Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

:vinke:

Gratulerer med bryllupsplaner og velkommen inn til oss i bryllupsdagbøkene. Synes du har fått mye på plass jeg. Koselig med enda flere 08-bruder

:klemmer:

:klemmer: Takk takk! Du gifter deg i 2008 du også ja :)

Synes det er så mange 2009-bruder her, og flere av dem har kommet lenger i planleggingen enn meg faktisk.. hehe.. Så må nok få rævva i gir!

Har faktisk fått et par ting til i orden i kveld :)

Har fått noen til å bake sjokoladekake, en bløtkake med marsipan og en bløtkake uten marsipan, og et søskenbarn av meg sa at jeg må bare si hva hun vil jeg skal bake.. hehe.. så da får vel hun bake det som ingen andre vil bake tenker jeg :fnise:

Pluss at et annet søskenbarn av meg har sagt ja til å filme. Så da mangler vi en fotograf (vennen av sambo) Er han som skal ta brudebildene av oss også da, så HÅPER han sier ja!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har jo fått gjort masse du jo. :):klappe:

ang kirkeprogram og samtale med presten:

vi fikk papirer fra kirken her om dagen. der står det følgende:

14 dager før vigelsen ringer dere vårt kontor for å treffe avtale med den presten som skal vie dere.

Presten skal ha samtale med dere før vigelen, og gjennomgå det praktiske med vigselshandlingen.

vil jo si dette er litt kort tid, med tanke på at man skal få trykket opp kirkeprogram, og det er jo heller ikke sikkert man får gjennomslag for det man ønsker, (innslag) så mulig man må tenke ut noe nytt :vetikke: Jeg har hørt om sære prester og organister som har nektet ting. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer nok helt sikkert å bli ferdig! De fleste av oss som har startet planlegging tidlig har nok gjort det fordi vi synes det er koselig, ikke fordi man trenger så mye tid til å stable på plass et bryllup. :fnise:

Det er kjempegreit å få hjelp fra venner og kjente! Mye penger å spare der! Dessuten er det litt godt å slippe litt av kontrollen, synes nå jeg.

Håper det går i orden med presten både med musikk og brudesvenn. Vet jo at noen kirker kan være litt sære på musikk og sånt, men det er jo bare å høre med dem. At sønnen din skal få følge deg opp kan ikke jeg se èn logisk grunn til at ikke skulle være mulig i alle fall. Tror det hadde vært kjempefint jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer nok helt sikkert å bli ferdig! De fleste av oss som har startet planlegging tidlig har nok gjort det fordi vi synes det er koselig, ikke fordi man trenger så mye tid til å stable på plass et bryllup. :fnise:

Det er kjempegreit å få hjelp fra venner og kjente! Mye penger å spare der! Dessuten er det litt godt å slippe litt av kontrollen, synes nå jeg.

Håper det går i orden med presten både med musikk og brudesvenn. Vet jo at noen kirker kan være litt sære på musikk og sånt, men det er jo bare å høre med dem. At sønnen din skal få følge deg opp kan ikke jeg se èn logisk grunn til at ikke skulle være mulig i alle fall. Tror det hadde vært kjempefint jeg!

Ja det er sangen jeg tviler mest på. Det er jo en rolig og fin sang uten voldsomme rytmer. Kommer vel litt an på hvilken prest vi får. Kan få en av to mulige, han ene er han som døpte sønnen vår, og han virker veldig grei. Han andre er han som sier feil navn hele tida som jeg har nevnt i Mrs. G's dagbok..

Han er veldig tullete også, nesten flåsete på en måte. Merkelig type. Ytret spesielt ønske om den andre presten, men vi sa det var fordi han har døpt sønnen vår så vi syntes det hadde vært litt koselig.. hehe.. :sjenert: en liten hvit løgn der altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei!

Gratulerer med bryllupsdagbok og forestående 2008 bryllup! Synes du har gjort masse jeg! Flott liste har du laget også :klappe:

Håper (og tror ;) ) du kommer til å trives her blant oss skravlehøner

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei!

Gratulerer med bryllupsdagbok og forestående 2008 bryllup! Synes du har gjort masse jeg! Flott liste har du laget også :klappe:

Håper (og tror ;) ) du kommer til å trives her blant oss skravlehøner

:klemmer:

Takker for det!! :klemmer:

Er en skravlehøne sjøl, så det skal nok gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går framover gitt! Nå er gulrotkaka også i boks!

Hehe..

Mangler kringle, 2 kransekaker, en bløtkake med gelelokk og kanskje en eplekake?

Og KANSKJE en rullekake med krem og karamell på toppen.. :sikle:

Om jeg får "lurt" kona til sambos forlover til å gjøre det.. hehe.

Driver og putter invitasjonene i konvoluttene.. Har laget meg en egen bok der jeg skriver det som er gjort og skal gjøres. Så nå driver jeg og skriver to lister som heter "Inviterte middagsgjester" og "Inviterte kaffegjester".

Så har jeg to som heter "Endelig middagsliste" og "Endelig kaffeliste" så vi ser hvem som kommer når det begynner å komme inn svar etterhvert.

Bør vel lage en som heter "Avbud" også eller noe sånt, så man ser hvem som har svart og ikke.

Men så lurer jeg på en ting.. Får vel sannsynligvis til å ordne det slik at noen elever fra servitørlinja på en lokal vgs her serverer...

Jeg bør vel kanskje bestille nok mat til at de også får? Eller hva ville dere gjort jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å ha noe til servitørene, men hvis kuvertprisen er dyr syns jeg ikke nødvendigvis det trenger å være bryllupsmiddag til dem også. De er der tross alt for å jobbe, og får vel også litt betalt for det? Kan vel fint spise pizza eller gryterett eller noe annet raskt og enkelt men godt?

Nå fikk jeg utrolig lyst på gulrotkake! Tror jeg må trille meg en tur på cafè gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å ha noe til servitørene, men hvis kuvertprisen er dyr syns jeg ikke nødvendigvis det trenger å være bryllupsmiddag til dem også. De er der tross alt for å jobbe, og får vel også litt betalt for det? Kan vel fint spise pizza eller gryterett eller noe annet raskt og enkelt men godt?

Nå fikk jeg utrolig lyst på gulrotkake! Tror jeg må trille meg en tur på cafè gitt :fnise:

Ja de får jo betalt for det. Har nå bestilt ca-antall nå da, både mat og nattmat. Så skal jeg ringe tilbake igjen når S.U har gått ut for å gi dem riktig antall porsjoner.

Ooops.. glemte å spørre dem om stykkprisen inkluderer 2 serveringer. Men det gjør den vel helt sikkert.. er jo det som er normalt! (Notere i boka mi at jeg må spørre om det når jeg ringer opp igjen)

Ble ingen rullekake med karamell og krem da, fordi hun ikke har oppskrifta.. Men hun har isteden tatt på seg å bake kransekake!! :duskedame:

Så slik det ser ut nå, trenger jeg bare å bestille toppen 2 kaker fra baker. Det er det penger å spare på! Det er så fint å ha så koselige venner og slekt som hjelper til med baking! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agape-kjole

Her er kjolen min :) og veska mi :) Se kjole nr. 1176. Det er to bilder av den. Bilder av andre ting kommer senere :jepp:

Så fin den var! Skjønn detalj med alle hjertene på skjørtet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin den var! Skjønn detalj med alle hjertene på skjørtet :hjerte:

:jepp: Liker den veldig godt! Har bestilt servietter med 2 sølvhjerter på også, og tenkte å ha pynt i hvitt, sølv og grønt. Tror det blir bra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si det skjer ting her!!

Du får gjort kjempemasse :klappe:

Også så nydelig kjole!! :hjerte:

Takk for det! :klemmer:

Tenkte å fortelle litt om meg selv også da.. det er det flere som har gjort her..

Jeg fant min kjære på mIRC av alle steder..Og da vi hadde chatta sammen ei stund og blitt litt kjent, prata i telefon osv, så ble jeg invitert nedover.

Vi møttes bare som venner, hadde ikke planer om noe annet. Men så ble det litt love in the air, og så ble vi sammen. :)

Og nå har vi vært sammen i litt over 6 år :) Og har en sønn på 5.. ting skjedde fort i begynnelsen, men vi var enige om det og vi var jo "meant to be". Og nå beviser vi at vi har valgt riktig :jepp:

Jeg er 24 år, og sambo'n blir snart 33. Aldersforskjellen merker vi ingenting til, vi er rimelig bra på bølgelengde vil jeg si. Ser virkelig fram til den store dagen!! :jepp:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal ha de samme fargene :)

Ja de er fine :) Vi skal ha liljekonvall på bordene har vi tenkt :) det passer jo så fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: da var gavelista klar! :sjenert: Og alle invitasjonene, bortsett fra EN som skal sendes til Hellas... skal skrive den i kveld. Så da er de klar til utsendelse i denne uka!

Synes da jeg er på god vei nå. hehe.

Skal til det flinke blomsterdekoratør-søskenbarnet mitt 1. mars, så skal vi prate litt om brudebuketter og bordpynting osv.. handle inn litt og bestille litt. Trenger iallefall lys. Kanskje vaser til blomsterbukettene på bordet. Får se hva vi finner ut av. Regner med hun har en del gode ideer. Hun pynta konfirmasjonsbordet til søstra si helt nydelig iallefall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Velkommen inn i bryllupsdagbøkene :klemmer: Du komme nok te å trivas her (de går tje an å ikkje jørr de :fnise: )

Ser du har komt skikkelig godt igang :jepp: Kjolen din va kjempefin!!

Å hipp hurra for 5 mnd te :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...