IloveNY Skrevet 23. juni 2008 #161 Del Skrevet 23. juni 2008 Sånn er mandagen min :hoho: Sinnsykt bra! Drageløperen må jeg se! har heller ikke lest boka, begynte så smått en gang for et par måneder siden... men den fenget meg liksom ikke :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. juni 2008 #162 Del Skrevet 23. juni 2008 Hahahahah :skratte: Det var en kjip mandag!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 23. juni 2008 #163 Del Skrevet 23. juni 2008 Drageløperen er helt grusom, men også fantastisk. Veldig, veldig takknemlig for å bo her, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. juni 2008 #164 Del Skrevet 24. juni 2008 ...ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. juni 2008 #165 Del Skrevet 24. juni 2008 kjeder du deg? jeg er spent på hvordan titanic 2 hadde blitt altså. hadde vært en dårlig oppfølger tenker jeg, med noen andre enn leo og kate i hovedrollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #166 Del Skrevet 25. juni 2008 Herregud! Jeg trodde på deg (men googlet ikke, for så smilyen din på bunn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. juni 2008 #167 Del Skrevet 25. juni 2008 Hihi, Titanic 2 ja... Husker jeg hørte rykter om det like etter at Titanic var på kino, da skulle visst Leo ha overlevd allikevel, men led av hukommelsestap eller noe... Godt DET ikke ble noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. juni 2008 #168 Del Skrevet 25. juni 2008 En aktuell historie kunne jo vært at Kate hadde blitt gravid etter den dampende og hete natten deres da, jeg satt bare og venta på det i filmen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #169 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Åh, jeg er SÅ glad det ikke er laget en Titanic 2, det hadde bare ødelagt aaalllt!!! :dåne: Men jeg trodde på det først jeg og helt til jeg plutselig kjente igjen noen av scenene og bare "hey - dette har jeg sett før!" Haha! Er klipp fra bl.a. Con Air, What's eating Gilbert Grape, Catch me if you can, osv osv. Bra laget da, det skal fyren ha! -------------------- Hvordan har dere småsnupper det om dagen da? Noen som ser på kamp eller? Jeg ser foppalkamp, drikker smoothie, og blander meg inn i andres liv her på kvinneguiden. Hva gjør dere? :-D OH OOOOH!!! Jeg har lest at det kanskje kommer en Sex & the city -film til!!!!! :juhu: Og..!! (There's more!) At det kanskje kommer en FRIENDS -film! Alle er med, det eneste er at Jen visstnok er litt skeptisk. Men det hadde vært sååå gøy da! Endret 2. juli 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #170 Del Skrevet 25. juni 2008 Åh, jeg elsker reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #171 Del Skrevet 25. juni 2008 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #172 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg er her! Jeg er her For å svare på spørsmålet ditt: Jeg har det veldig bra om dagen :-D Men ser ikke fotballkamp, kom nettopp hjem fra jobb jeg Og jeg jobber med en sååå søt og kjekk og snill gutt!! I want him En til sex og singelliv film?!?! Ojda! Og friends film?! Shitman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. juni 2008 #173 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Jeg er her! Jeg er her For å svare på spørsmålet ditt: Jeg har det veldig bra om dagen :-D Men ser ikke fotballkamp, kom nettopp hjem fra jobb jeg Og jeg jobber med en sååå søt og kjekk og snill gutt!! I want him En til sex og singelliv film?!?! Ojda! Og friends film?! Shitman! Yeeee! :juhu: Å, så gøy med kjekke gutter på jobb! Er dere litt eller? JA til Satc og Friends -film!! :-D Endret 25. juni 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. juni 2008 #174 Del Skrevet 25. juni 2008 Åh, jeg elsker reklamen! Ja, den reklamen er finfin! og for å svare på spørsmålet så har jeg det helt supert for tiden om man ser bort ifra halsen :juhu: <3 ..men det visste du sikkert utofra dagboken min Hvordan har DU det da skorpio? jeg føler meg litt ensom i natten fordi når jeg kommer hjem far jobb ligger alle andre å sover søtt i sengene sine sweet dreams to u Skorpio søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. juni 2008 #175 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja, den reklamen er finfin! og for å svare på spørsmålet så har jeg det helt supert for tiden om man ser bort ifra halsen :juhu: <3 ..men det visste du sikkert utofra dagboken min Hvordan har DU det da skorpio? jeg føler meg litt ensom i natten fordi når jeg kommer hjem far jobb ligger alle andre å sover søtt i sengene sine sweet dreams to u Skorpio søte Ja, det vet jeg Bortsett fra forkjølelsen og mobilen selvsagt Jeg har det greit skal jeg være helt ærlig. Jeg begynner å vurdere om jeg skal slutte i jobben, men klarer liksom ikke bestemme meg.. Stakar, ja, det er kjedelig på kg når du er helt aleine. Men i dag er siste jobbdag for meg helt fram til tirsdag, så da finner du meg sikkert her inne en sen natt! :-D hihi! Ha en fin dag, Envy - og alle andre som måtte stikke innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 26. juni 2008 #176 Del Skrevet 26. juni 2008 Yeeee! :juhu: Å, så gøy med kjekke gutter på jobb! Er dere litt eller? JA til Satc og Friends -film!! :-D Nei vi er ikke litt enda, men jeg håper! Men det skjer nok ikke, men jeg vil jeg vil!!! (så om det ikke skjer noe er det ikke reka det står på.. :ler: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. juni 2008 #177 Del Skrevet 27. juni 2008 Tjena. Jiiiiha, nå har jeg fri i mange dager! :juhu: Oh, how sweet. Jeg skal sove leenge i morgen (lenge for meg er ikke så lenge som dere kanskje tror)! I dag hadde vi en skummel opplevelse på jobb. Det var en dame som var og prøvde noen klær, og da hun var ferdig går kollegaen min inn i prøverommet og finner en alarm, og roper til meg. Dette hører hun dama som akkurat har vært der, og stormer ut døra. Ekkelt! Vi rakk ikke engang tenke før hun var borte. I dag har det vært crazy lyn og tordenvær her hvor jeg bor. Gikk tur med bikkja, stakar, hun var litt vettskremt tror jeg, men samtidig lekte hun litt tøff og skulle passe på meg. Hihi, så søt! Æsj, jeg er ikke trøtt, men jeg vil egentlig sove nå. Det er så sent, og jeg liker ikke å være oppe så sent.. Hehe, I know..I'm weird.... I morgen (i morgen og i morgen, fru Blom) skal jeg på jobbintervju, wish me luck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. juni 2008 #178 Del Skrevet 27. juni 2008 Deilig med fri! :-D Æsj, så kjedelig med den dumme damen som stjal Bor du på østlandet? fordi det var et voldsomt tordenvær i oslo i dag! O.o btw, nysgjerrig, hva er å stå opp sent for deg? Jeg blir irritert på meg selv om jeg våkner etter 15.00 til deg Skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. juni 2008 #179 Del Skrevet 27. juni 2008 Deilig med fri! :-D Æsj, så kjedelig med den dumme damen som stjal Bor du på østlandet? fordi det var et voldsomt tordenvær i oslo i dag! O.o btw, nysgjerrig, hva er å stå opp sent for deg? Jeg blir irritert på meg selv om jeg våkner etter 15.00 til deg Skorpio Ja, bor i Oslo. Har vi ikke snakket om det før? :klø: hehe! :-D Og du bodde ved Romerike?? Å stå opp sent for meg er i 11-12-tida. tilbaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. juni 2008 #180 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er godt mulig jeg bare blander dagbok venner til tider oh, såpass ja, haha, da begynner du å få dårlig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå