Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp det er det! :jepp: Ble ingen kikk på lokalet denne uka da.. får satse på neste uke. Begynner å haste litt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte å bestille kameraer i danmark jeg da... forloveren min bor der, så bestiller hjem til henne så skulle hun ta de med seg når vi skulle ha utdrikkningslaget eller når hun kommer før bryllupet.. spare der man spare kan!!

Jeg må si meg enig i at man bare må lukke øra av og til... moren min har mye meninger, som for min del er tullete, så da tenker jeg bare på noe annet mens hun sitter og foteller åssen det bare MÅ være.. og når du er ferdig så pleier jeg å si, joda fint det, men jeg vil ikke ha det sånn, og dermed blir det ikke sånn!!(høres kanskje litt hardt ut, men tro meg det må til!)

har du sett lokale, eller skal du tilbake å skrive ned hva dere trenger??

Innbiller meg at jeg har lest det var for å telle inventar..

Vi må nemlig det vi også... min mor har fått i oppgave å sy lilla løpere.. men da må jeg måle opp bordene og sånt!! også hadde det vært greit å tatt bilder og sett hvor mey pynt vi trenger... er jo ikke no ballsal dette her.. mye furu og litt ja ikke min stil møbler... så pynt det må jo til!!

Hvor har dere bestilt mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sett på lokalet ennå nei. Håper på å få gjort det denne uka! :jepp:

Den listen jeg har skrevet er den jeg skal ta med meg til lokalet for å sjekke hva som egentlig er der, og hva vi må låne/kjøpe inn.

Hvor skal dere ha det hen da? Og hvor har dere bestilt mat?

Vi har bestilt middagen fra Romedal Catering. Nattmaten ordner vi med selv.

Det med å ta bilder av lokalet er jo lurt da! Så kan jeg vise det til søskenbarnet mitt, som skal hjelpe meg med bordpyntingen! :jepp:

Lurt å bestille kameraer fra Danmark om man har muligheten til det ja! Er jo billigere der!

Det som ergrer meg litt er at jeg glemte at jeg skulle bestille kameraer da jeg bestilte serviettene.. måtte jo liksom betale 149 i frakt to ganger da... :klaske:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sett på lokalet ennå nei. Håper på å få gjort det denne uka! :jepp:

Den listen jeg har skrevet er den jeg skal ta med meg til lokalet for å sjekke hva som egentlig er der, og hva vi må låne/kjøpe inn.

Hvor skal dere ha det hen da? Og hvor har dere bestilt mat?

Vi har bestilt middagen fra Romedal Catering. Nattmaten ordner vi med selv.

Det med å ta bilder av lokalet er jo lurt da! Så kan jeg vise det til søskenbarnet mitt, som skal hjelpe meg med bordpyntingen! :jepp:

Lurt å bestille kameraer fra Danmark om man har muligheten til det ja! Er jo billigere der!

Det som ergrer meg litt er at jeg glemte at jeg skulle bestille kameraer da jeg bestilte serviettene.. måtte jo liksom betale 149 i frakt to ganger da... :klaske:

Vi har leid druidenes hus på Hernes... er jo ikke det lekreste lokalet, men det har muligheter!!

Catering har vi ikke bestilt... venter fortsatt på mail fra hotellet her, men det har blitt så mye rot at jeg er litt lei og vurderer å se etter andre!!! vi ordner også nattmat selv.. eller pappa har sagt han skal ta seg av det!!

fint med bilder, så man kan minne seg selv på det hele og sitte å dagdrømme om den store dagen!!!!!!!

kjipt å betale frakt to ganger ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvor Hernes er, men er usikker på hvor Druidenes hus er.. Har kjørt gjennom Hernes 2 ganger så det er kanskje ikke så rart :fnise:

Men det høres ut som om lokalet er noe a'la det vi skal ha. Feste hele natta!! :juhu:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet hvor Hernes er, men er usikker på hvor Druidenes hus er.. Har kjørt gjennom Hernes 2 ganger så det er kanskje ikke så rart :fnise:

Men det høres ut som om lokalet er noe a'la det vi skal ha. Feste hele natta!! :juhu:

:fnise:

tror jeg har kjørt gjennom hernes to ganger selv... :fnise: er jo ikke akkurat verdens navle... men ja vi har det fra fredag til mandag og kan ta med drikke selv!!

Det ligger på andre siden for kirka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har kjørt gjennom hernes to ganger selv... :fnise: er jo ikke akkurat verdens navle... men ja vi har det fra fredag til mandag og kan ta med drikke selv!!

Det ligger på andre siden for kirka...

Ok.. ble ikke så mye klokere av det.. Vet hvor Statoil er hen! Eller er det Hydro Texaco? :fnise:

Det med å ta med drikke selv er flott! Vi driver og transporterer drikkevarer fra Sverige og hit nå.. hehe.. kjekt å ha svigers som bor i Sverige som får ofte besøk!

Har fått fraktet over 30 flasker vin, 3 tre-litere med pappvin og 11 flasker vodka på en uke! :hoppe: UTEN å smugle! Hehe.. har begynt i god tid for å rekke å få alt over grensa før bryllupet.

Det eneste du må huske på om du skal kjøpe vin i god tid, er å LEGGE vinflaskene hvis det er trekork i flaskene. Ellers tørker korken ut. Og så skjer det visst et eller annet som jeg ikke husker.. :fnise: men det vet du kanskje fra før av?

Og det er holdbarhetsdato på pappvin. De vi har kjøpt står det best før september på, så regner med det skal gå greit! :)

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. ble ikke så mye klokere av det.. Vet hvor Statoil er hen! Eller er det Hydro Texaco? :fnise:

Det med å ta med drikke selv er flott! Vi driver og transporterer drikkevarer fra Sverige og hit nå.. hehe.. kjekt å ha svigers som bor i Sverige som får ofte besøk!

Har fått fraktet over 30 flasker vin, 3 tre-litere med pappvin og 11 flasker vodka på en uke! :hoppe: UTEN å smugle! Hehe.. har begynt i god tid for å rekke å få alt over grensa før bryllupet.

Det eneste du må huske på om du skal kjøpe vin i god tid, er å LEGGE vinflaskene hvis det er trekork i flaskene. Ellers tørker korken ut. Og så skjer det visst et eller annet som jeg ikke husker.. :fnise: men det vet du kanskje fra før av?

Og det er holdbarhetsdato på pappvin. De vi har kjøpt står det best før september på, så regner med det skal gå greit! :)

jeg burde vite det.. men hmm nei, vi har dem stående.. da får vi legge dem ned... vi smugler... er jo to timer hver vei til sverige liksom... men har kjøpt inn 40 flasker rødvin... spriten er det svigers som ordner..

så har bare en 35 med hvitvin og sjampisen igjen...

bensinstasjon.... mulig... la oss si det sånn... hadde du sluppet meg av i nærheten hadde jeg ikke funnet veien hjem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg burde vite det.. men hmm nei, vi har dem stående.. da får vi legge dem ned... vi smugler... er jo to timer hver vei til sverige liksom... men har kjøpt inn 40 flasker rødvin... spriten er det svigers som ordner..

så har bare en 35 med hvitvin og sjampisen igjen...

bensinstasjon.... mulig... la oss si det sånn... hadde du sluppet meg av i nærheten hadde jeg ikke funnet veien hjem!!!

Dere handler vel i Långflon dere da.. eller hva det heter.. Er 2 timer til svigers herifra også, men de har så å si besøk hver helg av en eller annen som bor i nærheten her, eller så er de på besøk her, så vi rekker å få alle drikkevarene over uansett.

Du hadde ikke funnet veien hjem nei.. skal vi prøve det ut?? :fnise:

Vi har ikke kjøpt baileys og cognac ennå, men får vel snart gjøre det også.. Og så skal vi jo ha øl, men vurderer å leie tappekran og kjøpe tønner. Til festen altså. Litt kuult det :jepp:

Ja og så mangler vi øl til maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere handler vel i Långflon dere da.. eller hva det heter.. Er 2 timer til svigers herifra også, men de har så å si besøk hver helg av en eller annen som bor i nærheten her, eller så er de på besøk her, så vi rekker å få alle drikkevarene over uansett.

Du hadde ikke funnet veien hjem nei.. skal vi prøve det ut?? :fnise:

Vi har ikke kjøpt baileys og cognac ennå, men får vel snart gjøre det også.. Og så skal vi jo ha øl, men vurderer å leie tappekran og kjøpe tønner. Til festen altså. Litt kuult det :jepp:

Ja og så mangler vi øl til maten.

nei drar helt til charlottenberg vi da.. for vi må jo bestille fra polet og til långflon.. og jeg har angst for at tollvesenet skal se bestillingen og komme å ta oss... tar jo 1,5 time dit, og 2 til charlottenberg.. så når man smugler litt... så er det fort tjent inn... også kjøper vi kylling og ost og ja u name it..

klart vi kan jo bli stoppet på grensen, men så lenge det bare skjer en gang eller to så har vi fortsatt spart penger!!!

Vi trenger ikke å prøve det ut... er en smule mørkeredd og på natta i det skogsområde der.... TROR IKKE DET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom nettopp på noe jeg skal ha så passer ditt tema.. skal ha sånn løper over bordene:

løper

den nederste med hjerter... vi skal ha den som er syrin og sølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom nettopp på noe jeg skal ha så passer ditt tema.. skal ha sånn løper over bordene:

løper

den nederste med hjerter... vi skal ha den som er syrin og sølv!

Å så utrolig nydelig!!! Kanskje jeg skulle kjøpt en? Det ser ut som om de har butikk i Oslo.. Skal jo til Oslo 29. feb så da får jeg ta en tur innom. Den var seriøst nydelig altså! Svigermor syr sikkert så den ikke rakner der vi må klippe av.. hehe.. Tusen takk for tipset!!! :klem:

Dere drar til Charlottenberg dere også ja.. Det stemmer vel det med Långflon.. har bare vært der en gang, og ble skikkelig skuffa.. :fnise:

Er jo bare ei lita bu nesten jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å dæven! Vet du hva jeg så nå?? Det er GRATIS bryllupsmesse i Oslo 1.mars!!! :juhu:

Da skal jeg jammen ta meg en tur!!! Kanskje de har de der løperne litt billigere i forbindelse med messen? :lur: Men uansett var ikke prisen ille synes jeg.

Gleder meg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Åååå... hvor er det?

Kjæresten har bursdag første mars,men kan jo ta en rask tur :fnise:

Fikk nemlig ikke vært på den som var i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holdt på å le meg ihjel første gang jeg var på långflon... det ble siste.. de har ikke no!!

tror decorium ligger ved stortinget.. husker ikke gatenavnet, men paralelt med karl johansgate, mot aker brygge.. ved bagel and juice..

Noe ligger hvertfall der... altså typ brudestæsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå... hvor er det?

Kjæresten har bursdag første mars,men kan jo ta en rask tur :fnise:

Fikk nemlig ikke vært på den som var i helgen.

Den er på vika... house of oslo.. det senteret som har blitt pusset opp.. de har sinnsykt mye kult der.. men litt stive priser!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... hvor er det?

Kjæresten har bursdag første mars,men kan jo ta en rask tur :fnise:

Fikk nemlig ikke vært på den som var i helgen.

Står House of Oslo..

Bryllupsmesse

Hvor er House of Oslo forresten??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i Vika, sjekk nettadr jeg la med så finner du sikkert adr der:) Og de har utrolig mye fint der, og mye veldig dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...