Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Dessuten har jeg ikke mer penger :sjenert:

Så jeg har ikke råd til å bruke 200 kr på dette foreløpig, helt enda. Jeg har fått litt for mye kjeft for å være "økonomisk uansvarlig" :lur:

Nei, sånt er dyrt gitt. Hvertfall hvis man drikker det fire ganger om dagen slik jeg gjorde det. Da blir det fort mange pakker som går med. ;)

Ellers a god-folk? Er det noen her inne i dag eller? Føler meg så alene her jeg sitter.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Faen, faen, faen!!! Blir så utrolig forbanna og frustrert og lei meg!!! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_kjempesinna.gif' alt=':kjempesinna:'> http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=533399

Alt sånt skulle jo vært ulovlig..!! Jeg forstår ikke hvorfor det fortsatt er lov å drive på med sånt, det er jo helt helt sykt!! :cry: Blir dere underholdt av å se dyr lide??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt ufattelig grusomt at noen forstatt holder på med slikt :gråte:

Dyrene har det jo vondt, skulle tro at de ikke skjønner det!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

NÅ er jeg sliten og trøtt. En fot-massasje hadde ikke vært å fornekte nå, nei. Men siden jeg ikke har hverken kjæreste eller en privat fotterapeut hjemme, så blir det vel ikke noe av det. Tror jeg skal hoppe til køys jeg. Sov godt alle! :søvn:

mysan: Jeg kjøpte meg "Loven om tiltrekning" i dag! Fascinerende greier.. :jepp:

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg vil også ha fotmassasje! Ganske så sliten i potilotene etter en uke med storbytråkking. Men selv om jeg har kjærste så tror jeg ikke han gidder å massere mer enn 2 minutter akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Jeg vil også ha fotmassasje! Ganske så sliten i potilotene etter en uke med storbytråkking. Men selv om jeg har kjærste så tror jeg ikke han gidder å massere mer enn 2 minutter akkurat ;)

Hehe, å?

Håper du hadde en fin tur i USA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom og oppdaterer meg litt her:)

må si meg enig at det er helt grusomt hvordan mennesker kan behandle dyr! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
*sender fotmassasje til Skorpio*

:)

Taaakk! :klem:

innom og oppdaterer meg litt her:)

må si meg enig at det er helt grusomt hvordan mennesker kan behandle dyr! :kjefte:

Ja, jeg blir så sinna jeg! :sinna: Mange som ikke skulle hatt dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
God helg :klemmer:

Håper du koser deg i go'været :sol:

Jobbet helt til seks, men nå har jeg kommet hjem til hunden min stakar, som har ligget og svetta i hjel inne i det varme huset her i hele dag. Så nå er det middag og så ut på tur, og så kose seg foran tv-en som gjelder for meg :)

God helg til deg og snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

1. juni!

Da er det vel sommer da? Offisielt mener jeg!

Jeg har ligget i sola og lest og hørt på musikk..kan det bli bedre? :sol: Om ikke lenge skal jeg på ferie, og sommeren har bare så vidt begynt.(..og måtte den vare lenger enn i fjor!!!) På fredag er det Norgespremiere på Sex & the City-filmen, gleder jeg meg? JAA! :jepp:

Ha en herlig søndag videre, girls! :hjerte: Det skal jeg.

Forresten; se på denne. :skratte: Ler du ikke av dette kan du ikke værra´ rektig god!

~ skorpio :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Skorpio!!

Innom å snoker litt i varmen jeg :jepp:

Jeg tror 99% av alle jenter i en viss aldersgruppe i hele verden gleder seg til premieren på den filmen :fnise: Jeg har sitti å sett Sex og singelliv maratonet på tv3 i dag jeg :sjenert:

Ha en fortsatt strålende søndag! :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
:vinke: Skorpio!!

Innom å snoker litt i varmen jeg :jepp:

Jeg tror 99% av alle jenter i en viss aldersgruppe i hele verden gleder seg til premieren på den filmen :fnise: Jeg har sitti å sett Sex og singelliv maratonet på tv3 i dag jeg :sjenert:

Ha en fortsatt strålende søndag! :sol:

:klem:

:sjokkert: Var det maraton på tv3 i dag???! Oh nooo! Det fikk jeg ikke med meg!

Var visst sex and the city - premiere med stjerner og rød løper når jeg var i NYC, men fikk ikke det med meg gitt *gråte*

Aah, kjipt du gikk glipp av det da! :sukk:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Var det maraton på tv3 i dag???! Oh nooo! Det fikk jeg ikke med meg!

yup yup, 10 episoder på rad! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg døde litt av latter da jeg så strippingen til doug :ler: åå så bra!!! :ler:

Håper du har en fin søndag! Endelig sommer :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg maratonet! Mellom J sine sårende kommentarer og min skriking :hoho: Vi er verdensmestere på å krangle! Aleksandr er jo heeelt grusom! Ekkel fyr! Liker Mr.Big jeg ;)

Håper du har hatt en utrolig bra helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...