Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Snacks har jeg ikke tenkt på en gang :klø:

Tro om alle spiser doodles og chilinøtter :skratte: For en døds dårlig ånde alle skal få da :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes battery er så ekkelt.. men det er ganske så dyrt ja!! syntes faktisk ikke det var så ille altså!!

Vi skal ha snacks til når gjestene kommer (før middag) også er det jo greit å ha litt utover også, hvertfall siden vi har droppet kveldsmaten (tror jeg).

men vi skal ha doodles, peanøtter, chillinøtter, saltstenger og noe potetgull.. peanøtter forsvinner så fort så det kan man godt ta litt av...

av brus skal vi ha mozell, fanta, cola zero, masse cola, solo til meg :fnise: , hvis first price champagne brusen er god så kanskje litt sånn (skal smake på den gitt!!) så må vi ha masse tonic, soda og litt grape soda og sweppes lemon.. kanskje litt sprite også... men mest cola og tonic som blandevann, er det går av her i gården.. folk for innrette seg etter hva slags drinker jeg blander!! :fnise:

Ja jeg synes First Price champagnebrusen er god, den koster bare 4,90 kr pluss pant på Kiwi! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacks har jeg ikke tenkt på en gang :klø:

Tro om alle spiser doodles og chilinøtter :skratte: For en døds dårlig ånde alle skal få da :skratte: :skratte:

Hehe.. fint det finnes Frisk-tabletter i kurven på toalettet da.. for de som skal ha slike kurver.. :fnise:

Vi tenkte det er greit å ha litt snacks også. Det kan være godt med noe salt når man drikker, og så slipper man at alle "bøtter nedpå" med alkohol uten noe annet innabords..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge jeg ikke skal kline med dem spiller der ingen rolle for meg.. :fnise: kanskje vurdere noen frisk tabletter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge jeg ikke skal kline med dem spiller der ingen rolle for meg.. :fnise: kanskje vurdere noen frisk tabletter...

Hehe.. jeg skal iallefall ha med meg det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig se værmeldingen for bryllupsdagen på yr.no! Den melder regn i de 4 siste dagene før bryllupet, men strålende sol fra skyfri himmel og 18-19 grader på dagen vår!! :juhu:

Nå kan jo været endre seg men vi får krysse fingre og tær og alt vi har for at været holder, iallefall til vi har fått kjørt Mustangen med caben nede og tatt bilder utendørs!!!

I dag kommer svigermor en tur.. Hun skal være med på utdrikningslaget mitt på lørdag.. :fnise:

De ringte akkurat fra jobben og spurte om jeg kan jobbe senvakt i kveld.. I think not!! Har mer enn nok med å tenke på meg selv og bryllupet akkurat nå! Jobber i morgen, det er min siste arbeidsdag før bryllupet... De forstod det på jobben da. Skal nemlig dra på nok en shopperunde i kveld! Kanskje armbåndet jeg har bestilt på Bjørklund også er kommet...?

Bestilte et med hjerter på, selvfølgelig, ettersom jeg har hjerter overalt ellers.. :fnise:

Og i går bestilte vi bryllupskake på Fattigmann.. Det var akkurat i siste liten gitt... svigerinna mi som egentlig skulle bake, hadde plutselig ikke så lyst til å bake den likevel fordi hun er redd den ikke skal være bra nok. Hun er kjempeflink til å pynte kaker, men jeg presser jo selvfølgelig ingen... Selv om jeg synes det er litt dumt da..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med den værmeldingen. skal krysse altmulig for deg jeg også.

Unner alle fint vær på dagen sin :)

Så smart å kjøpe inn litt snacks. Tror vi skal kjøpe peanøtter og chilinøtter. Det var lurt. Kanskje litt pottis :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med den værmeldingen. skal krysse altmulig for deg jeg også.

Unner alle fint vær på dagen sin :)

Så smart å kjøpe inn litt snacks. Tror vi skal kjøpe peanøtter og chilinøtter. Det var lurt. Kanskje litt pottis :popcorn:

Er nok lurt å kjøpe inn litt potetgull også ja. Er ikke alle som tåler eller liker nøtter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært og handlet inn enda mer! Så nå minker det på handlelista gitt. Og det er deilig! Huff.. har vært på Mega og kjøpt brus tre dager på rad. 9 kasser med 1,5-litere til sammen. Hos samme kassadama tilfeldigvis... Da vi var innom nå, smilte hun og begynte nesten å le... :flau:

Var litt pinlig. Vi skulle hatt EN kasse til, så den tror jeg at jeg skal sende gubben avgårde for å kjøpe.. :fnise:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom svigermor og en svoger på besøk, og svogeren min ble med meg og handlet enda mer! Så nå er jeg straks ferdig med handlinga!! :juhu:

Er ikke mye som gjenstår nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig å være ferdig med shoppingen... hva slags kake bestilte du hos fattigmann da?

gleder du deg til i morgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så deilig å være ferdig med shoppingen... hva slags kake bestilte du hos fattigmann da?

gleder du deg til i morgen??

Bestilte 3 etasjes marsipankake. Tja.. gleder meg?? Ikke akkurat.. men gruer meg ikke heller.. er spent bare... Blir nok morro tenker jeg.. Svigerinna mi sa: "Bare vent til du får se hva du skal selge!" så det er vel kondomer eller noe sånt sikkert... :fnise:

Forloverne mine kommer snart da, og det gleder jeg meg til!

Hun ene kommer i kveld kl 21 og hun andre kommer i morra tidlig kl 05... :søvn:

Må jo hente henne på stasjonen, så blir sikkert passe trøtt i morra utpå kvelden.. Men det får gå.. Da blir hun værende helt til over bryllupet, så det blir kjempekos! Gleder meg skikkelig til det!

Hun andre reiser hjem til Oslo igjen på søndag, og kommer tilbake torsdag kveld. Nå er det ikke lenge igjen altså.. Tenkte på det da jeg skrev ny timeliste i dag.. Hadde ekstravakt.. Siste arbeidsdagen før bryllupet.. Så jeg skrev ny timeliste, men fylte ikke ut navnet mitt.. Må ringe folkeregisteret og sjekke om navneendringen er i orden først. Skal jo skrive under på timelisten 12. juli, og da har jeg jo forhåpentligvis byttet navn.. :danse: Det er helt utrolig å tenke på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltsjekke følgende bestillinger:

-Lokale

-Catering

-Servitører

-Bartendere

-Musikere

-Prest angående øving i kirka 20/6

-Låne videokamera fra jobben til G

-Kakebakere

-Bryllupskake

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi skikkelig flinke, svigermor og jeg.. Hun rundvasker badet og jeg rundvasker soverommet! Merkelig sånn energi jeg får til å gjøre ting når svigermor er her.. Kanskje fordi da er det flere som gjør huslige ting.. :fnise:

Har også fått snakket med bartenderne, og de gleder seg faktisk til å gjøre jobben! Det er så bra! Er veldig fornøyde med dem altså! Kjenner dem ikke.. har faktisk aldri sett dem.. Men har fått så utrolig bra inntrykk av dem, så det kommer nok til å gå knirkefritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wæææh.. nå venter jeg på utdrikningslag... har fått nyss om at det skjer noe i 12-tida.. er så spent, og gru-gleder meg!!! Huttetu.

"Dere får passe på henne så hun kommer seg hjem i natt da!"sa sambo før han reiste til Sverige til sin far.. :fnise:

Så det går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det hørtes skikkelig lekkert ut!!! må si du er tøff ja, men så bra du koste deg!!

og nå er det søren meg ikke mange dager igjen heller!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...