Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Ja kanskje jeg burde være så rett fram... Er liksom litt tøffere i kjeften her enn i virkeligheten da vettu :fnise:

Jeg også! Men er jeg skikkelig irritert så sier jeg det meste uten å tenke meg om :fnise: Hvis jeg hadde tenkt meg om hadde jeg sendt en sur mail ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Men er jeg skikkelig irritert så sier jeg det meste uten å tenke meg om :fnise: Hvis jeg hadde tenkt meg om hadde jeg sendt en sur mail ;)

Spørs om det hjelper å sende mail da... Er vel best å konfrontere dem ansikt til ansikt, så de ikke rekker å tenke ut noe ordentlig svar! :fnise: Kan jo prøve meg når vi henter antrekket da.. Men er det noe tull DA så reiser vi seriøst til Oslo og ser altså! Skulle ikke forundre meg om de har klart å rote det til denne gangen også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nå fikk jeg plutselig litt angst her.. min kjære skal visst også leie antrekk (men kjøpe skjorte og sånn vest, tror jeg) hos Iris Kristins. "problemet" mitt er jo at han skal fikse alt det der selv, jeg har jo ikke peiling på noe der. må nok få han til å ringe dit imorra ellerno og sjekke at alt er i orden. han måtte jo få spesialsydd skjorte, pga laaaange armer.. :fnise:

jeg har IKKE tid til å vente en måned altså... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. nå fikk jeg plutselig litt angst her.. min kjære skal visst også leie antrekk (men kjøpe skjorte og sånn vest, tror jeg) hos Iris Kristins. "problemet" mitt er jo at han skal fikse alt det der selv, jeg har jo ikke peiling på noe der. må nok få han til å ringe dit imorra ellerno og sjekke at alt er i orden. han måtte jo få spesialsydd skjorte, pga laaaange armer.. :fnise:

jeg har IKKE tid til å vente en måned altså... hehe

Nei det skjønner jeg veldig godt!! Huffameg!! Ble litt skuffet over dem ja.. Kanskje du burde be han ringe i morra ja. Men det kan jo bare være en glipp da angående det som skjedde med meg. Er jo sikkert ikke vanlig at slikt skjer.. Får vi håpe... :sukk:

Forresten.. tror nok de er litt sosete.. De hadde for eksempel glemt å legge ut informasjon om sine åpningstider på nettsiden, det la de ut først etter at jeg gjorde dem oppmerksom på at det manglet på sidene deres.. Vi gikk nemlig dit en tirsdag, og da var det stengt.. det viste seg jo at de har stengt på tirsdager.. temmelig ulogisk dag å ha stengt på egentlig.. da ville vel mandag vært mer naturlig??

Men de har nå iallefall fått lagt ut åpningstidene sine nå da..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for bilder :klemmer:

Så fin du va :dåne: Kjempefin va du!!! Kjeresten blir nok fornøyd der tenke eg :lur: Sjønne godt valge falt på den kjolen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter!! :klemmer:

*Aprin* : kan sende bilder i morgen. Nå skal jeg køye : :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også se kjolen på!!

Jasså... :lur: Joda du skal få se du også. Skal få sendt i løpet av dagen! Promise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er telysholdere kjøpt :) mangler bare å få fraktet dem hit fra Trondheim :fnise: Men det ordner seg. Har masse telys hjemme, men jeg får kjøpe en pakke til så vi har utover kvelden :) Ellers er det vanskelig å få tak i servitører om dagen.. mangler fortsatt 2.. søskenbarna mine var tydeligvis ikke så ivrige som mitt kjære søskenbarn som tilbød seg å skaffe servitører trodde.. :sukk:

Og 10 stk har ikke svart på invitasjon ENNÅ... deriblant en av kakebakerne.. Men det kommer vel etterhvert..

Får ringe cateringen snart og oppgi eksakt antall porsjoner vi skal ha. Kommer til å bestille 65 porsjoner, da det er 64 inkludert 6 servitører. Så har vi nok mat iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg ringt på cateringen. Så da er iallefall det i orden! Det er godt med alt som er gjort! Så gjenstår det bare å få 2 til til å servere maten da...

Har også fått oppdatert lista mi og laget litt mer.. Listefreak som jeg er.. hehe..

Vi snakket med ei som jobber på Kiwi i går (der vi pleier å handle) og hun sa at det er ikke noe problem å bestille rundstykker fra dem. Vi bare sier ifra torsdagen før innen kl 11.30 hvor mange rundstykker vi skal ha, så får de dem på lørdag. Til 1kr pr stk! Så kjekt å ha til nattmaten :hoppe: Da blir jo nattmaten veldig billig!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt da :)

hva skal dere ha til nattmat? :)

Vi skal ha sodd og rundstykker. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempefine bilder!!! den kjolen kledde deg kjempegodt!! Var der jeg var å prøvde kjolen min... trodde man ikke fikk ta bilder jeg da... *angre*...

morsomt å se åssen du ser ut også!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...