Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

:vinke: Skorpio! Jeg har ikke noe vettugt å si ang krøller og andre temaer dere har her nå så jeg sier bare: Stå på og, ikke vær så redd for å snakke med T, hvis han sender deg blikk så sender du blikk tilbake, og han må da være mann nok til å ta kontakt en gang i blandt han å da! :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, vanskelig med gutter :Nikke: Synes du skal tørre å ta sjansen jeg, da. Vær litt inspirator for oss andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei gutta!! :vinke:

Jeg får prøve å være en inspirator da, Enigma! ;) I will go for it. Her om dagen drømte jeg om å bare skrive nr. mitt på en lapp og gi den til han og si "Ring meg en dag a!" eller noe :fnise: faen hvis jeg hadde turt det ass! :-D

Serenity: det er i Oslo! :-D Adam og Eva. Og ja, det varer jo for evig, det er jo permanent.. ;) Bare spør etter en lærling, så blir alt så mye bedre! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hehe, hvis jeg tør å gjennomføre det skal jeg spørre. ;) Det spiller nok ingen rolle hvilken du går til, alle har jo lærlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naj :sukk: Min faste frisør har ikke :sukk: Jeg trodde kanskje de hadde, men så hadde de ikke, og itillegg så tar de ikke antipermanent hos den frisøren uansett :ler: Så da var det liksom ikke vits uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg ga en lapp med telefonnummeret mitt til en kjekkas en gang, som jeg hadde sett mange ganger . Det ble ikke noe ut av det, men det var et veldig rush for selvtilliten og faktisk prøve. Og hvis du tror han også er interessert, har du jo ingenting å tape :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg ga en lapp med telefonnummeret mitt til en kjekkas en gang, som jeg hadde sett mange ganger på Folken. Det ble ikke noe ut av det, men det var et veldig rush for selvtilliten og faktisk prøve. Og hvis du tror han også er interessert, har du jo ingenting å tape :)

Sant det, har ingenting å tape. Men nå har jeg ferie i to uker da, så får ikke sett han på lenge, men jeg vil holde dere oppdatert her i dagboka! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my! Også bare 200kr! Fikk jeg egentlig ganske lyst jeg... Tuuusen takk for tipset! Altså, snart går jeg til ham og gir ham nummeret ditt!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal gi nummeret! Når du kommer hjem fra ferie da, hvis du ikke rekker det før!

Det kan jo ikke skade :-D

Når drar du på ferie? Idag? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

:hjerte: Nå har jeg ferie!!! :juhu: :danse:

Serenity88: :hoho: Lykke til!

Reka: Nei, nå har alle sagt at det ikke kan skade, så jeg må vel bare tro dere da. :sukk: Kanskje jeg stikker innom i morgen og ser om han er der...... :lur:

Drar muligens til hytta hvis det er fint vær. Men ikke før søndag! :)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Hva med å bare gi nummeret imorgen? Har du ferie, slipper å måtte møte ham på to uker hvis han av en eller annen rar grunn ikke ringer, og du har det gøy så du tenker kanskje ikke på det hele tiden heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Jeg heter Reka og skal skifte mobil abbonement!

Siden jeg ikke greier å finne ett som er billig lurte jeg på om du kunne hjelpe meg!

Har du ett å annbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jaaa! Hva med å bare gi nummeret imorgen? Har du ferie, slipper å måtte møte ham på to uker hvis han av en eller annen rar grunn ikke ringer, og du har det gøy så du tenker kanskje ikke på det hele tiden heller ;)

Hehe, hvis jeg gjør det tviler jeg på at jeg går to uker uten å tenke på det. :fnise: Er jo ikke engang sikkert han jobber i morgen da. Jeg får se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde ikke du ikke kom til å tenke på ham da, bare tenkte at det kanskje ville bli bittelitt mindre tenking på ham siden du har ferie? Mange andre snæxy gutter der ute nå i sommer ;)

Scream 2? Where??? Venter på Paradise Hotel jeg :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Trodde ikke du ikke kom til å tenke på ham da, bare tenkte at det kanskje ville bli bittelitt mindre tenking på ham siden du har ferie? Mange andre snæxy gutter der ute nå i sommer ;)

Scream 2? Where??? Venter på Paradise Hotel jeg :eeeh:

Den går på tv2 zebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...