Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

skikkelig dårlig rett og slett... men er jo defor det er viktig å dobbeltsjekke ting!!

flosshatt kan man kanskje skaffe ett annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høh.. så rart.. på iris kristins? kjære var å prøvde klær der for ei stund sida.. kanskje 3 uker sida. han måtte ha spesialsydd skjorte.. har litt lange armer :fnise: og jeg tror de hadde fått den da han var der nå på lørdagen..

men men.. kan jo skjedd en glip. teit uansett da. godt du ringte å purra!

flosshatt vil jeg tru det finnes på ebay ellerno sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... ikke alltid ting går som man vil, nei... men at de bare ikke kunne inge til deg og høre liksom - trodde det var vanlig butikkservice jeg!

Det går jo an å se etter flosshatter andre steder! Fant en her - kunne være en mulighet, eller?

:klemmer:

Åja den var kjempefin! Men så er d meg da som ikke tør å bestille ting fra utlandet. Noen som vil bestille for meg??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja den var kjempefin! Men så er d meg da som ikke tør å bestille ting fra utlandet. Noen som vil bestille for meg??? :fnise:

Du kan jo vær knallheldige om du bestille fra utlande :jepp: Hørte du om kjolen te *Aprin* elle?? Snakk om kupp :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så glad og lykkelig!!! :juhu: :juhu:

Har vært og prøvd kjolen min, og den var helt perfekt!! ER helt perfekt!! :fnise:

Det var en så herlig følelse å ha den på! Hadde med tiaraen og sløret også og bare festa det i håret for å se litt åssen det vil ta seg ut. Men skal jo ordne håret mer selvfølgelig. Men er veldig fornøyd!!

Det med skoene løste seg også.. Spurte om hun kunne legge av skoene for meg fordi jeg egentlig har sett meg ut et par andre.. Skoene kostet 960 kr, men så spurte hun om det ble mer interessant hvis jeg fikk 10% rabatt, og da slo jeg til!

Så da fikk jeg dem for 864 kr. :) De satt veldig godt på foten og var gode å gå i, og dessuten har jeg prøvd dem sammen med kjolen så jeg VET at de ikke er for høye eller for lave i forhold til kjolen. Så jeg er fornøyd jeg :) Da var antrekket mitt i boks!! :hoppe:

Bilder kan jeg sende senere, over helgen.. Skal til Trondheim i morra og besøke min syke morfar som ligger på sykehuset :sukk: Håper han blir bedre snart!!

Men da blir det vel bilder over helgen da, for de som har lyst til å se.. :lur:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige hilsener! Dere er jo så søte!! :klemmer:

Bilder skal bli!

Mrs G: Det var på Iris Kristin ja! Ble faktisk overrasket selv. Men har iallefall erfart at det lønner seg å dobbeltsjekke alt!! Og trippelsjekke! :fnise:

Syntes det var litt merkelig at det tar lengre tid å få sendt et antrekk fra Lillesand enn å sy en brudekjole.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo vær knallheldige om du bestille fra utlande :jepp: Hørte du om kjolen te *Aprin* elle?? Snakk om kupp :overrasket:

Ja jeg så det nå!! Litt av et kupp ja!!! :dåne: Det er jammen penger å spare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk te bilder :popcorn::fnise: Glede meg :danser: Hadde bare bestilt den flosshatten eg, dei fleste firma e vel seriøse?? :klø: Sikkårt kjempesøtt me flosshatt, å når han ikkje har prata om aent *smelt*

Uff, håpe de går bra me bestefaren din :klemmer::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk te bilder :popcorn::fnise: Glede meg :danser: Hadde bare bestilt den flosshatten eg, dei fleste firma e vel seriøse?? :klø: Sikkårt kjempesøtt me flosshatt, å når han ikkje har prata om aent *smelt*

Uff, håpe de går bra me bestefaren din :klemmer::troest:

Søt du er :):klemmer:

Kan prøve å få hjelp fra broren min da.. Håper bare ikke flosshatten er for liten for sønnen min.. Han er litt "tjukk i huet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper bare ikke flosshatten er for liten for sønnen min.. Han er litt "tjukk i huet" :fnise:

:skratte::skratte::skratte: så fint sagt :skratte::skratte::skratte:

:skratte: hoooh, ler så eg får vondt i magen her :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må man opprette profil på Ebay for å bestille? Eller kan hvem som helst gjøre det når som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:skratte:

Må man opprette profil på Ebay for å bestille? Eller kan hvem som helst gjøre det når som helst?

Du må opprette ny profil, ja :jepp: Synes det er helt greit å bestille derfra jeg - har aldri hatt noen problemer med å handle på ebay :-D

Håper virkelig morfaren din blir frisk snart! :klemmer:

P.S. Bilder - alltid!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så bra at kjolen passet.. og ikke minst salg på skoa!!! men jeg vil også se bilder...masse bilder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må man opprette profil på Ebay for å bestille? Eller kan hvem som helst gjøre det når som helst?

Som Ballerina sier må du ha profil ja, men du må nok også kansje lage deg en paypal konto... det er slik mange foretrekker å få betalingen sin, og det er utrolig kjekt å betale med det og ikke minst helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nå har jeg bydd på den flosshatten gjennom hele helgen :fnise:

Er blitt litt hekta. OG har opprettet PayPal-konto! Synes jeg er flink jeg! :fnise:

Fikk litt hjelp av broren min da, men ser nå at det ikke er noe problem i det hele tatt. Auksjonen på flosshatten er over ved 20-tiden i kveld, så det er akkurat så jeg rekker å evt høyne budet når jeg kommer hjem fra Trondheim. Har en laaaang togtur foran meg nå snart.. :sukk:

Og morfar er blitt mye bedre! :hoppe: Men er jammen glad jeg reiste oppover.. de gjorde jo INGENTING på det sykehuset.. Kun den aller aller nødvendigste pleie liksom.. Ble ganske sjokka da vi gikk til en sykepleier som kom ut av vaktrommet og spurte om det var muligheter for å få et glass saft til morfar.. Fikk bare slengt i trynet at det måtte vi spørre noen andre om fordi nå skulle hun hjem... :hakeslepp:

Har selv jobbet på sykehus og vi var da alltid serviceinnstilte overfor både pårørende og pasienter. De sjekket heller ikke at han hadde tilgang til drikke, og beskjeder vi ga, måtte vi gjenta HVER DAG fordi ingen fikk det med seg.. :kjefte: Huffameg! Glad jeg ikke er innlagt der for å si det sånn! Men da får jeg pakke og så reise hjem.. Så får jeg se om jeg ikke får ordnet med bilder etterhvert :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what? er det mulig???? :sjokk:

man kan da vel ta seg tid til å lage et glass saft selv om man er på tur hjem...?!? Eller ihvertfall fortelle hvor man kan lage det til selv... snakker om altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...