Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Innom med en :klem: jeg Skorpio! :)

Håper du har hatt en fin dag!

Og btw, ikke surra meg til å si det før nå, men jeg rådigger avataren din, man legger merke til den lix ;)

Å, nå fikk du meg til å smile! :smilbla:

Stooor :klem: tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! :-D

Så kult! Da skal jeg se skikkelig godt rundt meg og lure på hvem av alle menneskene som er deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Så kult! Da skal jeg se skikkelig godt rundt meg og lure på hvem av alle menneskene som er deg :ler:

Haha! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja shit fruene var spennende igår! Men var det den siste episoden noen sinne eller?? :klø: den var liksom så avsluttende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ja shit fruene var spennende igår! Men var det den siste episoden noen sinne eller?? :klø: den var liksom så avsluttende!

Jess, gjorde litt research jeg da, ble så nysgjerrig på det. Og JA; det kommer ny sesong. :-D Men hvaaa skjedde med at Susan kyssa på ny type????? :sjokk:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, gjorde litt research jeg da, ble så nysgjerrig på det. Og JA; det kommer ny sesong. :-D Men hvaaa skjedde med at Susan kyssa på ny type????? :sjokk:

Ja! Jeg satt som et ? jeg når den var ferdig! WTF?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Heihei!

Håper du har en flott dag og nyter sola med solkrem og vann :-D

:klem:

Takk! Håper du koste deg sjæl :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Yes, da har jeg kommet hjem fra Sex og Singelliv-premieren! Filmen var så bra, og sto til alle forventninger (kan man si det?)!! Syntes forresten Samantha så knallbra ut med luggen sin! Prøvde å finne bilde for de som ikke har sett filmen ennå, men fant ikke... Nå er det natta for meg som skal jobbe i morgen.

~ skorpio :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
*gisp* Lucky u som har sett den alt!! :hakeslepp:

Tihi :fnise:

Jeg synes filmen var fantastisk bra jeg!! Åå :hoppe:

Ja, den var virkelig morsom, trist, bra, alt på en gang! Nå vil jeg bare ha flere sesonger!!! :sur:

Ønsker alle en god søndag. skorpio er sliten og trøtt og sitter i dette øyeblikk og kjøler seg ned med ei vifte. Aah... Er det mulig å være så dø levende? Varmen slår meg rett ut som en proffbokser.. Men jeg skal ikke klage. :) Klaging er bare lov hvis man tuller. Har lest The Secret vett, så jeg blir bare flinkere og flinkere på og ikke gi ut negative vibrasjoner. :dronning:

Anywho... Koselig at jeg begynner å få noen faste lesere da, trodde ikke jeg kunne skrive noe som var av interesse for andre? :klø:

Sov godt når den tid kommer!

~skorpio :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, the secret hørtes ut som noe jeg trenger å lese, hvem har skrevet den? OG det med å sende ut negatove vibrasjoner kontra positive vibrasjoner tror jeg så absolutt det ligger noe i! om å gjøre å prøve å se det positive i ting..

Selv om det er EN ting man har lov til å klage over uansett, og det er MYGG! Jeg ser ut som jeg har vannkopper jeg :eeeh:

hihi, det er klart du skriver intressante ting, snoking på andre menneskers liv er jo noe av det vi mennesker liker best :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
hmm, the secret hørtes ut som noe jeg trenger å lese, hvem har skrevet den? OG det med å sende ut negatove vibrasjoner kontra positive vibrasjoner tror jeg så absolutt det ligger noe i! om å gjøre å prøve å se det positive i ting..

Selv om det er EN ting man har lov til å klage over uansett, og det er MYGG! Jeg ser ut som jeg har vannkopper jeg :eeeh:

hihi, det er klart du skriver intressante ting, snoking på andre menneskers liv er jo noe av det vi mennesker liker best :sjarmor:

Hoho, ja, vi er gode på det gitt! ;P

The Secret er skrevet av Rhonda Byrne. Har du ikke hørt om den altså? Superkjent verden over. Har også akkurat lest ferdig Loven om tiltrekning, som liksom er verktøyet til The Secret. Anbefaler begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, loven om tiltrekning har jeg faktisk hørt om da hvertfall :-D Bare hørt grunnprinsippet på en måte, men tror så absolutt på det, må nok sette i gang å få lest no sånne bøker som det så fort skolen er ferdig!

Har en "telepati med dyr" som jeg må få lest snart å! Så mye mer fornuftig enn disse skjønnlitterære kioskbøkene jeg driver å leser hele tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
ah, loven om tiltrekning har jeg faktisk hørt om da hvertfall :-D Bare hørt grunnprinsippet på en måte, men tror så absolutt på det, må nok sette i gang å få lest no sånne bøker som det så fort skolen er ferdig!

Har en "telepati med dyr" som jeg må få lest snart å! Så mye mer fornuftig enn disse skjønnlitterære kioskbøkene jeg driver å leser hele tiden :sjenert:

Hehe, ja, er nok mer fornuftig det ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattsykepleier innom og suser i nattens mulm og mørke :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Synes The Secret er litt teit jeg... :sjenert:

Men er for alt som kan hjelpe andre!

Har du en bra onsdag Skorpio? Håper det :)

:sol: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...