Jump to content
mia83

Mia83s bryllupsdagbok :)

Recommended Posts

Guest Pysepus

:love: :love: :love: :love: :love:

:love: 1 måned igjen! :love:

:love: :love: :love: :love: :love:

Fortsetter under...

LilleEkorn

:danser::danser::danser::danser:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte: 1 mnd igjen :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:danser::danser::danser::danser:

DDuck

:duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser:

1 MÅNED BARE!!!!!

:duskedame::danser::duskedame::danser::duskedame::danser:

mia83

wæææhhh.. MINDRE ENN 1 måned igjen... Nå har jeg fått kjøpt sokker til brudesvennen, vaser til bordene og fått lånt mansjettknapper til sambo :danse:

Så nå begynner ting å ordne seg her! Var også med svigermor og kjøpte kjole :)

mia83

Da er alle drikkevarene på plass! Alt det alkoholholdige altså.. Og vi har testet velkomstdrink og funnet ut hva vi skal ha :)

Merker at det begynner å nærme seg nå... Mangler bare å få svar på ei melding nå, så har vi alle servitørene i boks!! Helt garantert! Endelig!! :duskedame:

Guest Pysepus
Da er alle drikkevarene på plass! Alt det alkoholholdige altså.. Og vi har testet velkomstdrink og funnet ut hva vi skal ha :)

Merker at det begynner å nærme seg nå... Mangler bare å få svar på ei melding nå, så har vi alle servitørene i boks!! Helt garantert! Endelig!! :duskedame:

Så herlig da å ha alle drikkevarene på plass :-D Hva skal dere ha som velkomstdrink? Har ikke begynt å tenke på slikt en gang jeg... ikke lett å velge alkohol når man ikke liker det :fnise:

:klemmer:

Annonse

mia83
Så herlig da å ha alle drikkevarene på plass :-D Hva skal dere ha som velkomstdrink? Har ikke begynt å tenke på slikt en gang jeg... ikke lett å velge alkohol når man ikke liker det :fnise:

:klemmer:

Du liker ikke alkohol nei... Jeg liker egentlig ikke velkomstdrinker så godt jeg heller.. men helt greit.. Vi skal ha Wild Strawberry-likør, vanlig vodka, en liten dæsj lime og toppes med Fanta Exotic. Og så et jorbær på kanten av hvert glass til pynt :) Til alkoholfri skal vi bare bruke Mozell tenkte vi. :klemmer: tilbake på Pysepus

mia83

Da har vi fått handlet inn litt av det vi trenger til bryllupet. Skal få handlet inn resten så fort som mulig. Snakket med nærbutikken i dag, og de sa at vi får lov til å levere tilbake den brusen som blir til overs. Det er jo kjempekjekt da! :danse:

Ellers venter vi bare på at ringene våre skal bli klare... På onsdag er det 14 dager siden vi bestilte dem, og det skulle ta ca 14 dager sa de.. Er spent!! :hoppe:

Nå driver jeg og skriver ut sanger for harde livet! Har tenkt å få skrevet ut alle i løpet av uka her så jeg bare kan gjøre ferdig sangheftene.

Svigers har vært på besøk i helgen, og de sa at de kommer til oss onsdagen før bryllupet og hjelper oss med å gjøre klart lokalet, ordne istand alt som trengs osv.. :juhu: Det er kjempegodt å få hjelp! Den ene av forloverne mine kommer en uke før, så hun skal også hjelpe til. Skal prøve å gjøre mest mulig onsdagen før, vi har blitt lovet nøkkelen da. Nå er det ikke lenge igjen altså.. :hoppe:

Edited by mia83

sandra82

så fint at dere kan levere tilbake brusen dere kjøper!! da slipper man liksom å ha brus ut året.. :fnise:

ja du når nærmer det seg!!! men du har jo det meste under kontroll da... og veldig fint med foreldre som kommer for å hjelpe til!!

mia83
så fint at dere kan levere tilbake brusen dere kjøper!! da slipper man liksom å ha brus ut året.. :fnise:

ja du når nærmer det seg!!! men du har jo det meste under kontroll da... og veldig fint med foreldre som kommer for å hjelpe til!!

Ja det er fint å få hjelp!! Men noen ganger engasjerer de seg litt VEL mye også da.. :fnise: Men de er absolutt gode å ha!!

Tror jeg har det meste under kontroll ja :) Hva med deg?

sandra82

jeg har holdt min mor unna alt selve dagen.. hu blir bare super stressa også blir jeg irritert.. så hun skal ha ansvar for nada niks!! :rødme:

jeg har jo grei kontroll.. vet jo hva jeg ikke ha gjort.. og det er egentlig ganske så mye.. :fnise:

godkjenning av prgram ect, prøve ut dessert, kjøpe sko til sambo, brus, bestille siste alkohol, øve på dans og ikke minst bestemme sang.. musikk lister. kjøpe inn ting til lokalet..sikkert en del andre ting.. vi må vel kanskje ringe til han som skal kjøre oss og avtale tid... :fnise: dumt å stå der liksom..

mia83

Ja det kan kanskje være en fordel. Han som skal kjøre oss har også etterlyst "kjørerute". Skal iallefall råne en runde i sentrum! :fnise:

Håper på fint vær så vi kan kjøre med åpen bil :lur:

Jeg driver og skriver ut sanger for harde livet.. Det skulle plutselig være med sang fra foreldre og søsken også, og diverse annet. :dåne:

Har tenkt å få gjort ferdig sangheftene denne uka, så jeg er ferdig med det. Det er så godt med alt som er gjort!

mia83

Ringene våre er kommet!! :juhu: Og hentet... :lur: kasta meg jo selvfølgelig i bilen med en gang de ringte! :jepp:

Er veldig fornøyd! De passer perfekt! :hoppe:

Og så ligger de i en fin eske med sløyfebånd som vi skal bruke i kirka også.

I morgen blir det bestilt blomster.. På tide synes jeg! : :ler:

Har skrevet ferdig kirkeprogrammet.. mangler bare å få laget en forside og få skrevet det ut..

Scanneren vil ikke samarbeide om dagen.. så vet ikke helt hva vi gjør med de bildene som skal scannes inn til sangene.. Får kanskje gjøre det på jobben.. Jeg får se åssen jeg ordner det.

Ellers er alt bare fryd og gammen om dagen! :juhu:

Annonse

mia83

Da er blomstene bestilt!! :hoppe: De blir levert til meg kl 11.30. Og så er det bare 3 uker igjen!! Hvorfor er tickeren min feil tro? Står bare 20 dager igjen.... Om 3 uker er jeg ferdig pyntet og klar til å forlate salongen... Håper jeg da.. :fnise: Kjenner det i magen allerede nå jeg. Men bare fordi jeg gleder meg :hoppe:

mia83

Fikk en lite trivelig beskjed i går kveld... 2 av de som skal servere har trukket seg... de er ikke sammen lenger, og HUN har plutselig funnet ut at hun skal bort... det er litt krise, fordi det er de to som liksom skulle være "kaffehjelpere" hele kvelden...

Så nå blir det ny spørrerunde rundt omkring da... lite hyggelig.. og litt dårlig tid å skaffe folk på!!

Tusle

Her går det fort unna :juhu:

Nå er det neimen ikke lenge igjen.

Edited by Tusle

sandra82

jøss så mye du har fått gjort de siste dagene... men nå nærmer det seg jo vet du!!!

utrolig kjipt at de meldte avbud så nært... har ennå ikke funnet servitører jeg.. ikke har jeg lett heller... :fnise: men mangler bare 3 og jeg jobber på restaurant og forloveren til sambo driver en så vi ordner oss vi...

åssen går det med brunfargen da..

DDuck

Du finner nok sikkert noen nye :) Hva med venninder eller noe sånt av din mor eller søskenene dine? :)

mia83
Du finner nok sikkert noen nye :) Hva med venninder eller noe sånt av din mor eller søskenene dine? :)

Driver og jobber med saken så det skal nok gå bra! Søstra til sambo skal spørre på jobben sin. Ellers så har ikke jeg spurt noen på min jobb, så det går jo også an. Det ordner seg sikkert! :)

mia83
Her går det fort unna :juhu:

Nå er det neimen ikke lenge igjen.

Ja her går det fort unna! Vil ha igjen så lite som mulig å gjøre den siste uka før!

Det går så fort!! Kan jo snart begynne å telle dager og ikke uker!! :juhu: