mia83 Skrevet 20. januar 2008 #1 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) . Endret 14. november 2019 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #2 Del Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer så mye med det forestående bryllupet! Skal bli kjekt å følge deg på din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) . Endret 14. november 2019 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #4 Del Skrevet 20. januar 2008 Takk skal du ha! Begynner å glede meg til den store dagen nå gitt! Hvor får du tak i sånn nedtellingsgreier egentlig? Prøvde å registrere meg på en side og skulle få en link som jeg måtte trykke på for å aktivere mitt brukernavn, men fikk aldri noen mail med link... De er så fine. Der hvor jeg har laget sånn, så kom der opp en link etterpå når jeg hadde laget den så bare la jeg den til i signaturen min! Pass på at det er en sånn "href"-greie på linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 20. januar 2008 Der hvor jeg har laget sånn, så kom der opp en link etterpå når jeg hadde laget den så bare la jeg den til i signaturen min! Pass på at det er en sånn "href"-greie på linken OK. skal prøve. se om jeg får det til.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Æsj.. d gikk jo ikke jo.. hva gjør jeg feil? er jo href-link... Endret 20. januar 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #7 Del Skrevet 20. januar 2008 Æsj.. d gikk jo ikke jo.. hva gjør jeg feil? er jo href-link... Men du må trykke på knappen "sett inn en link" - den med et grønt + - tegn på og litt grønt i bakgrunnen - ved siden av smily-knappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 20. januar 2008 Men du må trykke på knappen "sett inn en link" - den med et grønt + - tegn på og litt grønt i bakgrunnen - ved siden av smily-knappen Får det fortsatt ikke til jeg!! Skal linken stå i signatur-vinduet, og så skal man legge til linken? Synes jeg har prøvd alt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #9 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Får det fortsatt ikke til jeg!! Skal linken stå i signatur-vinduet, og så skal man legge til linken? Synes jeg har prøvd alt jeg.. :klø: 1. Trykk på Kontrollpanel 2. Trykk på Vis meny 3. Trykk på Endre signatur 4. Legg inn linken (min link ser slik begynner med url) 5. Trykk på Oppdater signatur Da skal den være der altså Oisann... jeg sa feil link til deg... sooooory... det er jo den jeg bruker på blogspot'en det Ikke rart det ikke gikk da... Endret 20. januar 2008 av Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 20. januar 2008 Der var den vet du! Sorry at den ble nesten lik din altså.. hehe.. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn24 Skrevet 20. januar 2008 #11 Del Skrevet 20. januar 2008 til oss og gratulerer så masse. det skal bli spennende å følge med deg her inne og fram til den store dagen. gleder meg til å se lista di over hva du har gjort og ikke gjort. kjole, har du funnet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 20. januar 2008 #12 Del Skrevet 20. januar 2008 Heihei og hit! Skal bli spennende å følge med deg videre frem til bryllupet om 5 måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 20. januar 2008 #13 Del Skrevet 20. januar 2008 Der var den vet du! Sorry at den ble nesten lik din altså.. hehe.. Men takk for hjelpen! Så flott!! Helt greit med like tickere vet du Den er jo så fiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) . Endret 14. november 2019 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) . Endret 14. november 2019 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 20. januar 2008 #16 Del Skrevet 20. januar 2008 grattis med bryllupsdagbok :D syns du har fått gjort mye, jeg! du har iallefall oversikten! var du på bryllupsmesse på hamar i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 20. januar 2008 #17 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, Gratulerer med forestående bryllup og velkommen hit til bryllupsdagbøkene :-D Ser jo ut som du har god oversikt i alle fall Lykke til med videre planlegging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 20. januar 2008 #18 Del Skrevet 20. januar 2008 Gratulerer med bryllupsplaner og velkommen inn til oss i bryllupsdagbøkene. Synes du har fått mye på plass jeg. Koselig med enda flere 08-bruder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) . Endret 14. november 2019 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, Gratulerer med forestående bryllup og velkommen hit til bryllupsdagbøkene :-D Ser jo ut som du har god oversikt i alle fall Lykke til med videre planlegging Takk takk! Har oversikt over hva som gjenstår iallefall! Håper å få fikset det i løpet av kort tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå