Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: det hørtes skikkelig lekkert ut!!! må si du er tøff ja, men så bra du koste deg!!

og nå er det søren meg ikke mange dager igjen heller!!!!!!!!!!!

Hehe.. er nok ikke hvem som helst som ville gjort det nei.. Men jeg synes man må være med på litt morro også da.. det er tross alt bare en dag i livet! :fnise:

Nei det er ikke mange dager igjen altså! Det går utrolig fort! Jeg er neste kvinne ut nå... Det føles så utrolig rart!!

Den ene forloveren min skal være her hele uka og hjelpe meg.. vi skal snart ut og handle inn det siste.. Og i dag skal jeg prøve på meg brudekjolen for siste gang før jeg leverer den inn til salongen i overimorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg syns du er tøff jeg. Hørtes jo morsomt ut også da :jepp:

Hehe.. jo takk.. Og det var utrolig gøy ja!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

-Bytte på senga

-Prøve brudekjole-Handlerunde

-Bekrefte bestillinger

-Brette kirkeprogrammene

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj så morsomt :jepp: Hørtes ut som en kjempe dag :-D

Jeg håper virkelig ikke jeg må ha på noe sånt i mitt utdrikningslag for jeg er ihvertfall litt sånn ikke helt fornøyd med kroppen.. men satser på at de andre er greie med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jammen meg tøff!!

Jo takk! Synes som sagt jeg må være med på litt. Men ville ikke gjort det flere ganger for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:sjokkert: du er piske-meg råtøff :hoho:

Håper ikke mine forlovere drar kles-habitten min så langt :redd: ikke kan jeg synge heller :ler: Ønsker meg et koslig utdrikningslag jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls::pls::pls:

Tøffe, tøffe deg!

Hadde aldri turt :fnise: Jeg fikk jo helt hetta da noen prøvde seg på noe lignende i mitt utrikningslag :flau:

Høres ut som en knall dag! Men jeg er sikker på at neste lørdag blir hakket bedre da ;)

Nå er det snaaaaaaart din tur! :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så gjør jeg det IKKE igjen!! :fnise:

Jeg og mine to forlovere skal ha det deilig på torsdag og fredag med hjemme-SPA! Har kjøpt ansiktsmaske, hårmaske, fotfil, fotskrubbekrem og fotlotion på H&M i dag :jepp: Gleder oss!!

Ellers har snille forloveren min brettet alle 150 kirkeprogrammene mens jeg stod i dusjen og la sammen klær.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så gjør jeg det IKKE igjen!! :fnise:

Jeg og mine to forlovere skal ha det deilig på torsdag og fredag med hjemme-SPA! Har kjøpt ansiktsmaske, hårmaske, fotfil, fotskrubbekrem og fotlotion på H&M i dag :jepp: Gleder oss!!

Ellers har snille forloveren min brettet alle 150 kirkeprogrammene mens jeg stod i dusjen og la sammen klær.. :fnise:

stod du i dusjen og la sammen klær?!?! ble ikke de litt unødvendig våte da?? :fnise:

snill forlover du har da!!

dere var 120 stykk i bryllupet? lurer nemlig på hvor mange sånne programm jeg skal lage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stod du i dusjen og la sammen klær?!?! ble ikke de litt unødvendig våte da?? :fnise:

snill forlover du har da!!

dere var 120 stykk i bryllupet? lurer nemlig på hvor mange sånne programm jeg skal lage..

hehe ja jeg fant også ut det, så jeg måtte tørke klærne på nytt etterpå! :fnise:

Vi blir vel 109 tenker jeg.. litt frafall.. Så derfor lagde jeg 150 stk, fordi man kan regne med at det kan komme (nysgjerrige) naboer og kolleger f.eks.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dager igjen!!! :juhu: :juhu: :juhu:

Jaaaaa 4 dager igjen!!! Har fått kjøpt inn det siste nå... Måtte kjøre 6 mil eller noe sånt for å få tak i det siste... Men det får våge seg. Det ble da en real shoppingrunde! Har også fått lånt meg en paraply til bryllupet i tilfelle regn... :tristbla:

Teller ned dagene nå....

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 mil?!?! hva var det du skulle ha tak i?!? været på yr taler mot deg desverre.. men det skulle regne i dag og det har vært blå himmel og sol her så skal ikke se bort ifra en flott lørdag!!

har nervene dine slått inn skikkelig nå el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mil?!?! hva var det du skulle ha tak i?!? været på yr taler mot deg desverre.. men det skulle regne i dag og det har vært blå himmel og sol her så skal ikke se bort ifra en flott lørdag!!

har nervene dine slått inn skikkelig nå el?

Skulle ha markjordbærlikør :)

Huff ja det været... er ikke bare det som er imot oss.. overtok lokalet i dag.. hadde satt opp bord, lagt på duker og begynt med bordkortene og allting.. da ringte plutselig han utleie-fyren til oss og sa at han hadde glemt at det skal være skoleavslutning på lokalet i morgen.. så derfor måtte vi ta av alle dukene, telysene, rosebladene og bordkortene.. heldigvis kunne bordene stå sånn, men det betyr jo at vi ikke får ordnet på lokalet før fredag morgen!!! Har heldigvis mange til å hjelpe. Har ingen nerver ennå nei.. er forholdsvis rolig.. Men sambo holdt på å klikke da han fikk vite det angående lokalet.. Har akkurat blitt ny utleier der, og han gamle (som egentlig leide bort lokalet til noen andre den helgen vi skulle ha bryllupet) har leid bort til skoleavslutning i morgen. Han var jammen meg skrudd i hodet sitt..

Vi får leie lokalet gratis for tort og svie da.. skulle egentlig betalt 1700.. Så det er jo snilt.

Har vært og satt på negler i dag også.. Så nå sitter jeg her med lange fine negler :)

Nå skal jeg spise litt, skrive ut de siste sangene, og så mekker jeg sangheftene i morgen..

Kom på at vi har glemt å kjøpe øl til middagen.. kan jo ikke sette ølbokser på bordene.. så det kjøper vi i morra, pluss Mozell til den alkoholfrie velkomstdrinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...