Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Hei!

Jeg hadde egentlig nettopp begynt en helsedagbok, men så fikk jeg liksom behov for å skrive om andre ting isteden, så derfor åpnet jeg dagbok hvor jeg kan skrive om generelle ting som skjer i livet mitt :) OBS: Leses på eget ansvar :briller:

Jeg sitter her og lurer på hva jeg skal lage til middag i dag. Har veeeeldig lyst på pasta med pesto.. Jeg prøvde forresten den retten Kvinneguiden hadde tipsa om her om dagen - torsk med spinat og feta. Det var himla godt, så veit dere det om dere var frista til å prøve den! :spise:

Nei, nå lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur med voffsen jeg, også lage meg litt middag. Ha en strålende onsdag, og for de med fri 1. mai; KOS dere!

~ skorpio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Jeg tar sjansen:

:velkommen:

:) - håper du vil trives

Pesto er vanvittig digg! Blir pesto-salat her i dag, med biffstrimler, feta og masse oliven :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg tar sjansen:

:velkommen:

:) - håper du vil trives

Pesto er vanvittig digg! Blir pesto-salat her i dag, med biffstrimler, feta og masse oliven :sikle:

Takk! :goodbye:

Mmmm, pesto, feta, oliven, mmmmmmm :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg er ensom.

Kjeder meg så gruelig fælt, og føler meg rett og slett ensom. Hater klaging, men jeg må få ut litt her i dagboka mi. Jeg er på et stadium i livet mitt hvor jeg føler at jeg ikke har nok til felles med vennene mine. Jeg vil ha venner som Carrie Bradshaw har, en sånn ordentlig nær og god vennegjeng hvor man deler alt og kan stole på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jeg er ensom.

Kjeder meg så gruelig fælt, og føler meg rett og slett ensom. Hater klaging, men jeg må få ut litt her i dagboka mi. Jeg er på et stadium i livet mitt hvor jeg føler at jeg ikke har nok til felles med vennene mine. Jeg vil ha venner som Carrie Bradshaw har, en sånn ordentlig nær og god vennegjeng hvor man deler alt og kan stole på hverandre.

:klem: - det virket som du trengte en. Ensomhet er en lei følelse, og det er da vel absolutt lov å klage i sin egen dagbok :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:klem: - det virket som du trengte en. Ensomhet er en lei følelse, og det er da vel absolutt lov å klage i sin egen dagbok :)

Takk, jeg trakk litt på smilebåndet hvertfall :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Takk, jeg trakk litt på smilebåndet hvertfall :hjertesmil:

Da er min mission accomplished!

*bukke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kikker i boken din :-D Ha en finfin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Innom og kikker i boken din :-D Ha en finfin kveld!

Så koselig :rødme:

Min kveld blir foran tv-en, aaaahh, herlig! Ha en vidunderlig kveld selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

O, herlig dag :-D Her i tigerstaden har det vært praktfullt vær, og jeg gikk tur med hunden i stad i bare singlet (ikke bare singlet da må vite). Folk er så blide når det er sol, og det er bare virkelig så herlig! Hvis det er sånt vær i morgen og, hiver jeg jaggu på meg bikinien og legger meg i hagen :sol:

Ble en artig kveld i går med drikke og hygge og skjønne mennesker. :skaal: Akkurat nå: Life is good. Eller sånn føler jeg det egentlig ganske ofte, bare ikke akkurat på torsdag..

Ellers så leste jeg litt sladdernyheter i stad, og Jennifer Aniston er visstnok på dater'n med John Mayer. Herlig! Jeg elsket Jennifer&Brad, men John Mayer er hvertfall søtere enn Vince Vaughn.. Jeg er superfan av Jen, så da vet dere hvorfor jeg skrev om det. :)

Ha en magisk lørdag alle sammen!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei. Bare innom for å ønske deg en fortsatt god helg. Håper været blir like deilig i morgen som det var i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hei, hei. Bare innom for å ønske deg en fortsatt god helg. Håper været blir like deilig i morgen som det var i dag!

Helt herlig vær her hos meg hvertfall! Hvordan er det hos deg? Ha en fortsatt fin helg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt mye drikke i går for min egen del :fnise: Ha en god søndag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ble litt mye drikke i går for min egen del :fnise: Ha en god søndag! :-D

Hehe :-D ha en fin søndag selv lille ballerina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt herlig vær her hos meg hvertfall! Hvordan er det hos deg? Ha en fortsatt fin helg selv :)

Vi bor vel i samme by tror jeg ;) Deilig med sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio

Hei dere som har titta innom dagboka mi :hjertesmil:

Jeg har hatt en beroligende helg med film, film, tv, og film. Og ja, jeg er glad i å se på film! :) Jeg så The Prestige med bl.a. Scarlett Johansson (en av mine favo-skuespillerinner), Hugh Jackman og Christian Bale (som for øvrig er grisekjekk! ((Det er han som spiller Batman!!)). Den var sykt bra, jeg satt som spikra til sofaen gjennom hele filmen. Det er en sånn film hvor du spoler tilbake noen steder for å forstå ordentlig, og når den er ferdig må du sitte et par minutter og tenke litt. Igjen; veldig bra. Anbefales! :)

Så så jeg de to første Bourne-filmene. Og får jeg bare si: Jeg elsker Matt Damon!! Aldri syntes noe spesielt om han før, men jeg ble helt oppslukt av han i de filmene. Hele hans forvirrede og snille, men samtidig bad boy-vesen er så sexy :hjerter: Glitrende skuespiller! Men så over til selve filmen og handlingen. Til de som ikke har hørt om Bourne-filmene handler det om en mann som lider av hukommelsestap og han aner ikke hvem han er eller hva han heter. Han finner etter hvert ut at han kan en haug med språk, er en jævel på å sloss, og at en skokk med mennesker er ute etter å drepe ham - uten at han har peiling på hvorfor. Jeg er ganske kresen på actionfilmer, men disse elsket jeg! Skal få sett den tredje filmen i rekka, The Bourne Ultimatum (gikk på kino i fjor), så fort jeg kan, og gleder meg som en unge til den fjerde filmen kommer. Så på imdb.com at den er annonsert å komme i 2010 (da kommer den sikkert ikke før i 2011 til Norge :sur: ) Med andre ord: anbefaler disse og. :)

Nå skal jeg se på Ungkaren hadde jeg tenkt. Finner det skummelt underholdende... (Herregud, hva skulle jeg gjort før TV-en ble oppfunnet??)

- skorpio :erter:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Gjør deg selv en tjeneste og ta en titt på disse to klippene. Det er fra en Oprah-episode som gikk for noen uker siden, og jeg kan egentlig ikke helt beskrive hvor herlige disse to menneskene virket. En helt ufattelig livsgnist og kloke ord fra de begge - Kris Carr og Randy Pausch. De lever begge med uhelbrederlig kreft, og venter på å dø. Eller, det er vel egentlig akkurat det de ikke gjør. De lever! Det de sier er bare helt fantastisk, og jeg ble så glad inni meg av å høre på de. Så bare lytt og lær:

Kriss Carr

Randy Pausch

- skorpio

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å leser litt hos deg og :)

Enda en ungkaren-junkie melder seg :sjenert:

Kjipt med sånne dager du hadde her litt tidligere :tristbla: Sånne dager har vi alle av og til. Går heldigvis over :jepp:

Håper du har en strålende dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Innom å leser litt hos deg og :)

Enda en ungkaren-junkie melder seg :sjenert:

Kjipt med sånne dager du hadde her litt tidligere :tristbla: Sånne dager har vi alle av og til. Går heldigvis over :jepp:

Håper du har en strålende dag i dag.

Hehe, ja, ungkaren er pinlig gøy! *i morgen!!* :-D

Ja, noen dager kjipere enn andre, men sånn er livet. Ups and downs! Ha en kjempefin dag selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...