Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Ligger i Vika, sjekk nettadr jeg la med så finner du sikkert adr der:) Og de har utrolig mye fint der, og mye veldig dyrt..

Fant et kart nå.. :jepp: skal nok finne fram! Tenkte å dra dit og kikke iallefall.. Kanskje de viser kjolen min også :hoppe:

Og så skal vi se på blomster... så det kan vi jo gjøre der.. Pluss kjøpe en slik løper da.. Decorium er en av utstillerne, så da kan vi sikkert kjøpe den der. Gleder meg bare mer og mer :hoppe:

Har forresten drømt om bryllup i hele natt... det var dagen før bryllupet, og servitørene var ikke i orden, og mamma hadde ikke funnet seg kjole.. huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper nesten at det ikke bli hyttetur på meg jeg :gjeiper: har lyst til å se meer bryllups-stæsj!! hehe.. jeg drømte også om bryllup inatt.. deilige drømmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får argumentere med det at hyttetur kan dere ta "når som helst" men bryllupsmesser er det jo ikke hver helg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. jeg vil også på messe!!

Der vet ikke om det fins en oversikt noen plass om hvor de har messer??

Det ser dårlig ut... så på bryllupsweb og på dittbryllup, og der var det bare de som har vært, pluss den som er 1. mars i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke dra på den messa jeg... vi skal på return konsert vi da, på skolen min.. sambo hadde såååå lyst!

blir sur hvis den løperen er billigere da.. kanskje jeg rett og slett blir nødt til å sende mamma ned dit..

det er hvertfall veldig lett å finne fram dit!! (synes jeg som er oppvokst der.. :fnise: )

Men når du kommer fra E6 så tar du ikke av der du pleier... men kjører videre ned i tunnellen mot skøyen/sandvika... Inne i tunellen får du tilbud om å kjøre til oslo vest eller no.. (er bare en avkjøring inni der) og det gjør du... Når du kommer opp tar du til venstre.. og ved neste lyskryss ligger house of oslo på venstre siden... Tror det er parkeringshus på andre sia av bygget også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan ikke dra på den messa jeg... vi skal på return konsert vi da, på skolen min.. sambo hadde såååå lyst!

blir sur hvis den løperen er billigere da.. kanskje jeg rett og slett blir nødt til å sende mamma ned dit..

det er hvertfall veldig lett å finne fram dit!! (synes jeg som er oppvokst der.. :fnise: )

Men når du kommer fra E6 så tar du ikke av der du pleier... men kjører videre ned i tunnellen mot skøyen/sandvika... Inne i tunellen får du tilbud om å kjøre til oslo vest eller no.. (er bare en avkjøring inni der) og det gjør du... Når du kommer opp tar du til venstre.. og ved neste lyskryss ligger house of oslo på venstre siden... Tror det er parkeringshus på andre sia av bygget også!!

Takk for veibeskrivelsen, men jeg skal nok spasere dit.. :gjeiper: Tar toget innover neste fredag. Husker at jeg har vært i nærheten av House of Oslo før iallefall, så skal nok finne frem. "Bodde" mer eller mindre i Oslo selv i et år (hver helg nesten) da jeg hadde kjæreste der... Det er riktignok 7 år siden, men husker da litt ifra Oslo siden da.. :fnise: Så det går nok greit. Det er ikke sikkert at de har messetilbud på løperne da, men hvem vet??

Return er jo bra da :) Blir sikkert ålreit det også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, sånn løper vil jeg også ha.. organzaløper med sånn mønster.. men.. tror det blir litt mye da.. faktisk! :fnise:

Ja jeg synes den så virkelig fin ut! :jepp: Så skal iallefall ta en kikk på den når jeg likevel er i Oslo der de har butikk.

Og forresten.... :juhu: :juhu: :juhu: for 4 måneder!!! :hoppe:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere for 4 mnd!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :juhu: :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :danser: :danser:

det får holde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere for 4 mnd!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :juhu: :juhu: :juhu: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :danser: :danser:

det får holde...

:fnise:

Du.. jeg fikk litt lyst på skoene dine jeg.. :sjenert:

Men nå har jeg jo tatt mål av meg til brudekjolen da.. og da målte de ut ifra hælhøyde på 5 cm.. lurer på om det har mye å si jeg.. 1 cm fra eller til..? Det er vel 6 cm hælhøyde på dine? Lurer også på om jeg klarer å gå med dem.. :fnise:

Lurer på om de har den et sted i Oslo...? De har dem ikke her i Hamar iallefall.. (tror jeg da) Skulle nesten prøvd dine vettu :fnise:

De er jo bare sååå nydelige da! Og verdt prisen! På Agape var skoene så dyre.. for bare en sånn sandalaktig kjedelig sko uten noe pynt eller noe.. så var det 960 kr... :sjenert: Brudesko er jo dyrt, så vil gjerne bruke noe jeg er fornøyd med når det først er snakk om en så høy pris liksom... Hvilken farge er det på skoene dine? Hvit eller ivory?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Du.. jeg fikk litt lyst på skoene dine jeg.. :sjenert:

Men nå har jeg jo tatt mål av meg til brudekjolen da.. og da målte de ut ifra hælhøyde på 5 cm.. lurer på om det har mye å si jeg.. 1 cm fra eller til..? Det er vel 6 cm hælhøyde på dine? Lurer også på om jeg klarer å gå med dem.. :fnise:

Lurer på om de har den et sted i Oslo...? De har dem ikke her i Hamar iallefall.. (tror jeg da) Skulle nesten prøvd dine vettu :fnise:

De er jo bare sååå nydelige da! Og verdt prisen! På Agape var skoene så dyre.. for bare en sånn sandalaktig kjedelig sko uten noe pynt eller noe.. så var det 960 kr... :sjenert: Brudesko er jo dyrt, så vil gjerne bruke noe jeg er fornøyd med når det først er snakk om en så høy pris liksom... Hvilken farge er det på skoene dine? Hvit eller ivory?

jeg tror skoa mine er 6,5 cm... det er akkurat den lengden jeg må ha..

jeg har prøvd å gå med de.. men det er ikke dritdigg.. men de er litt stive og trange så er derfor.. Helen er ganske så bred så de er stødige.. men skal gå de inn og da regner jeg med at det ikke blir noe problem!!

De er hvite... er ikke no flink på farger men het vel satin white... spennen på de er jo strass, men har ikke skarpe kanter.. vanskelig å forklare, men er lagd slik at de ikke henger seg opp i noe...

kreativt bryllup har ikke butikk i oslo men ett showroom.. tror du må kjøpe på nettsiden deres.. men kan nok få prøve dem der..

MEN du må gjerne prøve mine altså! men jeg har pailaber.. så bestilte vel i størrekse 40 el 41, husker ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror skoa mine er 6,5 cm... det er akkurat den lengden jeg må ha..

jeg har prøvd å gå med de.. men det er ikke dritdigg.. men de er litt stive og trange så er derfor.. Helen er ganske så bred så de er stødige.. men skal gå de inn og da regner jeg med at det ikke blir noe problem!!

De er hvite... er ikke no flink på farger men het vel satin white... spennen på de er jo strass, men har ikke skarpe kanter.. vanskelig å forklare, men er lagd slik at de ikke henger seg opp i noe...

kreativt bryllup har ikke butikk i oslo men ett showroom.. tror du må kjøpe på nettsiden deres.. men kan nok få prøve dem der..

MEN du må gjerne prøve mine altså! men jeg har pailaber.. så bestilte vel i størrekse 40 el 41, husker ikke..

Hehe.. dine sko er iallefall for store for meg..Bruker 37-38. 6,5 cm tror jeg kanskje blir litt høyt altså.. Men de er jo så nydelige!! Det holder vel ikke å prøve dem i Oslo, må jo nesten prøve dem sammen med kjolen... men når det er snakk om så mye som 1,5 cm så blir det vel litt for mye kanskje.. da blir vel skjørtet kanskje for kort foran... hmm.. vanskelig det der altså.. vil liksom ikke kjøpe noen sko som jeg ikke er fornøyd med, bare for å ha sko liksom.. Hvis du skjønner hva jeg mener.. De har et par på Agape som jeg synes er fine, men de koster over 1300 kr, og det synes jeg er litt for mye...

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett litt rundt men finner jo ikke sko jeg som er 5cm.. bare 3 og 6,5... men jeg kjøpte mine på shoebuy.com og der har de ganske mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sett litt rundt men finner jo ikke sko jeg som er 5cm.. bare 3 og 6,5... men jeg kjøpte mine på shoebuy.com og der har de ganske mye!!

Ok.. prøvde noen på Agape skjønner du som var ca 5cm hælhøyde.. Har ikke sett på Iris Kristin da.. den andre brudesalongen her. Kan jo også kikke litt i Oslo.. Kanskje mer utvalg der? Må uansett ha 5cm eller høyere da.. Får se litt rundt. Tør ikke å bestille fra utlandet jeg da.. hehe.. redd for ting som står med liten skrift, at det skal komme på kostnader jeg ikke har regnet med osv osv.. :sukk:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en del butikker i oslo da... du har diin på majorstua, brudekjolen ved karl johan... de har en til i nærheten der men husker ikke navnet...

kan jo hende de har brudesko i vanlige sko butikker?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en del butikker i oslo da... du har diin på majorstua, brudekjolen ved karl johan... de har en til i nærheten der men husker ikke navnet...

kan jo hende de har brudesko i vanlige sko butikker?!

Ja jeg får ta meg en runde til helgen igjen. Kanskje jeg skal kikke på Iris Kristin i Hamar først, så jeg vet hva de har der.

Så lenge skoene ikke er helt kritthvite så burde det da gå bra...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...