Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt strømper... :fnise:

Så har jeg iallefall fått gjort LITT i dag...

Så moro :hoppe: Hvilken farge og hvor lange?

Og :juhu: for bartender!! :juhu:

Det går fremdeles fort unna her, kjempeflink til å få satt igang ting du :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :hoppe: Hvilken farge og hvor lange?

Og :juhu: for bartender!! :juhu:

Det går fremdeles fort unna her, kjempeflink til å få satt igang ting du :klappe:

Takk :klem:

De går opp på låret. Stay-ups. Det er blondekant øverst. Og de er i Ivory, som kjolen. Skal ta bilder av alt etterhvert og legge ut her.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tatt bilder av det jeg har kjøpt nå da.. men.. får ikke lagt sammen underskjørtet igjen... hehe.. da jeg tok det ut av posen og skulle folde ut ringene, så spratt de plutselig ut i riktig form.. men nå tør jeg ikke bryte og bende så fælt for å få lagt sammen ringene igjen.. :fnise: tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ligger bare utslått på senga hos mormor ;) Vi turte ikke gjøre noe med det!

Hehe... kanskje lurt! Det var jo sammenslått i posen.. Og det var det de på brudesalongen som har gjort, fordi jeg prøvde det skjørtet jeg kjøpte. hmm.. Får vel finne et sted å oppbevare det på, som ikke kattene har tilgang til... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første underskjørtet mitt kom i en liten pose helt sammenslått, men det har jeg ikke klart (og heller ikke turt å prøve for mye) å få lite igjen så det står på høykant bakerst i skapet :fnise: Det andre henger inni kjoleposen uten å være noe sammenslått, men det er ikke så stort..... :sjenert: Såå.. har dessverre ingen tips til det...

Men strømpene hørtes knallfine ut! Syns det hører med å ha hvite (ivory) strømper på bryllupsdagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første underskjørtet mitt kom i en liten pose helt sammenslått, men det har jeg ikke klart (og heller ikke turt å prøve for mye) å få lite igjen så det står på høykant bakerst i skapet :fnise: Det andre henger inni kjoleposen uten å være noe sammenslått, men det er ikke så stort..... :sjenert: Såå.. har dessverre ingen tips til det...

Men strømpene hørtes knallfine ut! Syns det hører med å ha hvite (ivory) strømper på bryllupsdagen :jepp:

:jepp: Kjolen er jo i Ivory.. synes forresten at kjolen ser mye "hvitere" ut enn strømpene.. hehe.. men men.. er sikkert bra. Får vel bare legge underskjørtet mitt i klesskapet da.. Søren at jeg tok det opp da.. men jeg skulle jo ta bilde av d for å legge ut her.. hehe.. Må bare passe på å ha døra til klesskapet lukket da, ellers er det nok bye bye underskjørt! Kattene har alltid en "lekerunde" på soverommet før de legger seg, og er døra på klesskapet oppe, noe den ofte er fordi jeg "glemmer" å lukke den, så går de alltid inni der.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene har alltid en "lekerunde" på soverommet før de legger seg, og er døra på klesskapet oppe, noe den ofte er fordi jeg "glemmer" å lukke den, så går de alltid inni der.. hehe..

Så skjønne! Altså.. ikke det at de vil ødelegge underskjørtet men.. hadde en katt jeg også som ville sååå gjerne få hoppe og undersøke underskjørtet.. OG brudekjolen til søstra mi :fnise: Katter er så skjønne skapninger :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønne! Altså.. ikke det at de vil ødelegge underskjørtet men.. hadde en katt jeg også som ville sååå gjerne få hoppe og undersøke underskjørtet.. OG brudekjolen til søstra mi :fnise: Katter er så skjønne skapninger :rødme:

Hehe.. av og til litt FOR skjønne :fnise:

Nå er underskjørtet vel plassert i skapet i en draktpose! Får få de på brudesalongen til å legge det sammen for meg etter at jeg har prøvd kjolen. :fnise: Når kjolen er ferdig da.. det blir vel ikke før i begynnelsen av mai at jeg får prøvd den tenker jeg..

Legger ut noen bilder, så kan de som vil ta en kikk :jepp:

Underskjørt

Tiara uten blitz

Tiara med blitz

Strømper

Strømpebånd

Smykkesett

Slør

Kirka

Vet det er dårlige bilder.. hehe.. men er ingen god fotograf :fnise:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fine ting! hvor har du kjøpt strømpene? og hvor mye kosta de? :sjenert:

Kjøpte dem på Agape. 192 kr i januar! Ellers 240. Er jo 20% ut januar. Men mulig de har noe lignende på KappAhl også! Glemte å sjekke der! Sikkert en del billigere. Men ettersom jeg skal ha ivory kjole så er det greit med ivory strømper også synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jo likt underskjørt jo ;)

:) likte det veldig godt ettersom det gir mer volum til skjørtet. Men som sagt synd at jeg ikke får lagt det sammen ordentlig da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mye fint det.. likte godt de stenene i sløret.. ser litt ut som dråper med sol... om jeg skal være poetisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
det var mye fint det.. likte godt de stenene i sløret.. ser litt ut som dråper med sol... om jeg skal være poetisk...

Jeg har også sånne stener i sløret og hun som jeg kjøpte det av sa hun hadde fått masse kommentarer på at det var så vakkert - spesielt da hun gikk opp kirkegulvet og fikk sollys på sløret! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også sånne stener i sløret og hun som jeg kjøpte det av sa hun hadde fått masse kommentarer på at det var så vakkert - spesielt da hun gikk opp kirkegulvet og fikk sollys på sløret! :hjerte:

alt dette bryllupstyret gjør meg soft... jeg er egentlig en sånn en som sier æææsj to som kliner og ikke no er romantisk.. men nå synes jeg plutselig alt er så søt og vakkert... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mye fint det.. likte godt de stenene i sløret.. ser litt ut som dråper med sol... om jeg skal være poetisk...

:fnise: Fint å være poetisk da! :) Men dessverre så er det nok bare pålimte "perler".. Dessverre synes "limklattene" godt her og der om man ser etter.. Men ingen skal jo gå rundt og glo rett inni sløret mitt da.. hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt dette bryllupstyret gjør meg soft... jeg er egentlig en sånn en som sier æææsj to som kliner og ikke no er romantisk.. men nå synes jeg plutselig alt er så søt og vakkert... :fnise:

Huff ja.. hehe.. tror nok jeg kommer til å være rimelig emosjonell på selve dagen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja.. hehe.. tror nok jeg kommer til å være rimelig emosjonell på selve dagen.. :sjenert:

tror ikke jeg orker det jeg... tror jeg må ta en liten peptalk med meg selv frem mot bryllupet og prøve og holde maska... litt tårer og sånt er jo fint... men sipping det går ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...