Gå til innhold

skorpios regnbue


Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
De sendte enern i går!

Men da ble det litt for skummelt for reka :tunge1:

Hehe ;) Men jeg tenkte jeg skulle gi det en sjanse i dag jeg da, for i dag er det litt tidligere pluss at mamma er hjemme, pluss at jeg sitter foran pc-en samtidig, PLUSS at at lyset er på. Hehe! Så jeg føler at det er ganske trygt :)

Noen som vet hvem som spiller morderen? Husker ikke hvem det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tok du brazilian? Hvor vondt var det egentlig? Vurderer å gjøre det før jeg skal til Algarve, men veldig usikker på om jeg tør ;) Feig? Jeg? Neeeida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Tok du brazilian? Hvor vondt var det egentlig? Vurderer å gjøre det før jeg skal til Algarve, men veldig usikker på om jeg tør ;) Feig? Jeg? Neeeida ;)

har du planer om å :sengekos: på ferien?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) Men jeg tenkte jeg skulle gi det en sjanse i dag jeg da, for i dag er det litt tidligere pluss at mamma er hjemme, pluss at jeg sitter foran pc-en samtidig, PLUSS at at lyset er på. Hehe! Så jeg føler at det er ganske trygt :)

Noen som vet hvem som spiller morderen? Husker ikke hvem det var...

Men da er det jo trygt å se sånne filmer :Nikke:

Er man alene hjemme derimot :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har åpnet blogg og gitt deg tilgang.

Foreløpig er det ikke noe spennende som står der, men håper det kommer senere.

Oppdager du noe feil, så rop ut.

Håper du vil titte innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

*Enigma*: Nei, jeg hadde jo tenkt, men før jeg visste ordet av det var høvelen der og skrek etter meg mens jeg dusja! :overrasket: Men jeg har gjordt det før, og det er vondt, men det er verdt det! :Nikke: Virkelig altså! For det første slipper du å bekymre deg for at det er glemt noen hårstrå hvis du *kremt* blir intim med noen. :fnise: Og for det andre slipper du å tenke på barbering på leeenge! :) Og det er jo deilig når man både er på ferie og hjemme.

Reka: Ja, jeg har egentlig sluttet å se på skrekkfilmer for jeg skjønner ikke poenget med å skremme meg selv. Men Skrik-filmene er uansett ikke noe skumle syns jeg. Altså ærlig talt, de skrikmaskene får meg jo bare til å smile! :fnise: Men sånn som Villmark, Fritt Vilt, The Grudge, Signs, The Ring, House of Wax, Hostel, Saw, osv er jæææævlig. De to sistnevnte har jeg ikke engang sett..HELT uaktuelt!

Hehe, nå ler dere vel godt av meg... :sjenert:

Trulselinemor: Hvor finner jeg denne bloggen da? :)

---------------

I dag så jeg Mamma Mia på kino. Den var veldig fin, men jeg er egentlig ikke veldig glad i musikaler, så det ble litt kjedelig og "litt" mye til tider.. Håper dere har hatt en fin kveld!

~ skorpio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Hostel er iallefall jævlig! Så den i budapest også, da jeg besøkte en veninne, og handlingen foregår jo i nabolandet slovenia. Det var to redde jenter som tuslet ut i nattemørket etter den filmen :tristbla: I tillegg bodde hun i en gammel bygård, var ikke så lett å få sove den natta... :redd:

Anbefaler ingen å se den :riste:

selv har jeg både lyst og ikke lyst til å se texas chainsaw massacre, har holdt meg unna enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Hostel er iallefall jævlig! Så den i budapest også, da jeg besøkte en veninne, og handlingen foregår jo i nabolandet slovenia. Det var to redde jenter som tuslet ut i nattemørket etter den filmen :tristbla: I tillegg bodde hun i en gammel bygård, var ikke så lett å få sove den natta... :redd:

Anbefaler ingen å se den :riste:

selv har jeg både lyst og ikke lyst til å se texas chainsaw massacre, har holdt meg unna enn så lenge.

Hjelp, det skjønner jeg!! :redd:

Den (Texas....) har jeg sett (den som kom i 2003). Grusom! Kompisen min var så snill at han fulgte meg hjem etterpå :sjenert:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du planer om å :sengekos: på ferien?

:fnise:

Ingen spesifikke planer, men man vet jo aldri :lur:

*Engima*!

Jeg var i Algarve i fjor! :juhu:

(Bare sånn om du lurte :fnise: )

Hvor på Algarvekysten var du? Jeg har vært der en gang før, gleder meg masse til å dra dit igjen. 2 uker med sol, varme, strand og bading :Nikke:

*Enigma*: Nei, jeg hadde jo tenkt, men før jeg visste ordet av det var høvelen der og skrek etter meg mens jeg dusja! :overrasket: Men jeg har gjordt det før, og det er vondt, men det er verdt det! :Nikke: Virkelig altså! For det første slipper du å bekymre deg for at det er glemt noen hårstrå hvis du *kremt* blir intim med noen. :fnise: Og for det andre slipper du å tenke på barbering på leeenge! :) Og det er jo deilig når man både er på ferie og hjemme.

:fnise: Det var da også en måte å si det på ;) Nemlig! Veldig deilig å slippe å tenke på barbering. Meeen hvor bør man gjøre det i Oslo? Noe sted å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Det eneste stedet jeg har tatt det på er på Afroditeklinikken i Tullinløkka. De har alltid masse bra tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ansjoni
Hjelp, det skjønner jeg!! :redd:

Den (Texas....) har jeg sett (den som kom i 2003). Grusom! Kompisen min var så snill at han fulgte meg hjem etterpå :sjenert:

vurderer å se den ved høylys dag, mens kjæresten er hjemme ;)

Husker når jeg så Saw, det var hjemme hos foreldrene mine....da satt mamma oppe og lot som hun leste, sånn at jeg ikke skulle sitte aleine, for hun veit hvor redd jeg blir :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: Ja, jeg har egentlig sluttet å se på skrekkfilmer for jeg skjønner ikke poenget med å skremme meg selv. Men Skrik-filmene er uansett ikke noe skumle syns jeg. Altså ærlig talt, de skrikmaskene får meg jo bare til å smile! :fnise: Men sånn som Villmark, Fritt Vilt, The Grudge, Signs, The Ring, House of Wax, Hostel, Saw, osv er jæææævlig. De to sistnevnte har jeg ikke engang sett..HELT uaktuelt!

Hehe, nå ler dere vel godt av meg... :sjenert:

Herregud!

Jeg synes skrik filmene er fæle, men det kan komme av at jeg kun har sett dem alene hjemme med M som er minst like redd som meg :fnise:

Villmark = :redd:

Fritt Vilt = :redd:

The Grudge = :redd:

The Ring = :redd:

House of Wax = :redd:

Saw = :redd:

Jeg ler ikke, for jeg er like redd selv :fnise:

Hvor på Algarvekysten var du? Jeg har vært der en gang før, gleder meg masse til å dra dit igjen. 2 uker med sol, varme, strand og bading :Nikke:

Jeg var i Abufeira!

Det var kjempe fint der, men vi reiste også endel rundt til bla Faro og Lagos!

Hvor er det du skal?

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Abufeira!

Det var kjempe fint der, men vi reiste også endel rundt til bla Faro og Lagos!

Hvor er det du skal?

'

Jeg skal til Praia da Rocha. Det er ikke så langt unna Albufeira. Var en del innom Albufeira da jeg var i Praia da Rocha sist, og syntes i grunnen det var finere i Praia da Rocha. (Det kan ha noe med at det er mange briter/skotter/irer i Praia da Rocha :lur:) Forrige gang reiste jeg litt rundt i nærområdet + til Lisboa, denne gangen blir det vel en tur til Sevilla og en tur til Lisboa tenker jeg, og ellers mest avslapping ;) Gidder ikke leie bil når jeg er aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste stedet jeg har tatt det på er på Afroditeklinikken i Tullinløkka. De har alltid masse bra tilbud :)

Kanskje jeg skulle sjekke ut dem da...Er de snille der? :fnise: Jeg er "litt" vettskremt med tanke på en brazilian, og trenger nok noen som har litt forståelse ;)

Når det gjelder skrekkfilmer så skal jeg i alle fall IKKE se Hostel nå som jeg selv skal bo på Hostel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...