Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Oj, skulle stått utrolig fin, ikke bare utrolig i kommentaren min :P Sånt skjer... Tror det er noen salonger hvor de ikke vil man skal ta bilder, for at man ikke skal gå å få sydd kjolen billigere et annet sted...

Ok.. Men det er ikke noe problem på Agape iallefall.. alle kjolen deres ligger jo det jo bilde av på nettsiden deres, med detaljer og alt, så da er det jo egentlig bare å sende link til bildet til de som evt skal sy. Du får sikkert lov til å ta bilde om du kjøper kjolen iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble så nyskjerrig på kjolen.. kan jeg også få se??? :-D

God helg :skaal:

Ja klart du kan. Ordner det i morgen :) Skal straks på nattevakt. God helg til deg også! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen din var kjeeempe fin!! :danse: :juhu:

God helg!! :skaal:

Takk for det! :sjenert:

God helg til deg også! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde plutselig du hadde kjøpt kjolen din på den andre salongen jeg... så da dreit jeg meg ut get... for var ikke på agape jeg.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde plutselig du hadde kjøpt kjolen din på den andre salongen jeg... så da dreit jeg meg ut get... for var ikke på agape jeg.... :rødme:

Hehe.. Har bestilt herreantrekkene på den andre salongen.. Får bare håpe at de kommer!! Dvs det til brudesvennen er visstnok klart da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben ringte til iris kristin igår. hørtes ut som alt var iorden, og han skal dit .. 23. april, var det vel, og prøve alt sammen på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var i kjolen :) den var så morsom med alle hjertene på :jepp:

åååh jeg skulle likt å vært på den brudesalongen der altså... det var jo metervis med kjoler jo :overrasket: Det var det ikke der jeg prøvde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gubben ringte til iris kristin igår. hørtes ut som alt var iorden, og han skal dit .. 23. april, var det vel, og prøve alt sammen på...

Sikkert en glipp det som har skjedd med oss da.. men det merkelige var at det var daglig leder som tok imot bestillingen vår... Men men.. Er visst i slutten av april at han skal dit og prøve også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var i kjolen :) den var så morsom med alle hjertene på :jepp:

åååh jeg skulle likt å vært på den brudesalongen der altså... det var jo metervis med kjoler jo :overrasket: Det var det ikke der jeg prøvde :sjenert:

Takk takk!! :sjenert: Var bra utvalg ja! :jepp: Hadde helt sikkert funnet flere som jeg liker. Stor og fin salong var det. Det rare var at de hadde satt fram champagne og litt snacks og kaffe og te osv.. men vi ble ikke bydd noe som helst.. Var jo der 2 ganger, og vi fikk ikke tilbud om noe av det.. Syntes ikke vi kunne spørre heller... :fnise:

Trodde det var beregnet på oss jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det på agape, ja? jeg ble tilbudt kaffe da jeg var med vennina mi kjoleprøving der for ikke så lenge siden.. er ikke sikkert dem husker å tilby hver gang da.. men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det på agape, ja? jeg ble tilbudt kaffe da jeg var med vennina mi kjoleprøving der for ikke så lenge siden.. er ikke sikkert dem husker å tilby hver gang da.. men men.

Nei men da er det litt merkelig at de setter det fram også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ble ikke tilbudt noe.. ikke så jeg noe heller.. men jeg var super stressa når jeg var der...

Var prøvingen planlagt da, eller bare stakk du innom? Jeg hadde bestilt time for prøving, og da stod det framme. Sikkert litt fordi den du har med deg skal ha noe å "fordrive tiden med" mens du prøver tenker jeg.. :fnise: det kan jo gjerne ta litt tid! Men jeg hadde jo bestemt meg på forhånd så for meg gikk det fort! Prøvde bare den. Prøvde du kjoler der før du kjøpt den du skal ha? Hvor kjøpte du din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann.

Kan ej me få sjå bilder, nyskjerrig ej me :ler:

Hei! Beklager sent svar! Kan sende deg bilder på PM i løpet av kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...