Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Gratulerer med det kommende bryllupet :)

Er ikke lenge igjen nå.

Takk! :klemmer:

Nei den tiden går jammen meg fort!! Synes ikke det er lenge siden vi bestemte oss for å gifte oss jeg.. Heldigvis har vi orden på det meste tror jeg.. God oversikt over det som gjenstår osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle dere ha catering? hvem har dere bestilt i såfall? huff, begynner å bli litt små-stressa jeg nå...

har du vært i Hamar sagbladfabrikk (:fnise: ) noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle dere ha catering? hvem har dere bestilt i såfall? huff, begynner å bli litt små-stressa jeg nå...

har du vært i Hamar sagbladfabrikk (:fnise: ) noen gang?

Skal ha Romedal Catering vi. Skjønner godt at du er stressa om ikke lokalet er i boks. Kuul'n et par timer da, så skal jeg spørre sambo. :) Vet han har vært på sagbladfabrikken. Ble ikke hotellet noen suksess likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss er det hamarfolk her... bor i Elverum jeg..

Her er det Hamarfolk vettu! Eller.. Hamarsing på 6. året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

Er bare innom å titter, nydelig kjole du har kjøpt :)

Så godt å se at noen har orden i tingene.. Fin liste du hadde laget :)

Snart helg, Klem :):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei :)

Er bare innom å titter, nydelig kjole du har kjøpt :)

Så godt å se at noen har orden i tingene.. Fin liste du hadde laget :)

Snart helg, Klem :):goodbye:

Takk takk! :klemmer:

Jeg prøver da å ha sånn noenlunde orden.. hehe.. Skal prøve å få gjort så mye som mulig i løpet av januar og februar. Regner med det meste skal være gjort da.. :)

Ja, det er snart arbeidshelg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle dere ha catering? hvem har dere bestilt i såfall? huff, begynner å bli litt små-stressa jeg nå...

har du vært i Hamar sagbladfabrikk (:fnise: ) noen gang?

Har svart i bryllupsdagboka DI jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det er arbeidhelg for meg også. Har tatt på meg ekstra jobb. Kjæresten også. Litt ekstra penger i disse bryllupstider skader ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

takk for tips!

skal til hamar imorra en tur, for å kikke litt.

har du bestilt frisør enda? det har IKKE jeg, men MÅ få ordnet det også snart. huff.. er litt treg jeg visst.. tar gjerne imot tips her også, hvis du vet om noen som er flinke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan kanskje du hjelpe meg med noe da... er jo ikke akkurat bryllupsverden her i elverum så skal man ha no må vi til hamar..

Sambo har bestilt sjakett og bukse i Hamar på four men?!?.. men de hadde ikke no slående utvalg av vester.. vet du om noen andre steder... Har ikke vært å sett på kristins brudeatelier enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan kanskje du hjelpe meg med noe da... er jo ikke akkurat bryllupsverden her i elverum så skal man ha no må vi til hamar..

Sambo har bestilt sjakett og bukse i Hamar på four men?!?.. men de hadde ikke no slående utvalg av vester.. vet du om noen andre steder... Har ikke vært å sett på kristins brudeatelier enda..

Se på Kristins brudeatlier!! Der har de masse antrekk til herre. Sambo'n skal ha sjakett derfra. Det skal brudesvennen vår også. Og det var mange forskjellige farger å velge imellom når deg gjelder vester f.eks. Ta en titt der du!

Men det er litt dumme åpningstider der da. Står ikke åpningstider på hjemmesiden deres, men vet de har stengt på tirsdager.. og langåpent til kl 18 på onsdager. Ellers stenger de kl 16 tror jeg.

Agape på Hamar har jo ingen herreklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen :)

takk for tips!

skal til hamar imorra en tur, for å kikke litt.

har du bestilt frisør enda? det har IKKE jeg, men MÅ få ordnet det også snart. huff.. er litt treg jeg visst.. tar gjerne imot tips her også, hvis du vet om noen som er flinke..

Vet du hva? Jeg skal på Agape og ordne meg jeg! :jepp: Da kan du levere inn kjolen noen dager før, så steamer de den og gjør den så fin som mulig til selve dagen. Hun som skal ordne meg er stylist og makeup-artist, så hun er nok ganske flink til å sminke iallefall. På frisørsalonger lærer de visst bare standard makeup-legging, mens makeup-artistene lærer seg å sminke etter ansiktsformer. Skal nå bestille en prøvetime der og se iallefall. Hun har ordnet bruder før sa de, og det ble visst bra, så da satser jeg på at hun er flink med hår også.

For å ordne meg skal hun ha 1800 for alt, men da kommer prøvetime i tillegg.

Ellers kan du høre på Perry eller Salong Gullhår.

Perry ligger rett ved Peppes pizza. Litt usikker på hvor Gullhår ligger, men det ser du på hjemmesiden deres :) Fortell meg hva du velger da :) Og åssen det går med booking av lokale!

Har sikkert flere tips til lokale også. Eller... sambo har... Bare å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror ikke jeg tar med meg kjolen jeg kjøpte på kristins til agape da... :fnise:

men vet hvem du mener, for hun ga meg samme tilbudet da jeg var der å prøvde kjoler i fjor høst.

men jeg skal kle på meg ( :fnise: ) hos kristins brudeatelier da. leverer kjolen der et par uker før bryllupet, så fikser de den til selve dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg tar med meg kjolen jeg kjøpte på kristins til agape da... :fnise:

men vet hvem du mener, for hun ga meg samme tilbudet da jeg var der å prøvde kjoler i fjor høst.

men jeg skal kle på meg ( :fnise: ) hos kristins brudeatelier da. leverer kjolen der et par uker før bryllupet, så fikser de den til selve dagen :)

Det spiller vel ingen rolle, tror du det da? Du betaler jo tross alt for å bli stylet.. Skal du sminke deg og ordne håret ditt først da, og så på brudesalongen? Jeg synes det er praktisk å få ordnet alt på ett sted. Men du kan jo spørre på Perry og salong Gullhår som jeg nevnte. Er de stedene jeg kjenner til.. hehe..

Hun jeg vanligvis klipper meg hos ordner ikke brudefrisyrer, så derfor er jeg ikke så kjent med de frisørene som gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg papirer fra kirka!! :jepp:

Men det var bare sånn bekreftelse på at vi skal ha vielsen da og da liksom. Og beskjed om hvor vi skal sende inn papirer og hvilke papirer vi må fylle ut og hvilken prest vi skal ha.

Og heldigvis var det han presten som IKKE sier feil navn osv.. :fnise:

Stod ikke noe om når vi skal ha samtale med presten. Får vel ringe om et par-tre måneder og høre kanskje.. Kan jo ikke ha øvingen alt for tidlig heller.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det bilde av den ringen jeg har lyst på.. Om den ikke er alt for dyr og om vi ikke finner noen andre som er penere.

Gifteringer

Trykk på "neste" og så tilbakeknappen i webleseren eller bla dere fram til side 12. Det er ringene i gult gull med hjerteformet sten på den ene ringen. Synes den er så pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ringen/stenen var jo bare kjempesøøøøøt :hjerte:

Ja jeg falt veldig for den! Og så står den jo til hjertene på kjolen min og halskjedet mitt. Blir vel "hjerte-tema" i bryllupet tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! :juhu:

Nå er bartendere fikset! Satt og pratet med ei jeg jobber med i pausa på jobben idag, og hun har tilfeldigvis jobbet som bartender i 4 år :jepp:

Vi har samme arbeidshelg, og vi har arbeidshelg når vi gifter oss, så hun foreslo de som var bartendere i hennes bryllup. Det er ei kusine av henne og samboeren hennes.

Hun sendte dem melding i dag og de sa ja :juhu:

Så da er det i boks!

Skal ringe og prate litt med henne da om litt, avklare ting osv. Men da er det ordnet! Det vi var mest redd for at vi ikke skulle få til!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...