Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

:fnise: Fint å være poetisk da! :) Men dessverre så er det nok bare pålimte "perler".. Dessverre synes "limklattene" godt her og der om man ser etter.. Men ingen skal jo gå rundt og glo rett inni sløret mitt da.. hehe :fnise:

Det tror jeg absolutt ingen kommer til å legge merke til! Med mindre man er utroooolig superfiksert på slørdetaljer :fnise: Folk kommer nok bare til å gi ekstra mye komplimenter på at sløret er så spesielt og nydelig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg absolutt ingen kommer til å legge merke til! Med mindre man er utroooolig superfiksert på slørdetaljer :fnise: Folk kommer nok bare til å gi ekstra mye komplimenter på at sløret er så spesielt og nydelig :rødme:

Får da håpe det.. :fnise: Går nok bra! Liker sløret veldig godt selv :jepp:

Fikk kjøpt sokker til sambo og sønnen vår i går da.. Har ikke åpnet dem og sett åssen de ser ut ennå da.. Men sokker har man jo uansett alltid bruk for, ikke sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får da håpe det.. :fnise: Går nok bra! Liker sløret veldig godt selv :jepp:

Fikk kjøpt sokker til sambo og sønnen vår i går da.. Har ikke åpnet dem og sett åssen de ser ut ennå da.. Men sokker har man jo uansett alltid bruk for, ikke sant? :fnise:

synes alle sokkene mine har ull eller mangler partner jeg.. så ja sokker trenger man alltids!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi. Ser jeg må oppdatere meg litt i boka di. Her går det unna :hoppe:

Kjempefine ting du har. Nydelig slør - og jeg er veldig svak for det smykkesettet der!

Et lite bidrag til sokkedebatten på slutten: Jeg var så lei av skilsmissestatistikken i sokkeskuffen at jeg kastet rubbel og bitt og fylte på med 40 par like sokker som vi bruker begge to :hoho: Lureste påfunnet jeg har fått på evigheter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi. Ser jeg må oppdatere meg litt i boka di. Her går det unna :hoppe:

Kjempefine ting du har. Nydelig slør - og jeg er veldig svak for det smykkesettet der!

Et lite bidrag til sokkedebatten på slutten: Jeg var så lei av skilsmissestatistikken i sokkeskuffen at jeg kastet rubbel og bitt og fylte på med 40 par like sokker som vi bruker begge to :hoho: Lureste påfunnet jeg har fått på evigheter :fnise:

Takk takk :klem: Nå maser jeg bare på sambo så han skal ordne musikk, så er det som det haster med snart unnagjort! :hoppe:

Det var jo et smart påfunn, det med sokkene! Men tror ikke det funker så bra for oss... Jeg bruker str 38 og sambo bruker str 46-47... har i nødsfall lånt hans sokker før, og da har hælen havnet ovenfor akillessenen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg mottatt serviettene mine.. Ble ganske fornøyd, men helt perfekt var det ikke... Bestilte fra www.kortbutikken.no, har samme som Mrs. G :) Men en del av dem var litt skjevt trykket, så om jeg skulle brettet alle sammen slik som her:

Servietter

så ville det ikke gått fordi det hadde blitt skjevt enten oppe eller nede.

Er kanskje pirkete, men er litt irritert over det egentlig. Men skal vel bare

legge serviettene som de er på tallerknene tenker jeg.. Så da får det bare være.

Litt over halvparten var kanskje som de skal være da... det vises jo ikke så godt da..

Men jeg så det men gang.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg spurt svigermor om hun kan plukke liljekonvall til bryllupet, og det sa hun ja til :) noe jeg regnet med. hehe.. Snille svigermor :klem:

Er vanvittig med liljekonvall der hun bor, så plukker hun dem dagen før bryllupet og putter dem i ei bøtte med vann så holder de seg vel til dagen etter regner jeg med. Litt usikker på hvor mange buketter jeg egentlig trenger til bordet da... Liljekonvall lukter jo ganske sterkt... Blir vel så vi har E-bord tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Vi skal også ha E-bord! :) Bare det at den i midten er halvparten så stor som de på sidene... vi skal ha seks bordoppsatser (to på de store, en på det lille og en på hovedbordet), men de er jo litt store, så kanskje du kan ha tettere...? Hm... vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha E-bord! :) Bare det at den i midten er halvparten så stor som de på sidene... vi skal ha seks bordoppsatser (to på de store, en på det lille og en på hovedbordet), men de er jo litt store, så kanskje du kan ha tettere...? Hm... vanskelig ;)

Tenkte noe sånt jeg også.. Hvor mange blir dere til middag til sammen?

Hva slags blomster skal du ha i oppsatsene?

Har forresten fått bestilt bryllupskamera også nå. Godt med alt som er unnagjort! :hoppe:

Blir 73,90 pr kamera, og det er ikke så ille synes jeg! Da har jeg regnet med frakten og fordelt den på de 10 kameraene :jepp:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tenkte noe sånt jeg også.. Hvor mange blir dere til middag til sammen?

Hva slags blomster skal du ha i oppsatsene?

Vi blir 61 til middag om alle kommer :) Og i oppsatsene skal vi visst ha nelliker ;) Mamma sier så :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 61 til middag om alle kommer :) Og i oppsatsene skal vi visst ha nelliker ;) Mamma sier så :lol:

Vi blir 62 om alle kommer :fnise:

Så da passer det nok med E-bord for oss også. Har dere utarbeidet bordplan eller? Bestemt hvor langt bordet skal være og hvor mange som skal sitte på hvilken ende osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg spurt svigermor om hun kan plukke liljekonvall til bryllupet, og det sa hun ja til :) noe jeg regnet med. hehe.. Snille svigermor :klem:

Er vanvittig med liljekonvall der hun bor, så plukker hun dem dagen før bryllupet og putter dem i ei bøtte med vann så holder de seg vel til dagen etter regner jeg med. Litt usikker på hvor mange buketter jeg egentlig trenger til bordet da... Liljekonvall lukter jo ganske sterkt... Blir vel så vi har E-bord tenker jeg...

Åh! Jeg elsker liljekonvall!!

:hjerter_rundt:

Skulle ønske vi hadde et sted å plukke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg elsker liljekonvall!!

:hjerter_rundt:

Skulle ønske vi hadde et sted å plukke det!

Åja de er så pene!!! :rødme: Vokser massevis der svigermor bor! I Sverige! Hehe.. man får jo kjøpt det i blomsterbutikker også, men der er de sikkert dyre...

Lurer litt på å ha en rød rose lagt på langs på bordet innimellom... Ettersom jeg skal ha røde roser i buketten min.. Men får diskutere det med bordpyntersken.. hehe.. et av mine søskenbarn. Hun er veldig flink på pynting! Skal til henne 1. mars! Gleder meg til det! Da skal vi pynte gjestebøkene også. Får ta en tur på Panduro Hobby!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Vi blir 62 om alle kommer :fnise:

Så da passer det nok med E-bord for oss også. Har dere utarbeidet bordplan eller? Bestemt hvor langt bordet skal være og hvor mange som skal sitte på hvilken ende osv?

Har en liten bordplan over hvordan bordene skal være oppstilt, ja... eller, så på bilde fra lokalet! Sender deg bildet om to sek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en liten bordplan over hvordan bordene skal være oppstilt, ja... eller, så på bilde fra lokalet! Sender deg bildet om to sek

Takk for at jeg fikk titte både på bordene og bryllupssiden deres!!! :) Var koselig side! :klem:

Er nok noe sånt vi har tenkt oss også, når det gjelder bordplasseringen. Den endelige bordplanen kan vi jo ikke lage før S.U'en har gått ut så vi ser hvem som kommer.

:hoppe: Gleder meg jeg.. hehe.. Selv om det er en stund til ennå.. Tickeren har virkelig fått meg mer bevisst på hvor mange dager det er igjen! Hehe.. følger ivrig med på den ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt og bestilt time til makeup og frisering på bryllupsdagen! Får alt for 2050, inkludert prøvetime. Synes ikke det er så galt jeg. I tillegg skal forloverne ordne håret sitt der. De sminker seg selv. De må betale 700-1000 kr.

Vi må møte opp kl 08 på bryllupsdagen da, for å rekke alt.. blir noen lange nervepirrende timer kan jeg tenke meg.. Lurer på om vi burde ta med oss noe mat, eller om vi får noe der? Får vel kanskje spørre om det. Må i så fall ta med mat som ikke søler iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det var jo absolutt ikke dyrt i det hele tatt!! Jeg har blitt forespeilet mye mer... men siden frisøren "min" ikke kan på dagen, lurer jeg på om jeg skal ringe rundt og sjekke andre steder... ;)

Vi må møte klokka ni forresten - bare for meg! Tar ca. 5 min å komme oss fra frisøren til kirka - hvis jeg blir der da :) Vi blir nok til å ha med oss mat! Og vi kan jo spise hva vi vil før vi tar på oss kjolen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...