Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

jøss så mye du har fått gjort de siste dagene... men nå nærmer det seg jo vet du!!!

utrolig kjipt at de meldte avbud så nært... har ennå ikke funnet servitører jeg.. ikke har jeg lett heller... :fnise: men mangler bare 3 og jeg jobber på restaurant og forloveren til sambo driver en så vi ordner oss vi...

åssen går det med brunfargen da..

Da ordner det seg sikkert vet du! Når dere har "kontakter" :) Har da gjort litt de siste dagene.. I dag skal jeg prøve å få skrevet ut noen av midtsidene til kirkeprogrammet. Slik at det bare gjenstår å lage forside. Og skal scanne inn bilder til de to siste sangene. Regner med å lage ferdig kirkeprogrammene og sangheftene denne uka :hoppe: Og kanskje handle inn en del til av det vi trenger? Det nærmer seg jo nå, og jeg vil som sagt ikke stresse siste uka. Den skal jeg bare nye sammen med den ene forloveren min :) Helt til onsdagen før bryllupet, da vi skal begynne å ordne til på lokalet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og oppdaterer meg litt på innspurten din jeg. Nå er det jammen ikke lenge igjen!

:danse::danse::danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå går det jammen fort til bryllupet!! :danse:

I dag har jeg fått skrevet ut alle kirkeprogrammene! Mangler bare å brette dem, det skal jeg gjøre senere i dag :)

Sambo hadde utdrikningslag på lørdag, og det var visst veldig morro.. hehe.. Og nå på lørdag er det min tur... :filer:

Ellers har det ikke skjedd så mye, men jeg TROR servitørene er i boks nå.. endelig.. Så håper vi bare at ikke flere trekker seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel få et trykkeri til å gjøre det. Men jeg synes det er like enkelt å gjøre det selv.. Og billigere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kirken kan ikke lage de for deg? Det er det jeg tenker litt på... de lager vel programmer i kirken til andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men kirken kan ikke lage de for deg? Det er det jeg tenker litt på... de lager vel programmer i kirken til andre ting?

Nei tror ikke det.. i begravelser osv så er det jo begravelsesbyrået som ordner med det.. Til konfirmasjon ordner kirken kanskje.. Er litt usikker på det.. men du kan jo alltids spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å sende inn annonse til lokalavisa om at vi skal gifte oss :) Annonsen kommer i avisa onsdagen før hvis alt går etter planen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 12 dager igjen!!!!!!!!!!!1

er så bra for hver gang din ticker blir en dag mindre blir jeg mer og mer spent fordi jeg vet jeg skal gifte meg helgen etter!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 12 dager igjen!!!!!!!!!!!1

er så bra for hver gang din ticker blir en dag mindre blir jeg mer og mer spent fordi jeg vet jeg skal gifte meg helgen etter!!! :fnise:

Åja!! Dagene går fort nå!! Teller ned for hver dag!! 11 dager igjen nå!! :juhu: Gleder meg så utrolig mye! Men er redd for at det kommer noen tårer i kirka.. Men det får stå sin prøve.. hehe..

Har fått endelig bekreftet at vi har 5 servitører. Muligens 6. Men det holder egentlig med 5 tror jeg, da vi blir 55, eller mest sannsynlig 54 til middag, og vi skal sende potetene og sausen. Kun steika og grønnsakene de skal gå fra gjest til gjest med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager :juhu:

Dette kommer nok til å bli de dagene som går lengst i hele forlovelsen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. dere skal ha fat servering!! Vi valgte tallerken vi!! potet og saus blir sendt rundt. gjorde det for da får alle det de skal ha.. så slipper siste mann ved bordet å få de grønnsakene som de andre ikke ville ha ect... eller beskjedne folk slippe å sitte slutne.. :fnise: også sparer jeg servitører sånn!!!

dere har mange servitører da.. vi har bare 5 vi og er 75 stykk.. har kranglet litt inni på forum siden om det før. :fnise: når jeg er på jobb har jeg fort en 20-25 bord og da må jeg ta bestilling, smile, slenge ut en vits, komme med drikken... og i ett bryllup så er det plankeskjøring... så tror det blir bra jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. dere skal ha fat servering!! Vi valgte tallerken vi!! potet og saus blir sendt rundt. gjorde det for da får alle det de skal ha.. så slipper siste mann ved bordet å få de grønnsakene som de andre ikke ville ha ect... eller beskjedne folk slippe å sitte slutne.. :fnise: også sparer jeg servitører sånn!!!

dere har mange servitører da.. vi har bare 5 vi og er 75 stykk.. har kranglet litt inni på forum siden om det før. :fnise: når jeg er på jobb har jeg fort en 20-25 bord og da må jeg ta bestilling, smile, slenge ut en vits, komme med drikken... og i ett bryllup så er det plankeskjøring... så tror det blir bra jeg!!

Hva er forskjellen på fatservering og tallerkenservering?? :klø:

Dere har så mange ja å servere til ja... da holder det vel med 5 servitører på toppen 55 da.. :)

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maten vår er ferdig på tallerken, det er de får.. med fat går servitørene rundt og folk forsyner seg derfra og over på tallerkenen.. og ofte to runder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

maten vår er ferdig på tallerken, det er de får.. med fat går servitørene rundt og folk forsyner seg derfra og over på tallerkenen.. og ofte to runder...

Ok.. ja vi skal ha 2 serveringer ja. Med en del storspisere i familien så er det nok greit.. :fnise:

Nå har jeg vært og handlet all nattmaten, 1 kasse Cola og 5 bordpakninger med smør og snacks. Og toastmaster har vært her og vi har gått gjennom kjøreplanen.. Nå tenkte jeg at jeg skal slappe av litt før Pacific Blue etter å ha gått x antall ganger opp og ned kjellertrappa med varer... :kaffe:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er dette med pacific blue?!?! de har jo sendt de episodene hver sommer.. har sett de 100 ganger.. hmm...

hvor mye brus og blandevann kjøper dere?!? mye mer enn oss med tanke på det busslasset med sprit :fnise: men sånn ca?? og ikke minst snacks... vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

by the way...

10 DAGER!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager ja!!!! :juhu:

Tja.. vi er kanskje litt ekstreme.. Men vi har kjøpt 20 poser Polly Peanøtter (er 350g i hver pakke). 5 poser First Price salt potetgull. 500 g i hver.. hehe.. Og 20 poser saltstenger.. Fant ut at det er greit å ha litt å knaske på så det ikke blir å kun helle nedpå med sprit og øl liksom...

Og så skal vi ha 4 kasser Cola og 4 kasser Sprite. 1 kasse Fanta og 5 flasker Mozell og 5 flasker Pepsi Max. Og 10 flasker First Price Champagnebrus (den er veldig god).

Vi blir vel 110 gjester da. Så det kommer sikkert ikke til å bli i overflod med drikke.

Men da har de som ikke drikker litt brus å velge i også.

Og så skal vi ha 10 liter appelsinjuice og 5 brett Battery. Batteryen skal da kun brukes som blandevann. Er et par unger som kommer i bryllupet som har spurt oss om de kan få kun Battery, men der har vi sagt nei, fordi da kommer det til å gå unna med Battery! De får holde seg til den brusen vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært med en av mine kommende svigerinner på kjolejakt :) Hun fant seg en fin en også, så kjolejakten var meget vellykket!

Og så kjøpte vi 4 kasser til med brus, så nå har vi 5 :) Det blir stadig mindre og mindre å kjøpe inn gitt.. Og godt er det!! Er redd for å stå igjen med masse innkjøp i siste liten, vil helst unngå det. Nei nå får jeg skrive ut flere sanger så jeg snart blir ferdig med det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes battery er så ekkelt.. men det er ganske så dyrt ja!! syntes faktisk ikke det var så ille altså!!

Vi skal ha snacks til når gjestene kommer (før middag) også er det jo greit å ha litt utover også, hvertfall siden vi har droppet kveldsmaten (tror jeg).

men vi skal ha doodles, peanøtter, chillinøtter, saltstenger og noe potetgull.. peanøtter forsvinner så fort så det kan man godt ta litt av...

av brus skal vi ha mozell, fanta, cola zero, masse cola, solo til meg :fnise: , hvis first price champagne brusen er god så kanskje litt sånn (skal smake på den gitt!!) så må vi ha masse tonic, soda og litt grape soda og sweppes lemon.. kanskje litt sprite også... men mest cola og tonic som blandevann, er det går av her i gården.. folk for innrette seg etter hva slags drinker jeg blander!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...