Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Åj! Åj!! Du må ha lykke til med prøven i dag! :tommelopp:

Jeg hadde strøket med glans skulle jeg tatt den i dag :sjenert: Er x-antall år siden jeg tok den, og har glemt en god del :forvirret:

Får du forresten vite no om jobben i dag??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

Jeg ringte hun sjefen i dag, men "hun hadde ikke hatt tid til å bestemme seg enda". Jeeeeeeeeeezzz.... (Jeg trenger jobb ASAP, skjønner du ikke det da!! :kjefte: )

Men jeg besto teoriprøven!! :bond: Hurramegrundt! Jeg trodde først ikke på skjermen da det sto "Gratulerer, du har bestått!"

Jaja.. Nok en gang skuffet av pappa.. Av en eller annen grunn fortsetter jeg å la meg skuffe gang på gang, selv om jeg det overrasker meg aldri. Jeg vet jo at han er sånn. Han kan ikke glede seg på mine vegne over at jeg flytter for meg selv på søndag, og ikke kunne han hjelpe meg heller fordi kroppen hans orker ikke sånt lenger. Men vet du hva pappa, jeg vet hvorfor du ikke orker! Det er fordi du spiser for mye, røyker for mye, jobber for mye, og du trener aldri. Er det så jævlig rart at du ikke orker det? Skjønner du ikke at du betyr masse for meg, og jeg vil ha deg her på denne jorda så lenge som mulig? Om du ikke gidder å bruke bilbelte for din egen skyld, slutte å røyke for din egen skyld, spise mindre for din egen skyld, gå en fuckings tur en gang i blant for din egen skyld.. kan du ikke i det minste gjøre det for oss som faktisk er glad i deg? Du har en sønn på 5 år som garantert har lyst til å vokse opp med en far, og tre døtre som du forsåvidt aldri har vist noe ansvar ovenfor (men som allikevel bryr seg om deg), og en yngre kone som antakeligvis vil ha en ektemann hun kan bli gammel sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest skorpio

I morgen flytter min nye roomie inn! Det skal bli utrolig bra tror jeg. Jeg har alltid trodd at jeg er litt sær som har trivdes så godt i mitt eget selskap, og har ofte prioritert å sitte hjemme foran det å gå ut og møte venner. Men etter å ha bodd i overkant av en uke alene, skjønner jeg heldigvis at jeg er ikke en sær loner!!! Jeg er faktisk ganske selskapsyk. Eller kanskje trygghetssøkende? For jeg trenger ikke skravle eller aktivere meg med folk hele tiden, jeg bare liker å vite at de er der. At jeg ikke er alene liksom. For selv om jeg har vært alene hjemme før, så visste jeg jo alltid at det bare var midlertidig - at mamma kom hjem etter et par dager eller så. Men jeg har aldri tenkt på det sånn før. Og så tror jeg det blir lettere å lage middag og sånn nå. For jeg merker at jeg gidder ikke lage de store rettene akkurat, når jeg vet at det bare er til meg. Men jeg liker å lage mat til folk, og jeg liker å varte opp når jeg har besøk, så jeg er vel egentlig ganske sosial til tider. Hmm.. Høres kanskje rart ut alt det her jeg skriver, men det er jo dagboka mi på en måte. Kunne sikkert skrevet det i den lille blå boka, men det går så mye lettere å skrive det på pc..

Jaja. Kjøretime i morgen, også begynner jeg i den nye jobben på torsdag. OG jeg får forhåpentligvis endelig tv i morgen! Altså dekoder. Faen, det blir bra :)

Natta :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det i nyjobben???? :) *spent*

....og ikke minst; hvordan er roomies'n din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Hvordan gikk det i nyjobben???? :) *spent*

....og ikke minst; hvordan er roomies'n din?

:goodbye:

I dag var det mye å gjøre! Har gjort en del feil i forgårs og i går, men gikk bedre i dag. :)

Hun er en bra jente altså, og det går fint. Det eneste som plager meg litt er sånne ting som at hun heller müsli i vasken så det bare blir liggende og setter seg fast osv- altså ikke så god på oppvask og rydde etter seg. Og så har hun ekstremt mye klær, så det er klær og sko overalt! Men hun har jo bare bodd her i tre dager, så jeg får være litt tålmodig... ;)

Går det bra med deg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne litt slike "småsaker" i en innkjøringsfase der man skal lære hverandre å kjenne og håndtere med de dårlige sidene. Er like greit å si hvordan du foretrekker og ønsker at ting skal være i starten så det ikke skaper eller lager misforståelser. Sier du ingenting kan jo roomies din anta det er ok å gjøre det..

Jeg har det bare bra faktisk. Frisk og fin (bank i bordet) og leeeengter etter vår!!! :ler: Er så møkkalei vinter at halvparten kunne vært nok. Egentlig døvt å si når man skriver tidlig mars og vet at denne måneden er en helsikkas snømåned. Men det må være lov å klage, litt ;)

Å gjøre feil i en ny jobb hadde jeg nær sagt er alfa og omega. Det er jo det man skal - forhåpentligvis - lære av :jepp: Må iallefall føles godt å vite at du har en jobb å gå til, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...