Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
:vinke:

Jeg døde litt av latter da jeg så strippingen til doug :ler: åå så bra!!! :ler:

Håper du har en fin søndag! Endelig sommer :juhu:

Jeg vet, dør hver gang jeg! :hoho:

Jeg fikk med meg maratonet! Mellom J sine sårende kommentarer og min skriking :hoho: Vi er verdensmestere på å krangle! Aleksandr er jo heeelt grusom! Ekkel fyr! Liker Mr.Big jeg ;)

Håper du har hatt en utrolig bra helg!

:klemmer:

Hehe, jeg følte det akkurat motsatt før! Syntes Aleksandr var litt sexy, mens jeg hata Mr. Big! Men så så jeg Mr. Big i en annen film, og da likte jeg han :gjeiper: Men han behandlet Carrie dårlig!! :nei: Og Aleksandr viste seg jo å være egoistisk som fy, så nå er rollene bytta om da! Hehe :) Håper han har blitt snillere i filmen.

Takk dere to! :klemmer: Helgen min har vært deilig! Håper det samme for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enige med dere angående Alexandr, han tar bare kaka som en egosentrisk idiot! Han er så slem når han halveis tvinger Carrie til og bli med på utstillingen, når hun egentlig skal få den festen!

Åå jeg gleder meg sånn til fredag!! Premiere :juhu: Men det er jo trist også da, for det er jo liksom slutten.. :sukk:

Ha en flott mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Går jo alltids an å håpe på en film til da, eller at de går i gang med tv-sesonger igjen (selv om det er lite tenkelig)

:jepp:

Ha en flott mandag sjæl Reka! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

kjempe hyggelig at du stakk innom.

Velkommen igjen.

Ha en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo alltids an å håpe på en film til da, eller at de går i gang med tv-sesonger igjen (selv om det er lite tenkelig)

:jepp:

Ha en flott mandag sjæl Reka! :-D

Håper du virkelig det? Synes noe av sjarmen med slike serier/filmer er at det ikke kommer en dårlig oppfølger som ødelegger alt!

Ellers hatt en bra dag?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Okei, jeg er så lei! :kjefte: Alltd når jeg spiser får jeg skikkelig bollemage! Ser seriøst ut som jeg er gravid i 6. måned (ikke at jeg vet hvor stor man er da, men poenget er hvertfall at magen min blir stor). Når jeg drikker sånne diett-shaker blir jeg ikke oppblåst, men jeg kan jo for svarte ikke leve på det hele livet heller! Merker det spesielt når jeg har spist brød, men jeg tror ikke jeg er allergisk, for jeg merker ikke noen andre effekter ved å spise det. Har dere noen erfaringer eller kunnskap å dele? Lei av å føle meg gravid etter måltid.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Håper du virkelig det? Synes noe av sjarmen med slike serier/filmer er at det ikke kommer en dårlig oppfølger som ødelegger alt!

Ellers hatt en bra dag?

:klemmer:

Okei, kanskje ikke en film til men jeg syns det kunne vært flere sesonger. De hadde jo bare 6 sesonger, og det er jo heller ikke like vanskelig å få til som en film for da må alt være perfekt.

Dagen min har vært bra ja :) Merker at jeg blir veldig sliten og litt småsur av varmen, men skal virkelig ikke klage for jeg er veldig glad for at det er fint vær. Håper dagen din har vært fin og - så sånn ut i dagboka di. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg er så lei! :kjefte: Alltd når jeg spiser får jeg skikkelig bollemage! Ser seriøst ut som jeg er gravid i 6. måned (ikke at jeg vet hvor stor man er da, men poenget er hvertfall at magen min blir stor). Når jeg drikker sånne diett-shaker blir jeg ikke oppblåst, men jeg kan jo for svarte ikke leve på det hele livet heller! Merker det spesielt når jeg har spist brød, men jeg tror ikke jeg er allergisk, for jeg merker ikke noen andre effekter ved å spise det. Har dere noen erfaringer eller kunnskap å dele? Lei av å føle meg gravid etter måltid.. :tristbla:

Vet akkurat hvordan du har det! Noen dager føler men seg sååå feit, andre dager går det liksom bedre.... Har en følelse av at den usunne maten er den som får magen din til å blåse seg mer opp enn annen mat. Fiberrik mat er jo bare positivt hvis man skal få magen "i gang". Ellers har jeg et supert sit-ups program som virkelig har fungert for meg! Vet man ikke kan punktslanke kroppen, men man kan punkttrene, og musklene har virkelig "trukket" opp huden og fettet, så nå selv om jeg bare veier en kilo mindre så er magen slankere og hardere :)

Her er programmet!

Husk å nyte sola også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Vet akkurat hvordan du har det! Noen dager føler men seg sååå feit, andre dager går det liksom bedre.... Har en følelse av at den usunne maten er den som får magen din til å blåse seg mer opp enn annen mat. Fiberrik mat er jo bare positivt hvis man skal få magen "i gang". Ellers har jeg et supert sit-ups program som virkelig har fungert for meg! Vet man ikke kan punktslanke kroppen, men man kan punkttrene, og musklene har virkelig "trukket" opp huden og fettet, så nå selv om jeg bare veier en kilo mindre så er magen slankere og hardere :)

Her er programmet!

Husk å nyte sola også da ;)

Tusen takk! :bukke: Skal ta en titt på programmet i morgen når jeg ikke er så trøtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg er så lei! :kjefte: Alltd når jeg spiser får jeg skikkelig bollemage! Ser seriøst ut som jeg er gravid i 6. måned (ikke at jeg vet hvor stor man er da, men poenget er hvertfall at magen min blir stor). Når jeg drikker sånne diett-shaker blir jeg ikke oppblåst, men jeg kan jo for svarte ikke leve på det hele livet heller! Merker det spesielt når jeg har spist brød, men jeg tror ikke jeg er allergisk, for jeg merker ikke noen andre effekter ved å spise det. Har dere noen erfaringer eller kunnskap å dele? Lei av å føle meg gravid etter måltid.. :tristbla:

Nå har jeg ikke lest skikkelig igjennom da, så kan hende du allerede har fått dette tipset :sjenert: Men det kan være hveten i brødet som gjør det oppblåst! Hvete er uansett no herk og gjør sånn at fett lettere legger seg på magen å, jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til spelt, mye sunnere, selv om jeg ikke er allergiker :)

Ellers kan jo poppblåsthet skyldes dårlige matvaner da, mye junk? eller at du spiser uregelmessig? Det kan komme av masse årsaker.. jeg var fæl til å røyke og tygge tyggis en periode, det gjorde meg oppblåst, ikke bra.. isj, hater å være oppblåst, man føler seg som en vandrende ballong! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Nå har jeg ikke lest skikkelig igjennom da, så kan hende du allerede har fått dette tipset :sjenert: Men det kan være hveten i brødet som gjør det oppblåst! Hvete er uansett no herk og gjør sånn at fett lettere legger seg på magen å, jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til spelt, mye sunnere, selv om jeg ikke er allergiker :)

Ellers kan jo poppblåsthet skyldes dårlige matvaner da, mye junk? eller at du spiser uregelmessig? Det kan komme av masse årsaker.. jeg var fæl til å røyke og tygge tyggis en periode, det gjorde meg oppblåst, ikke bra.. isj, hater å være oppblåst, man føler seg som en vandrende ballong! :sur:

Spiser ikke mye junk, bare potetgull en sjelden gang. Spiser nesten bare knekkebrød, tar meg litt brød noen ganger, men det er heller ikke ofte. Tyggis "spiser" jeg ofte, men det kan man jo nesten ikke slutte med, hehe! Det er så effektivt hvis man trenger god ånde.. :gjeiper: Røyke har jeg aldri gjort.. Hmm, jeg har hvertfall kjøpt meg noen piller som heter Appital nå, får se om de hjelper. ;) Takk for tips søtinger! :hjertesmil:

Håper alle har hatt en fin tirsdag! Det har ikke jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Alle som bryr seg: Det er TO episoder av Frustrerte Fruer i dag! :popcorn: Tror universet har gjort det slik fordi det visste at jeg kom til å ha en jævlig dag i dag. Men nå er jeg glaaad(ere)! :smilbla: Kvelden skal tilbringes PÅ sofaen - FORAN tv-en! Sweet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uffda! Kjip dag? Well, nå er den snaaart over! Før du vet ordet av det så er det helg også! :D

Falt helt ut av Frustrerte Fruer jeg :forvirret:

Håper du koooser deg!

:sol:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Uffda! Kjip dag? Well, nå er den snaaart over! Før du vet ordet av det så er det helg også! :D

Falt helt ut av Frustrerte Fruer jeg :forvirret:

Håper du koooser deg!

:sol:

Kosa meg glugg med fruene! Spennende! :overrasket:

Dæven! Klingenberg 20:40 du og? :jepp:

Ja! :-D

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: jeg Skorpio! :)

Håper du har hatt en fin dag!

Og btw, ikke surra meg til å si det før nå, men jeg rådigger avataren din, man legger merke til den lix ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...