Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Hei Envy og Enigma. Jeg beklager såå mye at jeg har blitt kg-lat! :( Etter to uker uten ble jeg liksom uavhengig. :vetikke: Men jeg er nok tilbake igjen snart, når rutinene er inne. Envy, det var kjipt å høre at flytteplanene dine gikk i vasken da. Men du kan alltids feriere der da, som du gjorde den gangen med A (var det ikke A?). :) Gir rapport på mandag angående :hjerte: -lifet mitt.

Ellers har jeg det bra, takk! I dag har jeg vært og sett på Enga trene. Kaldt ute i dag altså! Men jeg gleder meg til høsten!! Elsker høsten! :) Koselig årstid.

Jeg skulle ønske jeg var rik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Nei, si det Reka! Jeg som hadde tenkt å skrive i går og greier.

Okei, jeg er forelska.

I The Joker i Heath Ledgers skikkelse vel og merke. Fy faen, se så sexy a! :dåne:

Nei, men seriøst, jeg er lei av å være singel. Hvorfor er det aldri jeg som får kjæreste eller hvertfall en liten ff? ;( Han fyren jeg skrev om ble jo aldri noe av.

Herregud, jeg skal til konsultasjon på torsdag... Hjelp, det kribler i magen!!

Jeg elsker dette ordtaket: Det er forskjell på å eksistere og å leve. Jeg tror jeg har eksistert lenge nok, og det er på tide at jeg begynner å leve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: På tide å begynne å leve ja, flere som kanskje burde prøve på det. Alt for lett å ende opp med å bare eksistere og flyte med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Konsultasjon? hva slags? Nå ble jeg nysgjerrig :sjenert:

Skal kanskje ta en neseoperasjon. Har litt pustebesvær, og jeg kjennes kronisk forkjøla ut, så nå skal jeg forhåpentligvis få retta litt(bokstavelig talt) på det. ;)

:hallo: På tide å begynne å leve ja, flere som kanskje burde prøve på det. Alt for lett å ende opp med å bare eksistere og flyte med.

Nettopp! Og livet er veldig skjørt og kan være over på et blunk. Jeg inspireres så utrolig av denne jenta, Kris Carr. Syns bl.a. det er så utrolig bra det hun sier om at selv om hun fikk beskjed at hun skal dø, så forandrer det ingenting. Det skal hun uansett! Min favorittvideo på youtube! :fnise:

Her er noen rett og slett deilige sanger til dere. Kos dere! :hjerte:

Duffy: Warwick Avenue

UB40: Kingston Town

Alanis Morisette: Not As We (denne er gråtevakker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dette ordtaket: Det er forskjell på å eksistere og å leve. Jeg tror jeg har eksistert lenge nok, og det er på tide at jeg begynner å leve...

Sinnsykt bra Skorpio! Sinnsykt bra!!

Søte lille Skorpio vennen.. Jeg har så mye jeg kunne sagt deg.. Hvorfor du ikke får kjærste? Hvorfor du ikke får ff? Vel, ingen har noe svar på det, men ta det piano, om du går å tenker på det og irriterer deg kommer det hvertfall ikke til å skje.. og med 90% sikkerhet kommer tanken "men jeg kan ikke noe for at det er i hodet mitt hele tiden" opp hos deg nå :fnise: Kjenner meg ihvertfall igjen..

men se på ordtaket; forskjell på å leve og eksistere! JAAA!!

LEV LEV LEV!! Ha det så jævli gøy!! :-D Jeg vet ikke om tøse-envy er noe eksempel å følge, men jeg har aldri hatt det så gøy - eller levd så mye som jeg har gjort de siste 9 mndene! Dra på byen, møte nye folk, få ny input, nye beskjentskaper, nye venner og ikke minst nye "kompiser" :lur:

Dess mer du er ute blandt folk, det være seg en cafe med venninner, rema1000 eller FYLLA, dess større er muligheten for å møte mennesker du kommer overens med.. og nei, jeg sier ikke kjærste, men venner i første omgang, folk du kan ha det kult med, som kan introdusere deg for enda fler kule mennesker.. det er SÅ mange mennesker der ute, du aner ikke.. LOL i'm in shock! :sjokk:

Nå driver jeg sikkert å skriver masse piss du allerede vet i boka di, men jeg vet ihvertfall at disse tingene var akkurat det jeg trengte, jo fler mennesker i livet ditt, jo bedre, et slags nettverk! :jepp:

ææh, nå ble jeg eksentrisk her..

btw, sett på no skikkelig partylåter som får deg i godt humør når de ufine tankene setter inn, det hjelper så mye bedre enn rolig deprimerende kjærlighetspiss ;)

Timbaland - the way i are -Gotta luv him

-se på vide'on, SOMM'ÆRN, hvem kan deppe om man har sommer feeling? :-D

og sist men ikke minst.. go'låta, jaaa:

- så party, så sant og så braaa! :cool:

Du har sikert en helt annen musikksmak og synes dette er nrj 14tis skvip.. men partylåter hjelper faktisk på humøret altså, give it a try bby ;)

sorry for at jeg skriver så langt, og så mye rart i boka di :sjenert: blir litt revet med.. en dag dukker han opp ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

ENVY: Tusen tusen millioner takk! Herregud, jeg trengte det innlegget nå! Jeg vet ikke engang hva jeg skal svare! Så det eneste jeg kan si er tusen takk, jeg har som Reka her notert meg det ikke bare bak øret men i panna så jeg kan se det hver gang jeg ser meg selv i speilet. Okei, det ble en rar metafor....Men du skjønner?!

Og nei, syns ikke musikksmaken din er fjortis, jeg liker omtrent all type musikk, også nrj-14izz-musikk :)

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Dette har vært en dag utenom det vanlige. Herregud, jeg er helt skjelven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

ENVY: Tusen tusen millioner takk! Herregud, jeg trengte det innlegget nå! Jeg vet ikke engang hva jeg skal svare! Så det eneste jeg kan si er tusen takk, jeg har som Reka her notert meg det ikke bare bak øret men i panna så jeg kan se det hver gang jeg ser meg selv i speilet. Okei, det ble en rar metafor....Men du skjønner?!

Og nei, syns ikke musikksmaken din er fjortis, jeg liker omtrent all type musikk, også nrj-14izz-musikk :)

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Dette har vært en dag utenom det vanlige. Herregud, jeg er helt skjelven.

Naaw, så koselig å se at det var litt visdom i surret mitt likevel :)

Hva kan man si.. Jeg har prøvet og feilet og teste ut utrolig mye, og jeg har funnet mine metoder, jeg er typ aldri lei meg lenger :hoppe:

Jeg håper du oxo finner dine metoder, ditt nettverk og ditt ego Skorpio, det fortjener du :klem:

Det som uansett er det viktigste er at du husker å være deg selv, og det høres ut som en kjip metafor, men jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg kom ut av psycho-envy-skapet ;)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Superstornattaklem sendes til Scorpio! :hjerte:

Mi hævv missd juuuu!

:klemmer:

Nåh, i like måte :-D :klem:

Naaw, så koselig å se at det var litt visdom i surret mitt likevel :)

Hva kan man si.. Jeg har prøvet og feilet og teste ut utrolig mye, og jeg har funnet mine metoder, jeg er typ aldri lei meg lenger :hoppe:

Jeg håper du oxo finner dine metoder, ditt nettverk og ditt ego Skorpio, det fortjener du :klem:

Det som uansett er det viktigste er at du husker å være deg selv, og det høres ut som en kjip metafor, men jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg kom ut av psycho-envy-skapet ;)

:fnise:

Takk, jeg skal prøve. Det er viktig og prøve og feile! Det er slik man lærer.

:klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...