Gå til innhold

Mia83s bryllupsdagbok :)


mia83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var ikke på messa, men var innom agape på torsdan. så kjolen din! så søt med hjerter da :)

Takk :rødme: Liker den veldig godt selv også :) Den er veldig søt, og veldig "meg" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt det ikke var så artig på messen.. men du fikk da kjøpt løper... så du den jeg skal ha?var den i såfall fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumt det ikke var så artig på messen.. men du fikk da kjøpt løper... så du den jeg skal ha?var den i såfall fin?

Ja den var nydelig!!! :rødme: Lys lilla.. Kjempefin! Men de var litt smalere enn jeg hadde trodd da.. Men det blir helt sikkert nydelig likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ringt skolen.. Og nå begynner jeg å lure på om det er noe å satse på.. Læreren deres sa at det skjemaet jeg har fylt ut, bare blir hengt opp på ei oppslagstavle på skolen, så må elevene som ønsker å servere SELV ta kontakt med meg...

Skal jeg liksom gå og vente på at noen elever KANSKJE skal ringe meg liksom??

Tror ikke jeg vil det altså.. Servitører er tross alt ganske viktig, så vil ha det ordnet snart!!

Læreren spurte om jeg hadde vært i kontakt med dem tidligere.. Jeg sa at jeg har sendt 2 mailer men ikke fått noe svar. Da sa hun: Åja.. det er mulig... :forvirra:

Hun hørtes VELDIG hjelpsom ut gitt... Uff ble litt deppa nå.. Får vel spørre noen bekjente da.. evt noen som er bedt til kaffe..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det høres ikke særlig oppløftende ut... men spurte du hvor lenge den hadde hengt der... for hvis hun henger den opp nå ville jeg nok ventet en ukes tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det høres ikke særlig oppløftende ut... men spurte du hvor lenge den hadde hengt der... for hvis hun henger den opp nå ville jeg nok ventet en ukes tid..

Tror ikke de har hengt den opp jeg.. for alt jeg vet så kan det hende at den fortsatt ligger i hylla der venninna mi har lagt den... hun la den i hylla til en av lærerne som hun har pratet med skjønner du.. han var ikke til stede den dagen hun skulle levere lappen skjønner du.

Er også litt redd for at de ikke skal ta det seriøst nok.. vet åssen mange ungdommer er i dag.. dessverre... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding til et søskenbarn av meg, og hun sa at hun gjerne kan servere. Hun sa at hun kan godt spørre flere av søskenbarna mine om de vil hjelpe til. Så da ordner hun det for meg :hoppe:

Hun er så snill!! :jepp: Da ordner det seg uten hjelp fra skolen da. Blir mye billigere også! Men hvor mye synes dere jeg eventuelt burde gi dem for jobben? De får jo middag også da, noe de i utgangspunktet ikke hadde fått... Men de bør vel få et eller annet for det ettersom de hjelper til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!!! jeg vet ikke hva du bør gi dem jeg.. blir kanskje litt dumt å spørre... hvor gamle er disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!!! jeg vet ikke hva du bør gi dem jeg.. blir kanskje litt dumt å spørre... hvor gamle er disse?

De er alt ifra 30-50 tipper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er alt ifra 30-50 tipper jeg...

da gjør de det som en tjeneste, så tror egentlig jeg bare ville gitt dem mat og kanskje kjøpt en flaske vin som takk... men du kan jo høre hva de synes om det... de får jo en fest liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da gjør de det som en tjeneste, så tror egentlig jeg bare ville gitt dem mat og kanskje kjøpt en flaske vin som takk... men du kan jo høre hva de synes om det... de får jo en fest liksom..

Ja i utgangspunktet er de invitert på kaffe og fest, men de får middag i tillegg når de serverer, selv om den bare blir på "kjøkkenet". Og dessert. I tillegg får de jo gratis drikke på festen da... :danse: Er jo fri bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at serveringsproblemet er løst :) Den skolen hørtes jo litt uproff ut, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du bør kanskje satse på noen du kjenner i steden for de på den skolen. De lærerene er nok ikke så ivrige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg satser ikke på skolen! Hadde faktisk trodd de var mer seriøse enn som så!!

Har fått kontrakt fra musikerne nå da. Har skrevet under på den og skal sende den inn i morgen. :) De er visst veldig flinke.. Har hørt flere som har sagt det. Men skal spørre dem om vi kan få høre noen eksempler av det de spiller.

Ellers har den ene av sambos forlovere skrevet under på forlovererklæringen, så nå er papirene klare :hoppe:

Skal bare fylle ut navneendringsskjemaet, og så er papirene klare til å sendes inn :)

Men hvordan er det når navneendringen er i orden og man skal f.eks ha nytt bankkort? Sender folkeregisteret inn endringene til banken? Må jeg kontakte dem og si at jeg har skiftet navn så de får endret navn på kontoene mine osv?

Og er det nok å bare ringe og si at jeg skal ha nytt bankkort i mitt nye navn? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var jeg back in business etter MYE jobbing og to dagers sykdom.. Og nå er det mer jobbing igjen.. :fnise:

Så man kan ikke si at det har blitt så mye bryllupsplanlegging den siste tiden..

På lørdag ble bordkortene skrevet ferdig da! :hoppe:

Mangler bare eventuelt 2 stk, ellers er alle ferdigskrevne og pyntet :) Helt enkle og greie bordkort.

Papirer får jeg sende i morgen, de er ferdig utfylt og ligger i konvolutten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: De ringte fra brudesalongen i dag.. Kjolen min er ferdig!! :juhu:

Og nå har den kommet!! :hoppe: Er kjempespent! Men forloveren min har ikke mulighet til å være med før 27. mars, så da får jeg ikke prøvd den før da... Må bare holde ut og være tålmodig! hehe :filer:

Ellers er transporten klar også.. Det blir en rød Ford Mustang 1965-mod med hvitt Ponny-interiør. Sambos drømmebil egentlig.. Ble ikke Scania som vi hadde håpet da.. men Ford Mustang er bra det også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: De ringte fra brudesalongen i dag.. Kjolen min er ferdig!! :juhu:

Og nå har den kommet!! :hoppe: Er kjempespent! Men forloveren min har ikke mulighet til å være med før 27. mars, så da får jeg ikke prøvd den før da... Må bare holde ut og være tålmodig! hehe :filer:

Ellers er transporten klar også.. Det blir en rød Ford Mustang 1965-mod med hvitt Ponny-interiør. Sambos drømmebil egentlig.. Ble ikke Scania som vi hadde håpet da.. men Ford Mustang er bra det også! :jepp:

så heldig du er... får ikke min før i mai jeg... om jeg får den.. begynt å få nerver for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...