Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Vil ha det varme været jeg da :sukk: koser meg skikkelig om dagene.

Jeg har det egentlig helt supert. Lenge siden jeg egentlig har hatt det sååå bra :) Lite vondt i hoftene og det hele. Så kanskje han har lagt seg litt lengre ned i bekkenet. Men jeg må si jeg er likevel klar nå føler jeg. Nå kan han komme når han vil (helst før den 27 :fnise:)

Har ikke Amused en sladris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jenter! :vinke:

Jeg er her, men går mest og venter, er to dager over termin i dag. Det er jo ikke så mye, da ;)

Har ikke hatt så mye som en kynner i hele svangerskapet, tror jeg. Men i går hadde jeg masse murringer, men selv etter litt :sengekos: ble det ikke noe mer av det. I dag kjenner jeg ingenting, men ser jo at magen har sunket veldig :jepp:

Hvordan sover dere for tiden? Jeg sover 1-2 timer av gangen hele natta gjennom, så jeg er ikke oppe før 10.30 for tiden :fnise:

Jeg vil også ha tilbake :sol:

Lykke til i morgen, Felicity! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo :vink:

Sover helt fint jeg. Helt til jeg må på do å tisse. Men sovner fort igjen, og får sovet lenge.

Har og mye kynnere for tiden :klø: selv når jeg bare sitter helt i ro kommer det. Men de varer leeeeenge og er ikke vonde, så det skjer nok ikke noe her på en stund :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, nesten glemt av denne tråden jeg! :sjenert:

Amused: godt det ikke bare er jeg som ikke har kjent kynnere noegang! Det var betryggende å høre, synes alle har kynnere støtt og stadig jeg...

Jeg sover relativt godt om natten, men våkner alltid én gang og må på do. Som regel i 5-tida eller litt tidligere. Heldigvis får jeg alltid sove ganske fort igjen etterpå :)

Tror ikke det skjer så mye her på ei stund heller, det skjer lite... Litt vondt i magen for tida, skjønner ikke helt hvorfor jeg plutselig får dårlig mage :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe leste feil jeg. Leste at du har kynnere Amused. Sånn går det når man skummer igjennom!

Men er merkelig det der med kynnere, syns og andre har det hele tiden. Fra uke 20 har lissom folk kynnere her og der. Men hos meg har det kommet i det siste. Skikkelig slitsomt å sitte rett opp og ned når det kommer. For magen blir jo helt hard så jeg må lissom slippe magen ned mellom bena fordi det ikke er plass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie85: hvordan kjennes kynnere ut? Utenom at hele magen blir hard... :sjenert:

Litt vanskelig å forklare. Mine er ganske ubehagelige, hard mage som sagt, må noen ganger puste seg litt gjennom dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover heller ikke hele natta gjennom. Blir nok 3-4 timer om gangen, og sofaen er litt bedre enn senga for tida.

Men sover noen timer på dagen også.

Vær glad så lenge dere ikke har kynnere. Ganske plagsomme greier. Hadde dem heller ikke sist svangerskap, men denne gang begynte de i uke 15 eller noe.

Har dere lagt på dere mye? Jeg har lagt på meg tolv kg til nå. Er kjempefornøyd!!!

Satser på at de forsvinner raskt etterpå.

Men har fått ekstra stor leppe de siste dagene :ler:

Ser ganske rar ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie85: hvordan kjennes kynnere ut? Utenom at hele magen blir hard... :sjenert:

Det er egentlig det hele. Magen blir kjempe hard. Syns ikke det er vondt eller noe. Men nå er magen så stor så vist jeg sitter på en stol rett opp og ned blir magen så hard nederst at det lissom ikke er plass til den så da må jeg spre bena og slippe magen litt ned lissom :fnise:

Men hvis jeg må tisse og så får en kynner så kan det være litt ubehagelig fordi det trykker litt ekstra på blæra. Noen ganger har jeg kynnere uten at jeg merker det før jeg tilfeldigvis tar på magen og den er knall hard. Kjennes ut som en basketball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har fått ekstra stor leppe de siste dagene :ler:

Ser ganske rar ut!

Fødeleppe! :-D Kanskje det nærmer seg?

Vet ikke om jeg vil fortelle om vekta mi :vekt: Eller jo, den har tippet 22 kg over normalen nå, helt vilt! Jeg har ikke kunnet gjort noe annerledes, og både mamma og søster gikk opp like mye, så det ligger i slekta - dessverre. Men håper inderlig at det meste er borte ikke så lenge etter fødselen. Har myyyye vann i kroppen.

Synes magen er hard hele tiden, jeg. Men det gjør ikke vondt. Har trodd at det er babyen som fyller ut plassen sin godt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, da har jeg nok ikke hatt kynnere nei...

Aner ikke hvor mye jeg har gått opp jeg, jeg har ikke vekt og legen veide meg ikke på siste kontroll :vetikke: Sist hadde jeg gått opp 9 kg, har sikkert gått opp mellom 10-15 nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødeleppe? :klø: Jeg vil og ha alt som har med fødsel å gjøre :ler:

Sist gang jeg var hos legen for 2 uker siden hadde jeg fått opp 7kg over startvekt. Så blir spennende å se nå når jeg skal dit på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen, Felicity! Håper alt går bra og at du kommer deg raskt.

Jeg hadde veldig mye kynnere to uker før jeg fødte, men nesten ikke noe i uken før. Som andre her sier så ble mage helt hard, men jeg fikk også ofte "menskramper" samtidig. Det kjentes nederst i magen, og det var også der jeg kjente det best da jeg fikk rier.

Tror jeg gikk opp 15 kg mens jeg var gravid. Vet ikke hvor mye jeg har mistet nå, men føler meg superslank! (er nok fortsatt litt rundere enn før, men det føles ganske bra å være kvitt magen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg gått laaang, rask tur OG vasket stekeovnen, så nå må det skje noe her! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Ja...skulle bare mangle det da Amused ;)

Tenkte at i morgen skal jeg støvsuge men kanskje jeg burde vente til nærmere termin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vondt i magen! :trist::kjefte:

Kjennes ut som luftvondt :rodme: så det er neppe fødselsrelatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatt mye luft i magen de siste dagene jeg hvertfall. Men ikke hatt noe vondt i forbindelse med det. Men mye menssmerter. Ikke så mye stikninger for tiden heller, nesten litt trist fordi det er jeg sikker på er ett tegn på modning :fnise:

Ut ut ut ut ut med seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første våken-natt :sukk:

Våkan kl 2 med menssmerter og hard mage. Gikk å tissa og måtte vente litt før det roa seg så la jeg meg igjen. Men kl 3:30 var det samme sak igjen, så da sto jeg opp. Så nå sitter jeg her med vondter innimellom :sukk:

Innmari kjedelig. Jeg vil sove :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar du fekk sova igjen Amalie! :)

Eg gjekk opp 14 kg denne gongen, som sist. Har gått ned igjen 9 av dei, så det er berre 5 igjen. Men det er vel gjerne dei 5 som ikkje er svangerskapsrelatert og som ikkje har tenkt seg avigjen med det første... Menmen, eg har begynt å trimma og eta litt sunnare, så me får håpa at det hjelper på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sove litt innimellom! Men ikke så mye som jeg ønsker.

Får skikkelige tak med menssmerter så jeg våkner jo. Vet ikke hvor lenge det her skal holde på jeg :sukk: Nå er jeg kjempeøm i magen. Så sliten. Kan lissom ikke forestille meg at det er rier heller jeg :fnise: selv om sambo mente det og måtte spørre om han skulle bli hjemme, men jeg sendte han avgårde jeg :)

Nå skal jeg ta meg ett bad å se om det hjelper litt på smertene når de kommer. Selv om varmt bad ikke er det jeg syns er deilig å ta når det er varmt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...