Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Innom og oppdaterer meg hos deg :smile: Og så anbefaler jeg Brazilian på det varmeste ;) Eller det vondeste, alt ettersom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Hei på deg!

Innom og oppdaterer meg hos deg :smile: Og så anbefaler jeg Brazilian på det varmeste ;) Eller det vondeste, alt ettersom :ler:

:fnise:

Ha en fin dag! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:vinke: God ferie scorpio! :klem:

Har ikke ferie før om en og en halv uke jeg, men? :klø:

-----------------------

Jøsses, her var det ikke mye liv.......... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Tror reka har ferie, og benyttet anledningen til å si fra :)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, scorpio! halvannen uke skal gå som en vind :klem: Og nå er jo sola tilbake også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auauau... Har veldig lyst til å teste sånn waxing... Men jeg takler ikke leggene mine en gang, så vi får se om det noensinne vil bli noe slikt på meg! Jeg skal ta spraytan neste onsdag da :) Det tror og håper jeg blir bra, er jo så blek at det er vondt å se på meg uten solbriller :hoho:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Tror reka har ferie, og benyttet anledningen til å si fra :)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, scorpio! halvannen uke skal gå som en vind :klem: Og nå er jo sola tilbake også :sol:

:sukk: Ja, jeg tviler nå på at denne uka kommer til å gå så kjapt. Ordentlig helvetesuke det her! :( Men takk for at du prøvde å muntre meg opp litt da, selv om det ikke virka helt, hehe.

:klemmer:

Auauau... Har veldig lyst til å teste sånn waxing... Men jeg takler ikke leggene mine en gang, så vi får se om det noensinne vil bli noe slikt på meg! Jeg skal ta spraytan neste onsdag da :) Det tror og håper jeg blir bra, er jo så blek at det er vondt å se på meg uten solbriller :hoho:

Hehe, nei, det er ikke behagelig ;) Haha, ja, jeg er og veldig blek nå. Syns sommeren snart kan komme tilbake og gi meg litt farge hvertfall. :(

:klemmer: til dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det finnes juksesol for oss da Skorpio ;) Litt mindre skader av det og, blir ikke rød, får ikke kreft og blir ikke en rosin når vi er 40 :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

GRUSOM dag! Og i morgen og på fredag kommer antakeligvis til å være like jævlig. :sur: :gråte: Det eneste bra med denne dagen er at jeg har fått masse bøker i posten i dag, så da har jeg noe å se fram til, og jeg sitter og venter på at en Friends-episode på netter skal buffre ferdig. Elsker, elsker, elsker Friends! :hjerte: Blir aldri lei! :ler: For å kanskje få litt mer respons her inne, så kan jeg jo spørre om en ting: Hvem er din favoritt-Friend? :) Jeg syns Ross er helt genial! Må legge ved noen funny klipp med ham!

Ha en fin kveld da dere!

~ skorpio :klem:

Ross 1,

Ross 3 Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker friends! Har alle episodene på dvd! :)

Mine favoritter er Monica og Joey... Monica fordi jeg kjenner meg igjen i henne "kremt" :sjenert: og joey er jo bare så dum at han blir søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:sukk: Ja, jeg tviler nå på at denne uka kommer til å gå så kjapt. Ordentlig helvetesuke det her! :( Men takk for at du prøvde å muntre meg opp litt da, selv om det ikke virka helt, hehe.

:klemmer:

Hehe, nei, det er ikke behagelig ;) Haha, ja, jeg er og veldig blek nå. Syns sommeren snart kan komme tilbake og gi meg litt farge hvertfall. :(

:klemmer: til dere begge!

Kan ikke vinne hver gang dessverre :( men håper jeg får for forsøket, iallefall ;)

Hva har skjedd i dag som gjør dagen så grusom? Jobb?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da scorpi.. hvorfor har du det så dritt? :klemmer:

jeg har det også kjipt om dagen. er alene i bergen mens alle venner og kjæresten er hjemme på sommerferie. jobber jobber jobber hver dag og det får jo tiden til å gå, men utenom det så er det ganske kjedelig altså. prøver å komme i gang med trening, men det er igrunn ganske kjedelig det også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg elsker friends! Har alle episodene på dvd! :)

Mine favoritter er Monica og Joey... Monica fordi jeg kjenner meg igjen i henne "kremt" :sjenert: og joey er jo bare så dum at han blir søt!

ÅH, you lucky bastard! Jeg ønsker meg de på dvd, men jeg har liksom aldri tid og penger til å få tak i alle sesongene.

Ja, Joey er søt! :)

Kan ikke vinne hver gang dessverre :( men håper jeg får for forsøket, iallefall ;)

Hva har skjedd i dag som gjør dagen så grusom? Jobb?

:klem:

Bare masse å gjøre hele tida. Men nå er det bare to dager til, så er det fri (søndag). Det skal bli deilig å puste litt ut. Nå har jeg akkurat spist TRE porsjoner med spaghetti og pesto, fordi det er så lenge siden forrige måltid (lunsj kl. to), og da blir man jo ekstra sliten.

Du får for forsøket vettu, Ansjoni! ;) Koselig det! :hjerte:

uff da scorpi.. hvorfor har du det så dritt? :klemmer:

jeg har det også kjipt om dagen. er alene i bergen mens alle venner og kjæresten er hjemme på sommerferie. jobber jobber jobber hver dag og det får jo tiden til å gå, men utenom det så er det ganske kjedelig altså. prøver å komme i gang med trening, men det er igrunn ganske kjedelig det også :ler:

Lange dager, og slitsomme kunder! :( I dag jobbet jeg ni timer, og det er nesten dobbelt så lenge som jeg pleier å jobbe. Ganske spesielt å være satt opp fra åpning til stenging, når man jobber i klesbutikk... Synes det er utrolig dårlig.. :fy_fy: Så nå har jeg som skrevet over her; spist en ganske kraftig middag, også tenkte jeg at jeg måtte ta meg litt tid til KG. :)

-------------------

Okei, jeg har en "kunngjøring": Å jobbe i klesbutikk er faktisk mer slitsomt enn man skulle tro. Spesielt når kunder kaster fra seg klær overalt - i hauger inne i prøverommet, eller bare lemper det over på de ansatte. Hva med litt høflighet? Tenk på det neste gang du handler, vær så snill. Heng det tilbake riktig vei, eller i det minste heng det i prøverommet. Det er ufattelig slitsomt å gå og plukke opp og rette på 174893275983475 klesplagg hver dag. Både fysisk og psykisk, for vi ansatte må smile og være blide uansett hva kundene måtte finne på.

Så til noe annet. Jeg er - som Trude Mostue - i sjokk! I VG i dag er det en artikkel om dyremishandling, hvor du kan lese om de mest grufulle handlinger du kan tenke deg! Altså, hva folk driver med!?! Jeg blir kvalm. Jeg siterer VG:

Naboene hadde sett en valp hos hundeeieren ti år tidligere, men ante ikke at eieren hadde beholdt Sussi innesperret siden den gang. ... Det ble hørt ul og bjeff fra huset og til slutt brøt de seg inn og reddet ut hunden. (som forøvrig var svært avmagret og nærmest blind)

Det nevnes også noen katte-tilfeller, f.eks:

Oslo, 2007: Hjemløs hannkatt ble forsøkt avlivet ved å bli slått i hodet med en hammer. Da det ikke lyktes ble han gitt dobbel overdose metadon.

Stavanger, 2004: Katt fikk hugget av halve bakfoten på fest.

Stavanger, 2005: På en fest med ungdom i 18-25 års alderen fikk en katt trukket ut øynene med en vinopptrekker.

At mennesker kan få livstid i fengsel for å drepe et annet menneske, men kan gå fri resten av sitt liv for å drepe et dyr er for meg ubegripelig. Hva gjør dyra mindre verdt? Og at politiet henlegger sak etter sak er ikke til å fatte. Når du får gå løs etter å ha trukket ut øynene på en katt med vinåpner, da står ikke verden til å redde altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: At folk kan få seg til å gjøre slikt? Dyr gjør aldri mennesker vondt!

Så du nyhetene idag? Den skjønne lille pusen var blitt skadet for livet! Pluss de to andre fine kattene noen hadde kastet rundt så de måtte avlive dem!

d453o

Vet ikke om jeg tør la katten min få være ute mer... De heller jo lim ned i halsen på dem, slipper dem ned i syre og syr igjen øyer og ører! Det er kvalmende og forkastelig!!!

Håper forresten du ikke er så sliten nå... Skjønner deg godt det med klær i butikker... Må selv innrømme at det ikke er alltid jeg gidder henge klærne på plass, men jeg lar dem ALDRI ligge i en hau på prøverommet, men gir dem heller pent brettet til betjeningen (hvis jeg har dårlig tid og har prøvde 10 ting). Tror alle jobber er tunge, som pleieassistent på et sykehjem må vi tåle ganske mye dritt fra pårørende! Når det er 4 på jobb og 27 beboere er det faktisk vanskelig for oss å holde hånden til deres mor/far! Hvorfor kan ikke de komme oftere??

Men men...

:sol: er det ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hadde pasta med pesto til middag i dag jeg også! Tilfeldigheter? I think not :fnise:

Orker ikke lese om sånn katteplaging, blir så rasende inni meg. :kjefte:

Hvilken klesbutikk jobber du, kjede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Skorpio vennen! :klem1:

Jeg jobber selv i servicebransjen og vet hvor mye rart kunder og gjester foretar seg, at det går an å søle og smule så fælt på restaurant er for meg ubegripelig :hoho: men men.. jeg må innrømme at jeg ikke tenker over slikt når jeg er i klesbutikk og slenger nok et par plagg og henger fra meg på feil sted :rodme:

Når det gjelder den dyreplagingen, jeg er helt rystet over hva mennesker får seg til å gjøre.. Jeg har rett og slett ikke ord, det du siterer der er jo helt :gråte: Satanismen har faktisk et poeng da de sier; Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all fours, who, because of his "divine spiritual and intellectual development" has become the most vicious animal of all!

vi er rett og slett en bedervet rase!

over til noe hyggeligere, nå har ikke jeg fulgt med på en stund så det er godt mulig jeg har gått glipp av noe, derfor så spør jeg; hvordan går det med deg og han gutten du var intressert i? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

Serenity88: Jeg vet... Hvorfor liksom? Når dyr aldri gjør mennesker noe vondt. Uff.. :( Så ikke nyhetene, nei, hva skjedde? Eller vil jeg egentlig vite det? Jeg kan tenke meg du syns det er ekkelt å slippe katta ut, ja. Jeg leste i går på nettet om en mann som kom hjem og fant katta si død i en søppelpose. Da hadde Mattilsynet vært på ferde..trodde katten hans var en villkatt.. :oppgitt:

Alle jobber nok til tider slitsomme, ja.

Ansjoni: Oi, oi, oi! Artig! :)

Envy: Wow, det satan-sitatet hørtes jo farlig riktig ut. Det er jo oss mennesker sin feil at alt går til hælvete, jorda går under, dyr blir utrydda, mennesker blir uskyldig drept. ALT er vår skyld. Skummelt å tenke på. Også kan man jo ikke kontrollere hva alle andre gjør, man kan bare passe på seg selv.

Har ikke sett T (som han "heter") på en stund nå (okei, bare en uke) - har jobbet i en annen butikk. Men neste uke er det tilbake til den andre igjen, så kanskje jeg ser han da! :lur: Håper det... :rødme:

Enigma: Denne dagen var veldig mye bedre! :) Takk!

:klem: til dere søte jenter!

Jippi, i dag var det fint vær og jo!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Altså, jeg har sett litt på dette everyday minerals-sminken da.. Og på hjemmesiden har de en million forskjellig av alt! Hvordan skal jeg vite hvilken foundation som passer meg uten å få prøvd først?? Er det noe sted de selger det i Norge (Oslo)?

:)

Natta jenter,

~skorpio :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...