Jump to content
mia83

Mia83s bryllupsdagbok :)

Recommended Posts

MrsG

vi sendte dem til sarpsborg ja..

Skatt øst

Postboks 1073 Valaskjold,

1705 Sarpsborg

merka konvolutten med ekteskaps-papirer også, jeg da.. for sikkerhets skyld... :sjenert::fnise:

Fortsetter under...

sandra82

jeg endte med å sende den dit!! la den ned i postkassa på hjørnet her, og i det jeg slapp den så jeg at den kun blir tomt med utlvering av posten.. så den er nok ikke av gårde før i morgen...

mia83

Jeg sendte min til Hamar... Håper nå den kommer dit den skal.. men det gjør den da helt sikkert.

sandra82

herregud hva gjør du helt her borte?!?!? :fnise:

Snart bare en måned igjen!!! Hvordan går det?

mia83

Hehe.. sorry.. har vært litt borte.. Har ikke skjedd så mye pga at jeg har vært i Trondheim i nesten 14 dager i forbindelse med min morfars død og begravelse.

Men NÅ skjer det ting! På vei hjem fra Trondheim planla vi en del i bilen. Vi ble enige om hvor mye vi skal kjøpe inn av brus, blandevann (ca), hva slags type blandevann vi skal ha, hvor mye kaffe vi skal kjøpe osv osv.

I dag har sambo vært og prøvd antrekket. Det har ENDELIG ankommet butikken nesten 4 måneder etter at vi bestilte det! :kjefte: Men nå er alt i boks! Han mangler bare mansjettknapper, men det får han enten låne eller så kjøper vi det. Så da er antrekket komplett! :hoppe:

Så dro vi på Mestergull og bestilte ringer, det skal ta ca 14 dager. Det ble i hvitt gull med en hjertediamant på min ring. :danse:

Jeg liker egentlig gult gull best, har egentlig ikke så mye sansen for hvitt gull, men det ble så vi valgte hvitt gull fordi diamanten kommer mer til sin rett med hvitt gull. Hvis man har ring i gult gull så blir det mer gulskjær på diamanten.

Så da ble det altså hvitt gull. Skal se om jeg finner bilde av dem :)

Og forresten så har jeg sendt kirkeprogrammet vårt på mail til presten, venter bare på godkjenning. Men vi ble egentlig enig om åssen det skulle se ut da vi var og pratet med han i april, så det er helt sikkert i orden :)

Edited by mia83

sandra82

så bra dere har fått gjort litt da!! Hvor skal dere kjøpe brus?

den ringen tror jeg faktisk jeg har sett.. kjempefin!!! også hjerte da selvsagt, snakk om å gjennomføre det!!!

Annonse

mia83
så bra dere har fått gjort litt da!! Hvor skal dere kjøpe brus?

den ringen tror jeg faktisk jeg har sett.. kjempefin!!! også hjerte da selvsagt, snakk om å gjennomføre det!!!

Ja må jo ha hjerte på ringen når jeg har hjerte på kjolen :) 1,5-litere skal vi kjøpe på Maxi. Der har de kassesalg hele tiden til 79 kr pluss pant. 0,5-litere kjøper vi på ei lokal kiwi-sjappe, det gjorde vi til dåpen til sønnen vår også. Vi kan levere inn igjen de flaskene vi ikke bruker, og det synes vi er så greit :) Vi skal også bestille rundstykker til nattmaten på den sjappa :)

sandra82
Ja må jo ha hjerte på ringen når jeg har hjerte på kjolen :) 1,5-litere skal vi kjøpe på Maxi. Der har de kassesalg hele tiden til 79 kr pluss pant. 0,5-litere kjøper vi på ei lokal kiwi-sjappe, det gjorde vi til dåpen til sønnen vår også. Vi kan levere inn igjen de flaskene vi ikke bruker, og det synes vi er så greit :) Vi skal også bestille rundstykker til nattmaten på den sjappa :)

coop har noe lignende de også.. så vi ender vel opp der.. og da har vi jo sånn kort også...

ja må jo ha hjerte diamant når man har hjerte kjole.. helt klart!!! :rødme:

mia83
coop har noe lignende de også.. så vi ender vel opp der.. og da har vi jo sånn kort også...

ja må jo ha hjerte diamant når man har hjerte kjole.. helt klart!!! :rødme:

Ja Coop-kort er kjekt å ha! Det har vi også! :jepp: Har fått godkjent kirkeprogrammet av presten! Skal se om jeg ikke får skrevet det i helgen, så kan vi prøve å printe ut noen eksemplarer og prøve forskjellig dekor på forsiden. Mulig vi bare bruker noen sølvstempler vi kjøpte på Panduro Hobby. Et vennepar av oss brukte det, og det ble så fint. (Herme litt) :fnise: Når vi har bestemt oss for åssen forsiden skal se ut, så kommer jeg bare til å printe ut alle sammen, så er jeg ferdig med det! Hvor mange ville dere lagd? Det er vel 117-120 som kommer i bryllupet, men jeg VET at ikke alle kommer i kirka.. Bør jeg lage 150? Eller er det for mange tror dere?

mia83

I dag skal jeg ha prøvetime for makeup og hår :hoppe: Jeg skal dit kl 12. Gleder meg!! Det nærmer seg jo med stormskritt.. Snart bare 1 måned igjen.. :hakeslepp:

Guest Pysepus
I dag skal jeg ha prøvetime for makeup og hår :hoppe: Jeg skal dit kl 12. Gleder meg!! Det nærmer seg jo med stormskritt.. Snart bare 1 måned igjen.. :hakeslepp:

Kose deg! :juhu: :hoppe:

sandra82

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

får prøvetime!!! kos deg!!

Jeg lurer på en ting... har du tenkt på muligheten for at det kan bli litt kaldt?? etter helgen med det flotte været, begynte jeg å tenke at det trenger jo ikke å være varmt.. og jeg er redd for å fryse.. kanske jeg må ha noe over skuldrene?

DDuck

Kos deg :-D

Ta bilder :lur:

Annonse

mia83
:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

får prøvetime!!! kos deg!!

Jeg lurer på en ting... har du tenkt på muligheten for at det kan bli litt kaldt?? etter helgen med det flotte været, begynte jeg å tenke at det trenger jo ikke å være varmt.. og jeg er redd for å fryse.. kanske jeg må ha noe over skuldrene?

Kaldt ja.. det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Men jeg er såpass varm av meg så jeg kommer ikke til å fryse noe særlig tror jeg. Om det regner og er guffent så hadde det sikkert vært godt å ha noe over skuldrene men.. Kommer vel an på om man fryser lett da.

mia83

Bilder ja.. Fikk bare tatt mobilbilder.. Og de ble ikke så bra egentlig.. tok bare 2 stk. og håret mitt ble ikke ordentlig oppsatt heller.. Bare litt. Jeg skal ha litt krøller, men vi gjorde ikke det denne gangen. Så bilder må nok vente til den store dagen dessverre.. Men det er bare 1 måned igjen da :hoppe:

Avtalte at vi skal komme kl 07.30 istedenfor 08 på den store dagen, så har vi litt bedre tid, ettersom vi må være helt ferdige til kl 12.. forloverne skal bare ordne håret og ikke sminke seg. Hun rekker det sa hun. Så da stoler jeg på det.

Har også bestilt time til påsetting av negler onsdagen før.

Og har bestilt vaser på Panduro Hobby, de kommer om ca 1,5 uke. Har da fått gjort litt i dag da..

Nå skal jeg slappe HELT av i 45 min med de 3 bryllupsbøkene jeg lånte på biblioteket i dag :kaffe:

MrsG

hvilken frisør var du på igjen?

mia83
hvilken frisør var du på igjen?

På Agape. Ei av de som jobber der er stylist og makeup-artist. Hun er kjempeflink :)

mia83

Oi oi oi oi... 1 måned igjen... :danse: litt for det. :love:

iap
:danse::danser: for 1 måned igjen Edited by iap

sandra82
:hoppe::hoppe: :juhu: :juhu: :duskedame: 1 måned igjen!! :hoppe::hoppe: :juhu: :juhu: :duskedame: