Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

what? er det mulig???? :sjokk:

man kan da vel ta seg tid til å lage et glass saft selv om man er på tur hjem...?!? Eller ihvertfall fortelle hvor man kan lage det til selv... snakker om altså :kjefte:

Jepp er enig i det! Hadde det stått saft framme så hadde det jo vært greit. Det lå et tekjøkken vegg i vegg, og der inne så vi at det stod saftflasker, men der var det adgang forbudt for andre enn personale.

Men men.. Vant auksjonen på flosshatten da.. men oppdaget først i går at den egentlig passer str 2-4 år... Så tror den blir litt liten. Men det blir litt over 200 kr med frakt, så det er ikke store tapet i så fall. Kan jo eventuelt selge den videre for 3-400 kr eller noe. :lur: Det er jo uansett billig!

Så da gjelder det å finne en annen måte å få tak i flosshatter på da.. så bare i den str. på Ebay.. og så til voksne da.. Noen som vet om butikker der de leier ut eller selger?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke sett på sånne brudesalonger? Vet at på noen har de jo finklær til barn også :)

polarn o pyret reklamerer jo med all slags klær for all slags vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke sett på sånne brudesalonger? Vet at på noen har de jo finklær til barn også :)

polarn o pyret reklamerer jo med all slags klær for all slags vær ;)

Hehe.. har sett på noen brudesalonger ja.. Men jeg sendte mail til selgeren på Ebay, og han hadde visst noen som var litt større. Så jeg får se om den passer når jeg får den.

Tviler på at de har på polarn o pyret egentlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes noen sykepleiere kan være litt ubehagelige... bestemoren min hadde kreft i 10 år... og da ble det mye sykehus besøk.. noen sykepleiere var kjempehyggelige og hjelpsomme.. mens noen rett og slett var ett mareritt... jeg synes jo det er veldig dumt å utdanne seg som sykepleier om man ikke klarer å gi 3 min av sin tid til å gi noen ett glass saft! Jeg skjønner jo at hvis man hver dag blir spurt 10 ganger på vei ut så tar det mye tid, men samtidig så synes jeg at når noen syke er tørste så må det da gå ann å enten gjøre det selv, vise vei til hvor man kan gjøre det, eller be noen andre om å hjelpe til...

jeg tror ikke at polarn og pyret har flosshatt :fnise:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes noen sykepleiere kan være litt ubehagelige... bestemoren min hadde kreft i 10 år... og da ble det mye sykehus besøk.. noen sykepleiere var kjempehyggelige og hjelpsomme.. mens noen rett og slett var ett mareritt... jeg synes jo det er veldig dumt å utdanne seg som sykepleier om man ikke klarer å gi 3 min av sin tid til å gi noen ett glass saft! Jeg skjønner jo at hvis man hver dag blir spurt 10 ganger på vei ut så tar det mye tid, men samtidig så synes jeg at når noen syke er tørste så må det da gå ann å enten gjøre det selv, vise vei til hvor man kan gjøre det, eller be noen andre om å hjelpe til...

jeg tror ikke at polarn og pyret har flosshatt :fnise:...

Er enig der! Det var bare å skreve over en dørstokk og gi oss ei saftflaske.. Vi stod jo og så rett på flaska, men tror de hadde blitt litt sure om vi hadde gått inn dit når det var adgang forbudt der.. Merkelig at de ikke har sånt stående framme på traller.. Men men..

Nei de har nok ikke det.. hehe.. Sendte mail til selgeren, og han har flosshatt i junior-str som han tror passer til sønnen vår. Så da prøver jeg på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der! Det var bare å skreve over en dørstokk og gi oss ei saftflaske.. Vi stod jo og så rett på flaska, men tror de hadde blitt litt sure om vi hadde gått inn dit når det var adgang forbudt der.. Merkelig at de ikke har sånt stående framme på traller.. Men men..

Nei de har nok ikke det.. hehe.. Sendte mail til selgeren, og han har flosshatt i junior-str som han tror passer til sønnen vår. Så da prøver jeg på det!

de hadde det på barsel når jeg fødte... og kjeks... nam nam.. sambo åt så han stupte... :fnise:

får håpe den passer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Tror ikke det var noe sånt på fødeavd da jeg var der.. Du fødte på Elverum du også? Det er riktignok 5 år siden men.. Det eneste som stod framme da, var brødmat, og jeg tror det stod en lapp om at det var bare for de fødende eller noe slikt :fnise:

Ja venter spent nå! Hvor lang tid tok det før du fikk skoene dine f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tror ikke det var noe sånt på fødeavd da jeg var der.. Du fødte på Elverum du også? Det er riktignok 5 år siden men.. Det eneste som stod framme da, var brødmat, og jeg tror det stod en lapp om at det var bare for de fødende eller noe slikt :fnise:

Ja venter spent nå! Hvor lang tid tok det før du fikk skoene dine f.eks?

er fra oslo jeg, bare bodd her i underkant av ett år, så fødte på ullevål sykehus!!

skoa tok overraskende kort tid.. vil tippe rundt 1,5 uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da så :)

Det gikk så fort ja! Da venter jeg i spenning!!

men jeg kjøpte ikke de på e-bay da... men kommer nok snart.. hater å vente på pakker!! Jeg vil ha nå!!Spesielt brudekjolen min!!! og ringene vi har bestilt, og ja en del andre ting.. butikk, det er oppskrytt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg kjøpte ikke de på e-bay da... men kommer nok snart.. hater å vente på pakker!! Jeg vil ha nå!!Spesielt brudekjolen min!!! og ringene vi har bestilt, og ja en del andre ting.. butikk, det er oppskrytt!! :fnise:

Har du ikke fått brudekjolen din ennå? Når bestilte du den da? Og hvor fra? Hva med ringene? Bestilte du de også fra nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått brudekjolen din ennå? Når bestilte du den da? Og hvor fra? Hva med ringene? Bestilte du de også fra nettet?

kjolen min ble bestilt i januar.. fikk da beskjed om at den skulle sendes 15 mai... men har llitt nerver så skal ringe til usa og høre med de..

ringen bestilte vi for en uke siden så de kommer til uka.. men jeg gleder meg sånn til å se dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjolen min ble bestilt i januar.. fikk da beskjed om at den skulle sendes 15 mai... men har llitt nerver så skal ringe til usa og høre med de..

ringen bestilte vi for en uke siden så de kommer til uka.. men jeg gleder meg sånn til å se dem!!

Skjønner godt at nervene er der ja!! Er glad jeg mottok min før forventet! Nå er det bare sambos antrekk vi venter på... :kjefte:

Må snart bestille ringer vi også! Men vi skal bestille fra butikk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt i butikk her på Hamar.. MEN fikk et sjokk på togturen hjem fra Trondheim da.. Vi bestilte antrekk til sambo 23. januar, og som tidligere skrevet ringte jeg og purret på antrekket.. Og da jeg satt på toget hjem, ringte de igjen. Da sa de at antrekket han hadde vært ute etter var bortleid. Derfor måtte de sy et nytt et fra fabrikken, og dette tok 3 uker.... Så HVORFOR har de ikke gjort dette før om antrekket var bortleid?? Jeg vedder på at de IKKE bestilte den 23. januar likevel.. Ellers så ville det vel vært naturlig å gi beskjed til fabrikken med en gang om at de trengte et nytt??? Kommer iallefall IKKE til å anbefale Iris Kristin til noen altså!! Merker at jeg blir litt irritert. Innehaveren sa jo at JADA DET ER GOD TID IGJEN, DU FÅR ANTREKKET I GOOOOD TID FØR BRYLLUPET!! HAR DE ANTREKKET I LILLESAND FÅR DU DET I LØPET AV ET PAR DAGER.. jommen sa jeg smør! :kjefte:

Mulig jeg hisser meg litt opp her, men jeg synes det er unødvendig å bruke 3 måneder på å skaffe et antrekk som fabrikken bruker 3 uker på å sy!! Det tok ikke engang så lang tid å sy brudekjolen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Jeg tror kanskje jeg hadde fått min kjære til å ringe butikken og ta en skikkelig prat med dem - greit nok at dere får antrekket i god tid før dagen, men jeg ville hatt en stor rabatt for å finne meg i det tullet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg hadde fått min kjære til å ringe butikken og ta en skikkelig prat med dem - greit nok at dere får antrekket i god tid før dagen, men jeg ville hatt en stor rabatt for å finne meg i det tullet der!

Tror du vi kan få det da? :lur: Jeg skal iallefall spørre dem om hvorfor i all verden de ikke bestilte antrekket fra fabrikken MED EN GANG de fant ut at det allerede var bortleid! Hvorfor ventet de med å bestille det til JEG ringte og purret på det?? Og hvorfor bestilte de ikke den silkeskjorta han skal ha før JEG ringte og purret på det også??? Hun jeg pratet med i tlf sa plutselig: "Å ja forresten så skulle dere ha en silkeskjorte med ekstra lengde, men det står ingen størrelse her.. Hvilken størrelse er det??" Hvorfor i all verden har de ikke ringt og spurt meg om det litt før hvis de var usikre??

Hadde det vært flere brudesalonger som leide ut herreklær her så hadde jeg definitivt gått et annet sted. Mulig jeg er litt "stri" men jeg blir så irritert over slikt altså!

De skal tross alt ha 2500 kr for å leie ut antrekket hans... I Oslo bl.a så jeg iallefall et sted de leier ut til 1900 kr.. Så jeg synes de er litt dyre også..

Noen forslag til hva jeg f.eks kan si for å kreve rabatt da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Noen forslag til hva jeg f.eks kan si for å kreve rabatt da??

At du synes de burde gi deg litt rabatt fordi du føler du ikke har fått noen god service i det hele tatt og du kommer iallfall ikke til å anbefale den butikken til kjensfolk som skal gifte seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du synes de burde gi deg litt rabatt fordi du føler du ikke har fått noen god service i det hele tatt og du kommer iallfall ikke til å anbefale den butikken til kjensfolk som skal gifte seg!

Ja kanskje jeg burde være så rett fram... Er liksom litt tøffere i kjeften her enn i virkeligheten da vettu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...