Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Ohhh, klar kjole, blir spennande, får me også sjå i slutten av mars??

Stiiiiilig med ein rød Ford mustang :Nikke:

Jada, klart dere skal få se :jepp: Kan jeg få se på din også btw? :rødme:

Har jo bilde av meg i kjolen som jeg prøvde i salongen, men den er for lang foran.. Jeg har korte bein, så de måtte sy en ny til meg fra fabrikken i riktige mål. Gleder meg til å prøve den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så heldig du er... får ikke min før i mai jeg... om jeg får den.. begynt å få nerver for det!!

Det trodde ikke jeg heller! De sa i slutten av april eller begynnelsen av mai, så jeg ble jo kjempeglad da de ringte i dag!! Skulle prøvd den med Tango Too-sko vet du.. :fnise: Så hadde jeg fått sett åssen det hadde tatt seg ut.. Er skikkelig usikker på det der med valg av sko altså.. De jeg har "sett meg ut" på Agape er liksom så kjedelige... Synes det er mye å betale nesten 1000 kr for et par sko jeg synes er kjedelige.. men får vel prøve dem først og se da..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så noen her inne som hadde kjøpt noen fine som kunne passa deg, men husker jo ikke hvem..

men jeg har jo bestilt kjolen min i usa vet du.. derfor ekstra nerver... hva gjør man da liksom.. 3 uker før bryllupet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

De var fine de der, men jeg vil ikke ha med spiss tå! :gjeiper: Er kresen på sko. hehe.. Må prøve noen flere i brudesalongen tenker jeg, og så får jeg se hvor høy hæl jeg kan gå ut i fra. Tok mål av meg med sko med ca 5 cm høy hæl, men skal prøve sko i litt forskjellige hælhøyder og se.. Vil helst prøve kjole og sko sammen jeg da, så jeg er sikker på at det blir pent. Tør liksom ikke å bestille noe fra nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirnor

De selger Tango Too sko ifra USA, og da blir det rundt 550 kr med frakt og slikt :) og det er jo ikke så ille... Likte de veldig godt jeg og, men endte opp med disse. Betalte bare 120 kr for disse :) (på eBay) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger Tango Too sko ifra USA, og da blir det rundt 550 kr med frakt og slikt :) og det er jo ikke så ille... Likte de veldig godt jeg og, men endte opp med disse. Betalte bare 120 kr for disse :) (på eBay) :fnise:

De skoene var kjempefine!! :jepp: Men så er det det at jeg må ta hensyn til hælhøyde osv da.. Ettersom kjolen allerede er ferdigsydd.. Hm.. Tør ikke å bestille fra USA jeg.. d virker litt vanskelig.. er redd for at jeg ikke skal skjønne alt, at det skal stå ting med liten skrift osv... Skulle fått noen til å bestille for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner du ingen som har erfaring fra det da?

Nei jeg gjør nok ikke det dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om du vil ha de har jo jeg bestilt fra ett sted og det gikk bra... men jeg skjønner om du synes hele den bestille fra usa er skummelt greia altså!! Må da kunne gå ann å få tak i noen fine sko som ikke koster all verdens... var i en million skobutikker i går, i oslo.. og mamma bare, har ikke du sko til bryllupet a? men jeg ser jo ikke etter for meg... :fnise: søstra mi lette etter rødelakk sko.. er jo ikke fullt så moteriktig lenger så var vanskelig.. men tok en titt for deg og fant desverre ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Er ikke så veldig skummelt å handle slike ting som sko og pynt og slikt syns jeg da... Er jo mye der som blir endel billigere enn her i norge så! Og sånn som hvis man finner designersko el lignende, så kan man finne de bra mye billigere fra usa! :)

Men er jo selvsagt litt skummelt de første gangene... Så lenge man kan betale med PayPal er det helt sikkert også. Der utveksles ingen kreditt info eller slikt, betales via e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om du vil ha de har jo jeg bestilt fra ett sted og det gikk bra... men jeg skjønner om du synes hele den bestille fra usa er skummelt greia altså!! Må da kunne gå ann å få tak i noen fine sko som ikke koster all verdens... var i en million skobutikker i går, i oslo.. og mamma bare, har ikke du sko til bryllupet a? men jeg ser jo ikke etter for meg... :fnise: søstra mi lette etter rødelakk sko.. er jo ikke fullt så moteriktig lenger så var vanskelig.. men tok en titt for deg og fant desverre ingenting..

Dine sko kom vel på det samme som i Norge ca gjorde de ikke det? Jeg lette etter Kreativt Bryllup i Oslo, men fant det ikke.. Så på nettet etterpå at det er i Karl Johans gate 8, så det er jo ganske nært Østbanehallen da med andre ord..?

Hmm.. skal jo en tur til Oslo igjen før jeg gifter meg, så jeg får se da.. Men det er klart man sparer penger på å bestille dem på nettet også da.. Fra utlandet altså..

Vil uansett først prøve kjolen med sko i samme hælhøyde som Tango Too-skoene så jeg ser hvordan det tar seg ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så veldig skummelt å handle slike ting som sko og pynt og slikt syns jeg da... Er jo mye der som blir endel billigere enn her i norge så! Og sånn som hvis man finner designersko el lignende, så kan man finne de bra mye billigere fra usa! :)

Men er jo selvsagt litt skummelt de første gangene... Så lenge man kan betale med PayPal er det helt sikkert også. Der utveksles ingen kreditt info eller slikt, betales via e-post.

Hehe.. hadde det stått på norsk så.. :fnise: Fikk 5+ i engelsk på vgs, men er likevel redd for at det skal stå noe med liten skrift, at det skal komme på skjulte kostnader osv... Jeg er sikkert litt rar.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Hehe... :fnise:

Det er veldig sjeldent det står noe med små skrift. Som i norge, så står det bestandig fullstendig beløp på slutten av ordrebekreftelsen. Og når man handler på eBay, står frakt og slikt bestandig oppgitt på siden, og prisen vet du jo, den velger du jo "selv" :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... :fnise:

Det er veldig sjeldent det står noe med små skrift. Som i norge, så står det bestandig fullstendig beløp på slutten av ordrebekreftelsen. Og når man handler på eBay, står frakt og slikt bestandig oppgitt på siden, og prisen vet du jo, den velger du jo "selv" :):)

Mhm... Men så er det det med størrelser... De er vel ikke de samme som de norske.. Hmm.. får se litt rundt på nettet da kanskje.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg betalte 173 dollar for sko og veske.. det blir i underkant av tusenlappen.. skoene alene kostet 66 dollar.. men da kommer frakt i tillegg.. måtte ikke betale for toll, men fikk en regning på 150 for levering av UPS..

på kreativt koster de vel en 1050 eller 1150.. eller no... så sparte en del penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte 173 dollar for sko og veske.. det blir i underkant av tusenlappen.. skoene alene kostet 66 dollar.. men da kommer frakt i tillegg.. måtte ikke betale for toll, men fikk en regning på 150 for levering av UPS..

på kreativt koster de vel en 1050 eller 1150.. eller no... så sparte en del penger!

Nå er jo kursen lav også da... På dollaren.. Bestill for meg du da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo kursen lav også da... På dollaren.. Bestill for meg du da! :fnise:

gå inn på shoebuy.com og se da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå inn på shoebuy.com og se da!

De har dem til 945 kr på kreativt bryllup.. salg :) hehe.. blir billigere enn de "kjedelige" skoene på Agape.. Men skal se på shoebuy..

hehe.. de størrelsen der har jeg ikke peiling på.. Vet jo heller ikke om jeg må ha Medium vidde eller ekstra vidde.. Tror jeg iallefall vil prøve dem i butikk først..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...