Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Hei jenter! :) Hvordan har dere det? Jeg er ikke dø altså, jeg har bare hatt ferie, hvilket jeg virkelig hadde behov for nå. Men jeg skal titte innom dagbokene deres og oppdatere meg litt i morgen. :) Akkurat nå er det natta for meg.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! Håper du hadde en super ferie! Gleder meg til min neste uke, drar sørover til besteforeldre og andre familiemedlemmer, det er ferie for meg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie Skorpio! :juhu:

Var du i noe spennende utland eller holdt du deg i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Hej hej,

jeg har vært i Hellas, og herregud, som jeg savner det!! Varmen, restaurantene, stranda, GUTTA! Jeg vet ikke om jeg holder ut. Grusomt å være tilbake i Norge og ikke få noe oppmerksomhet :sur: Her sitter jeg da...og drikker te, og bikinien min er pakka tilbake i skapet. IT'S CRUEL! Jeg flytter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Lenge siden jeg har vært innom dagboka di nå. Det høres ut som om du har hatt en fin ferie. Jeg har aldri vært i syden, men har hørt mange har fortalt om turene sine. Høres deilig ut.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Lenge siden jeg har vært innom dagboka di nå. Det høres ut som om du har hatt en fin ferie. Jeg har aldri vært i syden, men har hørt mange har fortalt om turene sine. Høres deilig ut.

:klem:

Aldri vært i syden? Sånn ever?? :sjokkert: Da er det jammen meg på tide at du bestiller deg en tur snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hehe, har aldri vært i syden jeg heller. Og har faktisk ikke _så_ lyst til det heller ;) Men jeg skjønner jo at mange har det helt herlig på sydenferie da, så kanskje en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå!

Så herlig med Hellasferie!!

Du er heldig du Scorpio!!

Er du blitt brun eller?

Gutter i Hellas er bedre enn de norske :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Åå!

Så herlig med Hellasferie!!

Du er heldig du Scorpio!!

Er du blitt brun eller?

Gutter i Hellas er bedre enn de norske :jepp:

:klem:

Nja, brun blir jeg aldri, men har fått en fin farge :) Greske gutter er best :dåne: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, brun blir jeg aldri, men har fått en fin farge :) Greske gutter er best :dåne: :rødme:

Farge liker vi :juhu:

Gi meg en gresk gutt og jeg lover å aldri klage mer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Advarsel: klageinnlegg!

Herregud, i dag har jeg hatt én grusom dag.. Jeg vil aller helst bare se en gammel deilig film, som Pretty Woman, Notting Hill eller lignende og gjemme meg under dyna med en kopp te og synes littegrann synd på meg selv. DET er det jeg føler for nå. Men har jeg noen av de filmene, neeiida.. Og har jeg gått kveldstur med bikkja, neeeiidaaaa! Fuck fuck fuck...!! :gråte: Jeg vil ha en jobb jeg elsker, jeg vil ha masse kule og søte kolleger, og jeg vil ha masse fine venner som bryr seg om meg og som vil være med meg. Har jeg noen av delene? Ikke faen. ÆSJ! Fuckings drittdag! Været er møkkafittevær selv om vi er MIDT I JUNI, og jeg vil tilbake til Hellas. Jeg vil BO i Hellas og få meg en fin, morsom kjæreste som elsker meg, og bruke dagene på stranda og kafeer. Og nesten aller mest vil jeg slå til sjefen min så hardt at noen må bruke spade for å fjerne henne. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

Jeg stryker i matte og får derfor ikke vitnemålet mitt godkjent fordi jeg da ikke har full fordypning eller språktillegget... Så jeg må gjennom all denne dritten enda et år... Hvis det fikk deg til å føle deg bedre :eeeh:

Drittdager!

Nå er det helg ihvertfall da, håper du slipper å jobbe som meg?

Været kommer også til å bli bedre, om en uke eller noe så er varme sommerdager igjen!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skorpio!

Starter med å gi deg en stor :klem: jeg :)

Håper alt er mye bedre i dag! Drittdager har vi alle, og gårsdagen var tydeligvis en fellesnevner for drittdag for oss fleste! :sur:

Jeg er sikker på at du har venner som bryr seg, det er bare det at om de er opptatt på drittdager føler man seg bare så ekstremt ensom, kjenner igjen følelsen for å si det sånn :forvirret:

Kjærste dukker nok opp før eller siden, vi er mange i samme båt :jepp: Jeg tror cluet er å slappe av og bare nyte singellivet til han dukker opp! Dra på byen å bli drita full, det hjelper hver gang på sånt humør for min del! :Hehe:

Det at du vil tilbake til hellas har jeg ikke noe godt argument på :briller:

Håper du får en super helg Skorpio, og at alt ordner seg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i samme båt som deg angående kjærste! Så du er ikke alene, og drittsjefer bør egentlig fjernes med spade hele gjengen.. :kjefte:

Håper du har en bedre dag idag, nå er det hvertfall helg og det pleier å hjelpe på humøret :)

Jeg benytter dette innlegget til å klage på hvor kjip det er når man helst vil bli hjemme og bare kose seg med mat og tv, men så har man liksom lovet å komme på en fest. Og det er jo ikke det at det blir kjedelig, men noen ganger vil man heller bare være hjemme og kose seg heelt alene! Dritt!

God helg Scorpio, jeg er sikker på at det finnes en deilig, solbrun greker for deg ett eller annet sted, det tar bare litt tid før man møtes :):klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...