Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Da har jeg hatt en kjempetrivelig samtale med de som skal være bartendere! Har ikke pratet med dem før så fant ut at det var på tide. Har aldri møtt dem eller noen ting.. Er søskenbarnet til ei jeg jobber med og hennes samboer som skal være bartendere. De tar det ordentlig seriøst virker det som, og hun virket kjempehyggelig! Så nå er det bankers iallefall :hoppe:

Skal ringe dem opp igjen et par uker før bryllupet og snakke litt om detaljer osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for påskehilsner alle sammen! :klem:

Da var det tilbake til den vanlige hverdagen igjen, og mer bryllupsplanlegging! :hoppe:

Ringte til presten og avtalte møte. Skal møte han torsdag 17. april. Må visst ha 3 salmer, har jo allerede valgt to, men han skal sende noen papirer med forslag til salmer og skriftsteder sa han.

Så spurte jeg angående det å spille musikk fra CD. Han vil helst ha levende musikk sa han... Så da må vi vel prøve å få tak i solist da.. Det blir ikke lett tror jeg men.. Og hva skal synges tro..?

Hva skal dere andre ha til solosang? Hadde vært knalltøft å få Ole Edvard Antonsen til å spille trompet :) Den eldste søstra til sambo har gått i parallellklassen hans på skolen, så mulig vi får henne til å ringe han.. :fnise:

Om ikke annet så for å høre på pris! Men det vil nok koste flesk! Er ikke sikkert han tar på seg slikt engang.. Men det er da lov å prøve seg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for påskehilsner alle sammen! :klem:

Da var det tilbake til den vanlige hverdagen igjen, og mer bryllupsplanlegging! :hoppe:

Ringte til presten og avtalte møte. Skal møte han torsdag 17. april. Må visst ha 3 salmer, har jo allerede valgt to, men han skal sende noen papirer med forslag til salmer og skriftsteder sa han.

Så spurte jeg angående det å spille musikk fra CD. Han vil helst ha levende musikk sa han... Så da må vi vel prøve å få tak i solist da.. Det blir ikke lett tror jeg men.. Og hva skal synges tro..?

Hva skal dere andre ha til solosang? Hadde vært knalltøft å få Ole Edvard Antonsen til å spille trompet :) Den eldste søstra til sambo har gått i parallellklassen hans på skolen, så mulig vi får henne til å ringe han.. :fnise:

Om ikke annet så for å høre på pris! Men det vil nok koste flesk! Er ikke sikkert han tar på seg slikt engang.. Men det er da lov å prøve seg! :lur:

Vi fikk en liste md skriftlesninger av presten.. plukket to rimelig kjapt!!korte og handlet om kjærlighet.. :fnise:

kirken vår var heller ikke overbegeistret for cd... men det skulle ikke vi ha heller.. ikke solist... vi skal rett og slett bare få organisten til å spille bach, air on strings på orgelet.. veeeeldig fin sang! Håper bare vi får godkjent musikken vår!! også slipper vi faktisk unna med 2 salmer, trodde vi måtte ha 3, men den ene var anbefalt (altså vi tok 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en liste md skriftlesninger av presten.. plukket to rimelig kjapt!!korte og handlet om kjærlighet.. :fnise:

kirken vår var heller ikke overbegeistret for cd... men det skulle ikke vi ha heller.. ikke solist... vi skal rett og slett bare få organisten til å spille bach, air on strings på orgelet.. veeeeldig fin sang! Håper bare vi får godkjent musikken vår!! også slipper vi faktisk unna med 2 salmer, trodde vi måtte ha 3, men den ene var anbefalt (altså vi tok 2)

Hvilke skriftlesninger tok du da? Og hvilke sanger?

Skrev forresten feil.. Ole Edvard har gått i KLASSEN til sambos søster :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært stilig med trompet solo med HAN da :) Jeg lurer også på hvilke skrifter/tekster vi skal ha, er liksom ikke så kjent med bibelske tekster.. Så vil gjerne vite hvilke dere velger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

inn:Mozart- Pachebels Canon

salme: å leva det er å elska

skriftlesning:

Sett meg som et segl på ditt hjerte,

Som et segl på din arm!

For kjærligheten er sterk som døden,

Lidenskapen mektig som dødsriket.

Den flammer opp som ild,

Som en mektig flamme.

Ingen vannflom slokker kjærligheten,

Elver kan ikke skylde den bort.

skiftlesning:

Kle dere i inderlig medfølelse, godhet og

ydmykhet. Ta dere ikke selv til rette, men strekk

dere langt så dere bærer over md hverandre og

tilgir hverandre, hvis den ene har noe å bedreide

den andre. Som Herren har tilgitt dere, skal dere

tilgi hverandre. Og over alt dette, kle dere i

kjærlighet, som er bånd som binder sammen og

fullender.

som innslag skal vi ha bach, air on strings på orgel.

salme: allid freidig når du går

ut:Johannes Brahms, Variasjon over et tema

Av hayden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inn:Mozart- Pachebels Canon

salme: å leva det er å elska

skriftlesning:

Sett meg som et segl på ditt hjerte,

Som et segl på din arm!

For kjærligheten er sterk som døden,

Lidenskapen mektig som dødsriket.

Den flammer opp som ild,

Som en mektig flamme.

Ingen vannflom slokker kjærligheten,

Elver kan ikke skylde den bort.

skiftlesning:

Kle dere i inderlig medfølelse, godhet og

ydmykhet. Ta dere ikke selv til rette, men strekk

dere langt så dere bærer over md hverandre og

tilgir hverandre, hvis den ene har noe å bedreide

den andre. Som Herren har tilgitt dere, skal dere

tilgi hverandre. Og over alt dette, kle dere i

kjærlighet, som er bånd som binder sammen og

fullender.

som innslag skal vi ha bach, air on strings på orgel.

salme: allid freidig når du går

ut:Johannes Brahms, Variasjon over et tema

Av hayden.

Hørtes fint ut!! :jepp: Vi vil også ha Å leva det er å elska. Og det første verset dere har iallefall. Og så vil vi ha Kjærlighet fra Gud. :) Den er fin, selv om den handler om Gud! :) Vi vil ikke ha Alltid freidig når du går, fordi den har jeg hørt i så mange begravelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg ringt og "purra" på klærne til sambo.. Og de har ENNÅ ikke kommet.. bestilte dem faktisk 21. januar... Greit nok at han må ha stor størrelse, men d skal da vel ikke ta lengre tid å sy en brudekjole enn å få tilsendt noen klær fra Lillesand??? Synes det hørtes veldig merkelig ut. Hun jeg pratet med sa forresten at det var bra jeg ringte, fordi de hadde notert seg at sambo vil ha silkeskjorte med ekstra lengde, men ikke i hvilken størrelse.. Så den var enda ikke bestilt! Hvorfor i F har de ikke bare ringt meg?? Det er dårlig av dem vil jeg si!

Og de klarer heller ikke å skaffe flosshatt til sønnen vår.. Da må han enten bruke den som er litt stor som han prøvde i butikken, eller ikke ha noen i det hele tatt.. Han har jo nesten ikke pratet om annet i barnehagen siden han fikk prøve den flosshatten... Blir litt oppgitt her nå altså... sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Huff... ikke alltid ting går som man vil, nei... men at de bare ikke kunne inge til deg og høre liksom - trodde det var vanlig butikkservice jeg!

Det går jo an å se etter flosshatter andre steder! Fant en her - kunne være en mulighet, eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...