Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

:hallo:

Velkommen inn i bryllupsdagbøkene :klemmer: Du komme nok te å trivas her (de går tje an å ikkje jørr de :fnise: )

Ser du har komt skikkelig godt igang :jepp: Kjolen din va kjempefin!!

Å hipp hurra for 5 mnd te :bryllup:

TAKK :klemmer:

5 måneder igjen ja! Går utrolig fort det! Nå gjenstår bare å lime igjen konvoluttene.. lurer på å bruke teip fordi det er så ekkelt å slikke på konvoluttene.. æææsj.. hehe. limet smaker vondt!

Så sender dem vel kanskje i morgen, onsdag eller torsdag. Får se. Men ut i løpet av uka skal de :)

Føler det går litt framover nå. Skal begynne å kjøpe inn drikkevarer så smått også. Spriten iallefall.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at noen av dere har skrevet lister over ting som er igjen å gjøre og ting som er gjort, i to forskjellige farger... hvordan gjør dere dette? Har prøvd i øvelsesrommet flere ganger men får det ikke til!! :kjefte:

Jeg er helt grønn på sånt! hehe.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk Ballerina!! :klemmer:

Da jeg skulle prøve selv valgte jeg farge først, men det gikk dårlig.. hehe..

Så nå kommer det snart en liste her med ting som gjenstår iallefall.. Litt lettere for meg å følge med også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå kommer det snart en liste her med ting som gjenstår iallefall.. Litt lettere for meg å følge med også. :)

*spent!* Og signerer at det er mye lettere å følge med med sånne lister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei nei!!! Den ene venninna mi som skulle filme har ikke anledning til å komme likevel!! :gråte:

Da må jeg spørre noen andre da, om filming.. har jo en som gjør det, men synes det hadde vært veldig greit om to gjør da.. For da MÅ jo bare noe bli brukbart skulle man tro.. *endre lista* :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med bryllupet!! Du har jo fått orden på veldig mye... og jeg må si du har veldig orden på det du ikke har ordnet også... der er det verre med meg...

Veldig søt kjole, blir sikkert veldig fint med hjerter på serviettene og sånn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med bryllupet!! Du har jo fått orden på veldig mye... og jeg må si du har veldig orden på det du ikke har ordnet også... der er det verre med meg...

Veldig søt kjole, blir sikkert veldig fint med hjerter på serviettene og sånn da!

Ja jeg håper virkelig de blir bra! Det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke bestilte med &-tegn istedenfor "og". Men det spiller vel ingen rolle :)

Går bare å venter på å få dem nå!! Er noen dager siden jeg bestilte dem så.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg nok med filmingen, skal du se :kose:

Fin liste - det er gøy gøy gøy å grønne ut! :hoppe:

Jo takk :klemmer:

Det har jo ikke sånn alt for mye hast da.. egentlig. Får sikkert noen i slekta til å filme, en som ikke har en så altfor sentral rolle i bryllupet.. Hmm.. kom kanskje på en nå.. en onkel av meg, som er far til hun ene som skal fotografere.. Han kan jeg jo spørre :jepp:

Men som sagt har jeg god tid til akkurat det! Håper på å få kommet oss på brudesalong i dag eller i morgen så vi får ordnet antrekk til sambo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille snille svogeren min!!! :juhu:

Sambo ringte meg nå og sa at vi bare kan drite i transporten! Svogeren vår ordner det! :hoppe: :juhu:

Vi har en ganske så strøken bil som forloverne skal kjøre i, så da er transporten i orden!! :)

Lurer bare på en ting... Skal dere pynte bilen som forloverne skal kjøre i?

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda mere :juhu:

Var innom brudesalong i dag og bestilte antrekk til sambo og brudesvennen vår. Det blir sjakett på dem begge to. De har prøvd klærne, så nå er de bestilt. Føler meg SÅ lettet nå! :jepp: skulle visst ikke ta noe særlig lang tid før klærne kommer til butikken, så da er jo MYE i boks! :jepp: Lettet nå ja :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agape-kjole

Her er kjolen min :) og veska mi :) Se kjole nr. 1176. Det er to bilder av den. Bilder av andre ting kommer senere :jepp:

hmmmm, trodde jeg hadde skrevet i boken din ang kjolen jeg, men det kan jeg ikke se at jeg har gjort. :klø:

vet jeg har vært inne å tittet på den se. :fnise: har sikkert måtte gå å gjøre noe i hu og hast, og bare logget meg ut eller noe. :vetikke:

men uansett, nydelig er den. :hjerter_rundt:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm, trodde jeg hadde skrevet i boken din ang kjolen jeg, men det kan jeg ikke se at jeg har gjort. :klø:

vet jeg har vært inne å tittet på den se. :fnise: har sikkert måtte gå å gjøre noe i hu og hast, og bare logget meg ut eller noe. :vetikke:

men uansett, nydelig er den. :hjerter_rundt:

:klem:

Takk skal du ha! :klem:

Er glad såpass mye er i boks! Sambo sa etter at han hadde prøvd antrekket at nå begynner han også å merke at han skal gifte seg.. at det nærmer seg liksom.. Og det jo veldig positivt! Så nå kommer vel tingene på plass etterhvert tenker jeg. Klarer nok å bli ferdig i tide :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk skal du ha! :klem:

Er glad såpass mye er i boks! Sambo sa etter at han hadde prøvd antrekket at nå begynner han også å merke at han skal gifte seg.. at det nærmer seg liksom.. Og det jo veldig positivt! Så nå kommer vel tingene på plass etterhvert tenker jeg. Klarer nok å bli ferdig i tide :jepp:

Det er så deilig å høre mannfolka prate om det også. :jepp:

Ikke bare vi giftegale damene :fnise:

herregud, det er ikke lenge til den store dagen deres. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å høre mannfolka prate om det også. :jepp:

Ikke bare vi giftegale damene :fnise:

herregud, det er ikke lenge til den store dagen deres. :bryllup:

Nei det går fort altså! Begynte planleggingen i september, og synes ikke DET er lenge siden jeg... Tida går jammen fort ja! Er jo ikke så lenge igjen til dagen din heller da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det går fort altså! Begynte planleggingen i september, og synes ikke DET er lenge siden jeg... Tida går jammen fort ja! Er jo ikke så lenge igjen til dagen din heller da :)

Nei, det er ikke lenge siden. :)

Skal si det går unna nå ja... Må si jeg blir helt skremt av hvor fort tiden går. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...