Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Ja jeg får ta meg en runde til helgen igjen. Kanskje jeg skal kikke på Iris Kristin i Hamar først, så jeg vet hva de har der.

Så lenge skoene ikke er helt kritthvite så burde det da gå bra...?

gidder du si ifra hvis de har fått inn nye sko der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gidder du si ifra hvis de har fått inn nye sko der? :)

:jepp: Skal se om jeg får tatt meg en tur denne uka, men jobber ganske mye, så får se hva jeg gjør. Men det hadde vært greit å ta seg en tur. Det står ikke priser på nettsiden deres, så det hadde vært fint å få vite litt priser.. Pluss at jeg er nysgjerrig på å høre om sambo's antrekk er kommet snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært og bestilt frisør til sambo :) Så har fått gjort EN bryllupsting i dag.. men synes det går litt tregt nå angående musikk og det å kikke på lokalet... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært og bestilt frisør til sambo :) Så har fått gjort EN bryllupsting i dag.. men synes det går litt tregt nå angående musikk og det å kikke på lokalet... :kjefte:

har dere avtalt tid til å få se lokalet eller er det det som er problemet?!?

Jeg skal se på vårt på mandag... har jo sett det før, men nå får vi gått gjennom det vi trenger...

hva er problemet med musikken?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere avtalt tid til å få se lokalet eller er det det som er problemet?!?

Jeg skal se på vårt på mandag... har jo sett det før, men nå får vi gått gjennom det vi trenger...

hva er problemet med musikken?!

Hehe... Det er SAMBO som trenger et spark bak, han har tatt på seg å ordne med musikk, pluss at han kjenner han som eier lokalet vi skal leie.. Han er så treeeeg med å ringe.. Det er problemet.. kanskje jeg burde ta skjeen i egen hånd... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er SAMBO som trenger et spark bak, han har tatt på seg å ordne med musikk, pluss at han kjenner han som eier lokalet vi skal leie.. Han er så treeeeg med å ringe.. Det er problemet.. kanskje jeg burde ta skjeen i egen hånd... :fnise:

Kjenner til det der. Mannfolk er treige. Skal du ha ting gjort må du nok ta tak i det selv ! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannfolk er alltid trege....

har et par telefoner som må taes jeg også.. meeeeen, pga telefon-angst skal kjære gjøre det... :fnise: så da får jeg bare vente da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannfolk er alltid trege....

har et par telefoner som må taes jeg også.. meeeeen, pga telefon-angst skal kjære gjøre det... :fnise: så da får jeg bare vente da! ;)

Hehe.. vi har telefonangst begge to egentlig :fnise: men han ringer veldig mye i forbindelse med jobben. Har jo ringt rundt litt til bryllupet jeg også.. Får bare fortsette å mase.. :P Musikken er det han som har mest greie på, ettersom han har vært på en del fester her med levende musikk.. men det går seg vel til :jepp:

I helgen skal jeg iallefall til Oslo og se på blomster, forloverkjoler og brudesko :) Gleder meg masse masse! :jepp:

Blir muligens så søstra til sambo skal hjelpe ham litt med å ordne bukett da.. slik at det blir ordnet her.. da får svigerfamilien min viljen sin IGJEN da... :fnise:

Men kom til å tenke på at søskenbarnet mitt er jo over 7 måneder på vei når vi gifter oss, og i verste fall har hun født da... og da står vi der plutselig uten brudebukett og corsager... Søstra hennes ble født 3 måneder for tidlig.. vet ikke om slikt er arvelig jeg men.. greit å være på den sikre siden. Men jeg skulle iallefall si hva slags blomster jeg har lyst på og ønskelig form på buketten. Blir nok bra :) Iallefall når han får hjelp av søstra si :) Og de er veldig flinke visstnok på den blomsterforretningen han skal ordne det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det drøyer med å få svar fra skolen angående serveringa.. nå er det vel en måned siden jeg leverte inn det skjemaet, og jeg har ennå ikke fått noe svar.. Må vel få tak i et telefonnummer til han som fikk ansvaret for det da, så jeg får ringt... Det er merkelig, men når det gjelder oss, så har tydeligvis folk en tendens til å ikke svare på henvendelser.. Det er så irriterende!!! :kjefte:

Onkel S sa ja til å filme med vårt kamera, og plutselig meldte det seg en fotograf til, som jeg spurte for et halvt år siden.. han har ikke svart så jeg regnet med han ikke ville. Men i går sendte han melding og skrev at selvfølgelig vil han fotografere...

Så da har vi 3 fotografer og 2 filmere :) Og 10 engangskameraer :)

Så da MÅ det jo bare bli noen bra bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Skal du på bryllupsmessen i Oslo på lørdag? :)

Skal dit hvis jeg rekker den... kjæresten har bursdag på lørdag så blir litt å styre med her hjemme også (skal ha fest),men tenkte jeg skulle ta meg en tur hvis det blir tid :)

har du tenkt deg dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Så da har vi 3 fotografer og 2 filmere :) Og 10 engangskameraer :)

Så da MÅ det jo bare bli noen bra bilder!

Det må det bli da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør bli litt lettere å få bra bilder da ja... så du skreiv om ditt bryllup bladet.. jeg kjøpte det... men så har jeg 20 blader også da.. liker å kjøpe blader.. men var ikke så mye interessant... var der jeg fant den løperen fra decorium, men det får du sikkert se på messen i helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns det er mest bare ringer, kjoler og annonser fra forskjellige leverandører som glassmagasinet og tilbords i Ditt Bryllup jeg... :klø:

Kansje veeeeldig greit blad med en gang man er blitt forlovet, men når man er kommet et stykke ut i planlegginga så finner iværtfall ikke jeg så mye hjelp der :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bør bli litt lettere å få bra bilder da ja... så du skreiv om ditt bryllup bladet.. jeg kjøpte det... men så har jeg 20 blader også da.. liker å kjøpe blader.. men var ikke så mye interessant... var der jeg fant den løperen fra decorium, men det får du sikkert se på messen i helgen!!

Ja jeg får sikkert det! Hvis ikke kjøper jeg dem på Decorium sin butikk i Oslo :) Gleder meg masse! Reiser i morgen ettermiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er mest bare ringer, kjoler og annonser fra forskjellige leverandører som glassmagasinet og tilbords i Ditt Bryllup jeg... :klø:

Kansje veeeeldig greit blad med en gang man er blitt forlovet, men når man er kommet et stykke ut i planlegginga så finner iværtfall ikke jeg så mye hjelp der :sukk:

Ok.. da tror jeg ikke jeg kjøper det. Vi skal sannsynligvis designe våre egne på Mestergull. Og antrekk osv har vi jo allerede ordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg visst sparka sambo nok bak :fnise:

Han ringte til noen musikere, de var litt usikre på om de er booka på dagen vår, men de skal uansett ringe tilbake til oss. Mulig de kunne bidra med en bra duo eller trio likevel. Eller iallefall anbefale noen. Hvis ikke har vi flere alternativer.

Han har ringt til lokalet, så det skal vi se på i kveld kl 18.30 :hoppe:

Vet jo åssen det ser ut da, men vi vet ikke helt hva vi eventuelt må ta med av utstyr osv.

Han har ringt til en bekjent som jobber i Ringnes og spurt om å få låne øltappekran, men den går bare på 5-liters tønner, så da kommer nok bartenderne til å være konstant opptatt av å bytte tønner :fnise:

Så vi skal høre på Roma (brus og øl-utsalget) fordi de leier visst ut tappekraner for 30 liters tønner :)

Han skal ringe den ene forloveren sin i dag og be om at han fyller ut forlovererklæringen. Den ene forloveren min skal fylle ut skjemaet i helgen, så da skal vi sende papirene i neste uke tenkte vi :) Da er jo skjemaet gyldig til begynnelsen av juli, og det burde holde :jepp:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært og sett på lokalet.. Og fy faen så sur jeg er!!! :kjempesinna:

Den klysa presterte å si med en gang vi kom dit at lokalet allerede var booket til noen andre! Han husket at vi hadde ringt, men han påstod at vi ikke hadde booket det!

Vi ringte jo dit 23. september og booket lokalet for hele den helgen vi skal gifte oss!!

Og samtidig sa han: "Og forresten så skylder dere meg 300 kr for ei dørmatte" i et skikkelig spydig tonefall.. (Noe som forsåvidt stemmer fordi sist vi leide ble matta nedspydd av en eller annen idiot så den måtte kastes.. Men han kunne sagt det på en annen måte. Han påstod også at han hadde kommet hjem til oss med en faktura, noe han iallefall IKKE har gjort!)

Men DA slo sambo i bordet!! Han ble skikkelig sinna, og sa nøyaktig åssen det var. Han sa at de 300 kronene skal han få, for det er jo rett og rimelig. Og så sa han: "Da går vi". Da ble fyren litt spakere.. han ville ikke at vi skulle gå. Han ringte til de som hadde booket lokalet på samme dato (De hadde forøvrig booket det for 14 dager siden...) og da ble det så VI fikk det da.

TENK for et styr det hadde blitt for oss å skulle prøve å finne et nytt lokale NÅ liksom.. For ikke å snakke om at alle invitasjonene er delt ut, bortsett fra 2 stk som deles ut i morra.

Men vi hadde mest lyst til å gå begge to!!! Skulle nesten gjort det! Hadde det vært en annen fest så hadde vi gått altså! Fy søren for ei klyse! :spy: Blir kvalm av sånne!

Men vi trenger ikke å kjøpe inn noe særlig iallefall. Kanskje noen få vinglass, ølglass og "pjolterglass" som de kaller det her.. Sånne til å blande vodka osv i.

Så det var jo positivt! Det var også fin plass til å oppbevare kaker.

Og så må vi ta med en stor kasserolle til å varme opp nattmaten i, den som var der var IKKE pen iallefall... :spy:

Huff.. kjenner jeg er litt sint ennå.. men det går vel over. Skal bare treffe klysa igjen når vi henter nøklene.. Han sa at vi kan få nøklene så tidlig som onsdagen eller torsdagen før da, så da har vi jo GOD tid! Hvis han ikke har skrevet 21. JULI eller noe da.... :kjefte: Vet aldri med han der iallefall.. HUFF!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon her!

Over til noe hyggelig da.. Har tatt hull i ørene! :hoppe: Har aldri hatt det før, men da jeg kjøpte halskjede til brudekjolen, så fulgte det med øredobber også, ettersom det var et smykkesett... Så da ble det så jeg tok hull i ørene. Og det angrer jeg ikke på! Ikke foreløpig iallefall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, så utrolig irriterende! hater det der. (vi måtte jo finne nytt lokale.. heldigvis fant vi et bedre et da men.. )

makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, så utrolig irriterende! hater det der. (vi måtte jo finne nytt lokale.. heldigvis fant vi et bedre et da men.. )

makan!

Ja huff!! Bestilte forresten frisør til sønnen vår også, på samme dag som sambo skal like før bryllupet. Så da blir de fine i sveisen begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...