jeg er mest redd for er at de plutselig har revet av huden min også.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Oh.. jeg har egentlig drit lyst, men jeg er så redd for hvor vondt det kommer til å gjøre. Og det jeg er mest redd for er at de plutselig har revet av huden min også.. :fnise:

Haha, ja, da skal det være en jævla "god" voks! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:skratte:

Hvor langt må man spare? Sånn cirka? (Og jeg mener hårlengde og ikke penger :hoho: )

:ler: Du må spare til ca. 1/2 - 1 cm. Holla at me hvis du tør å gjennomføre det da! La oss gå gjennom den vanskelige tida sammen her på KG! :jepp::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må man serr spare så mye?O.o Da er det utelukket for min del hvertfall :fnise:

Alt bra med deg Skorpio? :) Ha en fortsatt strålende helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har også litt lyst til å prøve brazilian, virker jo herlig å slippe barbering så lenge :) Men har hørt at en del sliter med inngrodde hår etter voksing :klø: og det frister ikke like mye :hoho:

:klem: til deg fra meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Reka: Bra! :-D

Envy: Det tar ikke så lang tid det da, maks 2 uker..? Med meg er alt bra! :) Du kan oppdatere deg litt på mine tidligere innlegg (hvis du gidder det da :gjeiper: ), har skrevet litt om en fyr jeg er litt interessert i :lur:

ILoveNY: Inngrodde hårstrå er ikke noe problem hvis du bare husker på å peele hver dag. Etter at jeg gjorde det første gang fikk jeg anbefalt en krem uten de kornene i, men som visstnok allikevel skulle hjelpe da - og det gjorde det. :)

Klem til dere alle tre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Er ikke smerten jeg syns virker som det verste med brazilian, men det å ligge med rompa opp i været foran en vilt fremmed ;) syns gu er ille nok liksom

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Er ikke smerten jeg syns virker som det verste med brazilian, men det å ligge med rompa opp i været foran en vilt fremmed ;) syns gu er ille nok liksom

;)

Du er tilbake! :juhu:

Hehe, ja, det var rimelig ukomfortabelt.. :fnise: Men de gjør det jo hver dag, så jeg prøvde å ikke tenke noe over det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...