Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:banantroll: :banantroll: :banantroll:

E innom å "vrikke mæi litt", 2 dager igjen gitt!

Å du e kokroli, håpe je å klare være de!

Lykke tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rolig faktisk ja.. veldig rolig.. Har fått ferdig sangheftene.. og faktisk rukket å slappe av litt.. :) Nå skal jeg ordne litt i bilen og litt småtteri før jeg henter de to siste forloverne på toget kl 21 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomorrow, tomorrow :digge:

:bryllup:

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Kos dere så masse i morgen :-D Håper dere får en helt fantastisk og uforglemmelig dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!! :) Nå har det vært en litt stressende dag.. pynta og ordna på lokalet, øvd i kirka.. og var ute og spiste på restaurant. Spanderte på forloverne. Jeg og sambo fikk gratis mat fordi vi skal gifte oss i morgen, og sønnen vår fikk gratis mat fordi han sa "Heia Tyrkia!" De spilte visst kamp i kveld.. :fnise:

Nå skal jeg betale et par regninger, ta en dusj og så legge meg! Det skal bli deilig!

Men begynner å kjenne det i magen.. det er så uvirkelig... gleder meg til det er over i kirka i morra iallefall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi! masse lykke til imorra!!

så kjipt at jeg må jobbe imorra, ellers så skulle jeg tatt meg en tur altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg noenlunde klar for å dra til brudesalongen.. drar om ca 15 min... det kribler litt i magen nå ja.. grunnen til at det kribler er det som skjer i kirka.. men slik er det vel for alle.. og så håper jeg jo selvfølgelig at dagen blir helt fantastisk og at alt går som det skal!

Og Anea....?? Det ser ikke ut til at paraplyen din får blitt med på bryllup gitt... :sol:

Men skal ha den liggende i bilen vår da, man vet aldri! Men nå er det strålende fint vær ute! :danser:

Nå skal jeg nyte dagen min! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

GRATULERER MED DEN STORE DAGEN!!!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tenk at det er bryllupsdagen din! Ønsker dere en fantastisk, herlig, uforglemmelig dag!

Og Anea....?? Det ser ikke ut til at paraplyen din får blitt med på bryllup gitt...

Men skal ha den liggende i bilen vår da, man vet aldri! Men nå er det strålende fint vær ute!

:juhu::juhu::juhu:

Jeg tror jammen den paraplyen bringer lykke jeg!

:jepp:

:hjerter_rundt: MIA SKAL GIFTE SEG I DAG!!! :hjerter_rundt:

HURRA!

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med dagen mia!!

strålende vær er det også i dag!!! ser ut som det holder her, så jeg håper en halvtimes bilkjøring ikke gjør store forkjellene!!

ha en fantastisk dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!!! Har hatt en helt strålende dag! Det var så fantastisk!! Nå er jeg fru!!! :hoppe:

Referat kommer senere.. og kanskje noen bilder for de som vil se det.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Åååå, jeg har hatt kg-fri helg og har derfor ikke vært inne her

:roll::fnise: men her kommer et:

GRATULERER SOM FRU!!!

:roser:

Og jeg gleder meg til referat og bilder :lur::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Her kommer et referat.. Bilder kommer senere.

Dagen startet med at vi reiste til brudesalongen kl 07.30. Var litt spent da. Forloverne mine ble ordnet først, og så ble jeg ordnet og sminket. Jeg var ferdig halv 11 så vi hadde god tid! Jeg fikk på kjolen kl 11, så det ble litt venting. Kl 11.30 kom brudebuketten. Da kom det noen tårer.. Den var SÅ nydelig!! Var mannen min som ordnet med den, jeg ytret bare ønske om røde roser og litt hengende bukett.

Den bestod av røde roser, umoden rips (ja det var stilig) og noen andre grønne planter som jeg ikke vet hva heter.. :fnise: I buketten hadde de lagd initialene våre (M og C). Kl 12 kom sønnen vår og sjåføren vår og kjørte oss til kirka.

Jeg var så utrolig spent.. Vi måtte stå og vente litt i bilen utenfor kirka, og da klokkene begynte å ringe kom kirketjeneren og hentet oss. Jeg stod der med sønnen vår og samlet mot i våpenhuset og bestemte meg for at jeg skulle tenke på noe komisk for å ikke grine oppover midtgangen. Og det gikk kjempebra! Jeg følte meg som en prinsesse der jeg skred oppover kirkegulvet sammen med sønnen vår.

Fikk høre etterpå at det var en del som hadde begynt å gråte da de fikk se oss to gå sammen oppover... sønnen vår med flossen under armen og sin mor ved sin side. Han kom også og ga oss ringene, og det gikk kjempefint.

Vielsen gikk utrolig fort, syntes den var over på et lite øyeblikk jeg..

Utenfor på kirketrappa ble det champis og fotografering. Plutselig kjente vi noen bittesmå regndråper.. det duskregnet i kanskje 2 min, så jeg fikk akurat noen få dråper i sløret. Det var bare SÅ perfekt! Så kom skyssen vår, rød Ford Mustang cab 1965-mod. Og været var flott, så vi kjørte med taket nede. Kjørte en runde rundt i byen og så ble vi fotografert ute, både med og uten bil.

Etterpå reiste vi rett på lokalet. Middagen var kjempevellykket, maten var kjempegod og servitørene var veldig flinke.

Etter middagen åpnet baren og flere gjester kom til, vi ble vel 105 stk ca.

Så var det kaker og kaffe, og så brudevals.

Musikerne spilte ikke trønderbrura, men samboeren til ei tante av meg spilte den på trekkspill. Det var så flott! :)

Etter brudevalsen tok musikerne over, og de var veldig flinke.

Sønnen vår stjal showet helt da.. han gikk opp på scenen til musikerne og sang "Hjulene på bussen de går rundt og rundt" osv.. og så sang han "Traktor med henger" av Vazelina Bilopphøggers. Og så ble han ropt opp av musikerne for å si noen ord.. og da sa han: "Jeg ville bare si gratulerer med dagen mor og far!" Da var ikke et øye tørt tror jeg..

Så var det nattmat, og da musikerne tok kvelden kl 02.45 tok et musikkanlegg og DJ over.. Det begynte å tynnes litt i rekkene da, men vi hadde musikk helt til vi reiste hjem.

Alt var i det hele tatt helt fantastisk. Bartenderne, servitørene, musikerne, været.. hele dagen!

Er så utrolig fornøyd! Dere som ikke er gift kan bare glede dere! :)

Vi fikk også masse fine gaver!

Vi forlot lokalet som de siste kl 08 om morgenen... :fnise: Og da vi kom hjem, så var det noen som hadde hatt litt morro med å oversvømme huset med toalettpapir, og hele gulvet i gangen var dekket av ukokt ris og spaghetti... under lakenet vårt var det paprikapotetgull... som hadde farget av NOE på det hvite lakenet vårt kan man si.. og i dynetrekkene var det knekkebrød i småbiter..

Tannkremen vår var blandet med dressing.. og fjernkontrollene til TV'n var gjemt i et kjøkkenskap... Og alle lyspærene var skrudd ut..

Vi la oss ikke før kl 09.30 fordi mannen min måtte ordne med senga og koste gulvet mens jeg slappa av på sofaen.. hehe.. det er dessverre en tradisjon her å kødde med huset til brudeparet...

Da vi stod opp kl 14.45 hadde snille svigerfamilien min rydda opp det meste på lokalet.. det gjenstod bare å hente gavene og ta med blomstene og kakene.. De er så utrolig snille!! Er kjempefornøyd med dagen og den flotte familien jeg har kommet inn i :)

Bilder kommer om litt..

Edit: Var 2 stk som filmet med kamera med harddisk på.. Det ene kameraet stod rolig på en plass og filmet hele tida, og så var det en som gikk rundt og filmet over alt :) Blir morro å se tenker jeg :)

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...