Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

:vinke:

the prestige er så braaa! sett den 3 ganger jeg.

så du ungkaren i dag eller? hehe.. han altså. grineungen! :ler:

i dag var det jo premiere på sex og singelliv filmen også.. skal du laste den ned fra nettet, eller skal du vente til premieren på kino?

jeg tror jeg vil vente til den kommer på kino, så det blir om og gjøre å ikke få med seg noen spoilers rundt omkring på nettet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
:vinke:

the prestige er så braaa! sett den 3 ganger jeg.

så du ungkaren i dag eller? hehe.. han altså. grineungen! :ler:

i dag var det jo premiere på sex og singelliv filmen også.. skal du laste den ned fra nettet, eller skal du vente til premieren på kino?

jeg tror jeg vil vente til den kommer på kino, så det blir om og gjøre å ikke få med seg noen spoilers rundt omkring på nettet! :roll:

Heisann :) Endelig fikk jeg litt feedback på "The Prestige", hehe :-D Yes! Jeg så på Ungkaren i går vettu, syns virkelig synd på de jeg. Ble positivt overraska av de unge jentene i går, de sa så mye klokt. Selvfølgelig blir man sårbar når gutten du liker kliner med alle jentene etter å ha klint med deg. Skjønner at ikke kan være lett. Men Beate og den oppførselen hennes når de skulle ut i bushen var drøy ass.

Oi, har Sex & Singelliv premiere i dag? Kult. Nei, jeg skal vente til den kommer på kino i Norge ;) Hvis du skulle komme til å miste kontrollen, og se den på nettet, så ikke fortelle meg noe :fy_fy: Hehe!

Ha en fin tirsdag alle sammen! Jeg sitter benka og klar foran tv-en i kveld og jeg, da er det jo de frustrerte fruene :mrgreen:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Ville bare ønske alle en god natt. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_n030.gif' alt=':tanpuss:'> Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei dagbok og hei KG'ere :hjerte:

Guess who's in town? McDreamy! Han traska rundt i Oslo by i dag! :-D Artig. I dag skal jeg jobbe på min andre jobb. Vil ikke si hva det er tilfør det er kjentfolk her inne (liker å ha en viss anonymitet), men jeg har et lite dilemma. Er ikke så lenge siden jeg fikk jobb der, og har kun jobba to ganger ennå, men så er jeg ikke sikker på om jeg vil fortsette. Kul jobb, men kjipe arbeidstider, kjipt betalt, og mye jobbing i min "hovedjobb". Jeg har egentlig litt lyst til å bare slutte der, før skattekort og kontonummer og arbeidsavtaler osv. inngås, men jeg er veldig "quitter". Gir fort opp når ting ikke går på skinner, så jeg har blitt rådet til å prøver å jobbe der litt til og se. Den er nemlig mer i min bane enn klesbutikken jeg vanligvis jobber i. (er ikke veldig fashionista av meg) Men jeg liker å jobbe der for det, godt betalt og grei jobb. Noen gode råd fra dere tas i mot med stor takk.

Enn så lenge,

en tankefull skorpio :vetikke:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hummm.. du sier jo selv at du er en quitter, så kanskje lurt å holde ut litt til og se om det bedrer seg? kanskje du kan få endret på arbeidstidene..

går du på skole også? isåfall er det jo det som er viktigst-og da kan det kanskje være greit med en mindre krevende jobb som i en klesbutikk..

ellers lurer jeg på om du har sett de nye episodene av grey's? eller følger du med "i norge"?

send mcdreamy hit til bergen hvis du ser'n :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
hummm.. du sier jo selv at du er en quitter, så kanskje lurt å holde ut litt til og se om det bedrer seg? kanskje du kan få endret på arbeidstidene..

går du på skole også? isåfall er det jo det som er viktigst-og da kan det kanskje være greit med en mindre krevende jobb som i en klesbutikk..

ellers lurer jeg på om du har sett de nye episodene av grey's? eller følger du med "i norge"?

send mcdreamy hit til bergen hvis du ser'n :ler:

Hehe, skal si fra hvis jeg møter på´n! :-D

Går ikke på skole, har bare de to jobbene. Tror jeg venter litt til og ser om situasjonen forandrer seg innen jobbene, hvis ikke skal jeg vel klare å få til begge. Takk får råd LekeHusmor! :klem:

Følger med på Grey's "i Norge" ja, ser på det med mamma. Syns det er litt koselig å ha noen sånne tradisjoner og, så vil ikke se på alt på nettet, hehe ;) Skjer det masse spennende?

Jeg håper "Brother & Sisters" kommer tilbake igjen snart. Syns det var koselig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Skorpio :)

Har du en bra 16.mai fredag? Skal du ut eller slæcken hjemme sånn som meg?

Grey's ja, jeg og J er hekta så vi laster ned både den og Lost på fredager (altså idag) også ser vi på det sammen etter middag :popcorn:

Brothers and sisters er sååå søt! Elsker den serien :5: Er mange episoder på nettet ihvertfall som ikke er vist i Norge, så i verste fall kan du jo laste ned om de ikke kjøper inn nye.

Tror det er lurt å holde ut litt til, kanskje det gir deg en bedre cv også?

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Heia Skorpio :)

Har du en bra 16.mai fredag? Skal du ut eller slæcken hjemme sånn som meg?

Grey's ja, jeg og J er hekta så vi laster ned både den og Lost på fredager (altså idag) også ser vi på det sammen etter middag :popcorn:

Brothers and sisters er sååå søt! Elsker den serien :5: Er mange episoder på nettet ihvertfall som ikke er vist i Norge, så i verste fall kan du jo laste ned om de ikke kjøper inn nye.

Tror det er lurt å holde ut litt til, kanskje det gir deg en bedre cv også?

:klem: :klem:

Fredagen min har gått med til jobbing ;) har ennå ikke lagt meg... Så gratulerer med dagen alle sammen! :flagg: Fredagene liker jeg som regel å se på Senkveld jeg da, syns de to gutta er så herlige og morsomme. Var din fredag bra?

Cv-en blir jo definitivt penere, så jeg skal prøve å holde ut litt. Takk for svar.

:klem: natti! (Eller bør jeg si God morgen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er kjempefin! Tror jeg først hørte den som reklamesang, men husker ikke hva slags reklame da :erter:

Håper jobben din snart blir litt enklere å holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ja, den er kjempefin! Tror jeg først hørte den som reklamesang, men husker ikke hva slags reklame da :erter:

Håper jobben din snart blir litt enklere å holde ut!

Den er med i denne reklamen for Saab:

Superbra reklame syns jeg, blir trist og melankolsk av å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Leter etter en lip gloss, men jeg husker ikke hvilket merke det er. Den har en litt ruglete gullkork som er innsvinget på midten. Noen som vet hvilken jeg mener? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var trist ja! Fikk ikke lyst på den bilen... Fikk mer lyst til å skru av alt lyset/varmen og aldri forbruke igjen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Den var trist ja! Fikk ikke lyst på den bilen... Fikk mer lyst til å skru av alt lyset/varmen og aldri forbruke igjen! :(

Hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei dere som leser :) Hvordan går det? Er dere ferdig med eksamener og greier dere som har sliti med det i vår? Når begynner sommerferien for dere og hva skal dere? Jeg skal til syden om et par-tre uker, da er det jammen meg rett ut på en solseng og slappe av hele dagen med musikk og øret og boka i hånda! Fortjener en ferie nå. Også er jeg SÅ lei av å fryse! Lurer på hva som kommer til å skje hvis norske somre blir sånn som det er nå og sånn som det var i fjor jeg. Det kommer vel til å bli allemannseie å ha hytte (slott) i Spania og Hellas og alle de typiske feriekulene der. Uff, lover ikke bra. Jeg ser for meg feite, rike nordmenn overta helt, mens innbyggerne for mindre og mindre plass å boltre seg på. Synes det er ganske skremmende hvor bortskjemte vi har blitt. Her til lands er man unormal og i manges øyne rar hvis man ikke har pc hjemme. Gamle mennesker blir sett på som dummere og dummere pga. manglende kunnskaper om pc, mobil, dvd, paraboler og dekodere osv osv. Stakkars mennesker, hvordan kan man forvente at de skal vite alt dette som har levd rundt 90% av livet sitt uten alt dette.

Hm, dette ble et rart innlegg. Jeg mente å høre skrive et "gledes"innlegg og høre hvordan dere andre KG-ere hadde det, og hvordan dere skulle tilbringe sommeren, også ble det et riktig trist og klagete innlegg isteden.. Men men, det er jo min dagbok da, og det var deilig å skrive. :)

-skorpio :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig dagbok :jepp: Måtte legge igjen en beskjed!

Hei dere som leser :) Hvordan går det? Er dere ferdig med eksamener og greier dere som har sliti med det i vår? Når begynner sommerferien for dere og hva skal dere?

Tenkte jeg ville svare på spørsmålene dine :fnise:

Det går fint med meg! Jeg har akkuratt startet med eksamensesongen min. Kom ikke opp skriftlig i dag, så dermed blir det muntlig samt en tverrfaglig eksamen som er praktisk(i helsefremmende arbeid, kommunikasjon og samhanding og yrkesutøvelse). Jeg ville helst ha kommet opp i skriftlig eksamen, for jeg er dritbra i det, i forhold til muntig :gråte:

Sommeren for min del starter 21 juni, men får fri fra skolen den 19. Drar den 21 til Portugal, med familie. Gleder meg egentlig ikke :sjenert: Litt merkelig egentlig.

Ha en god dag i morgen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
Koselig dagbok :jepp: Måtte legge igjen en beskjed!

Tenkte jeg ville svare på spørsmålene dine :fnise:

Det går fint med meg! Jeg har akkuratt startet med eksamensesongen min. Kom ikke opp skriftlig i dag, så dermed blir det muntlig samt en tverrfaglig eksamen som er praktisk(i helsefremmende arbeid, kommunikasjon og samhanding og yrkesutøvelse). Jeg ville helst ha kommet opp i skriftlig eksamen, for jeg er dritbra i det, i forhold til muntig :gråte:

Sommeren for min del starter 21 juni, men får fri fra skolen den 19. Drar den 21 til Portugal, med familie. Gleder meg egentlig ikke :sjenert: Litt merkelig egentlig.

Ha en god dag i morgen;-)

Si innmari koselig! :) Oh my, hadde jeg dratt til Portugal hadde jeg vært helt fra meg av glede! 1: Fordi det betyr sol og sommer! 2: Fordi jeg allitd har hatt lyst til å dra dit.

Hmm, skriftlig eksamen er hvertfall litt mer avslappende. Men med muntlig kan du jo også sjarmere deg til en høyere karakter! ;D hehe!

Ha en god dag selv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skriftlig eksamen er hvertfall litt mer avslappende. Men med muntlig kan du jo også sjarmere deg til en høyere karakter! ;D hehe!

Ha en god dag selv! :klem:

Jeg kom ikke opp skriftlig :kjefte:

Jeg sjarmere? Det fungerer ikke :ler: Jeg blir så nervøs at jeg har lyst å forsvinne der jeg står :sjenert:

Milkshaken forresten!

Det er *kremt* noka-dietten. Koster rett over 200 kr på Sunkost. Om den fungerer vet jeg ikke helt, innbiller meg iallefall det :ler:

Du blander den med melk(2,5 dl) og 2,5-3 skjeer pulver. Det er vel sånn ca. 15 måltider pr pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg kom ikke opp skriftlig :kjefte:

Jeg sjarmere? Det fungerer ikke :ler: Jeg blir så nervøs at jeg har lyst å forsvinne der jeg står :sjenert:

Milkshaken forresten!

Det er *kremt* noka-dietten. Koster rett over 200 kr på Sunkost. Om den fungerer vet jeg ikke helt, innbiller meg iallefall det :ler:

Du blander den med melk(2,5 dl) og 2,5-3 skjeer pulver. Det er vel sånn ca. 15 måltider pr pakke.

Å ja, noka-dietten har jeg prøvd meg på og. Den er så god! Nam! Virker gjør den og. Jeg gikk bare på den én uke da, men på en ene uka gikk jeg ned 3 kg(!!) Men så gikk jeg opp igjen da, for man må jo fortsette dritlenge, og så trappe sakte men sikkert ned. Og ja.. Lang historie kort: Jeg spiste masse mat igjen uka etter :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, noka-dietten har jeg prøvd meg på og. Den er så god! Nam! Virker gjør den og. Jeg gikk bare på den én uke da, men på en ene uka gikk jeg ned 3 kg(!!) Men så gikk jeg opp igjen da, for man må jo fortsette dritlenge, og så trappe sakte men sikkert ned. Og ja.. Lang historie kort: Jeg spiste masse mat igjen uka etter :gjeiper:

:ler:

Mitt problem er at jeg tåler ikke så veldig mye melk om gangen, så jeg bruker jo laktoseredusert, men jeg får enda rar mage(den lager alle slags merkelige lyder.. :fnise: ), så jeg har tenkt å kun bruke den som frokost i ukedagene. Rett og slett fordi jeg spiser aldri frokost, men denne får jeg ned. Så får jeg heller bare trappe opp på fysisk aktivitet og enda sunnere mat(nå har jeg egentlig et veldig sunt kosthold vel og merke, så det er vel mer den fysiske aktiviteten som ligger litt for langt nede på meg).

Dessuten har jeg ikke mer penger :sjenert:

Så jeg har ikke råd til å bruke 200 kr på dette foreløpig, helt enda. Jeg har fått litt for mye kjeft for å være "økonomisk uansvarlig" :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...