Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Jeg har jo alltid drømt om å bli fridd til, men følte det var en fin ting å gjøre... Jeg hadde skrevet et brev til han som jeg ga når A. var 3 timer gammel. Lå på barsel med sykehussjorte, litt gira, og sengeliggende.(planen var at jeg skulle kjøpe blomster til han, men siden jeg var så svimmel måtte jeg litte i senga) Men det blei veldig fint fordet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være ganske spesielt å dele det i en sånn anledning.

Nå er vi allerede gift vi da... Så frieri utgår for vår del. Men kan tenke meg dere husker dagen med glede :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet til en veldig hyggelig melding fra Kara W i dag tidlig. :) (La meg tidlig i går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det noe nytt eller var det bare at hun hadde vært borte???? Nyskjerrig jeg nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer dere forresten på meg på oppropslista.. blir borte hele dagen. Greit at noen som kan det gjør det. For jeg greier lett å rote det til. hihi. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny verdensborger så dagens lys 21/5 kl.16.13.

Han veier 3740 og er 50 cm.lang. Nå har alle fått sovet ut og vi er

klare for å møte de utfordringer verden byr på. Kara W

Gratulerer sååå mye til Kara W!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, der var Kara W blitt mamma.

Gratulerer :blomst: Også akkurat på termin da :-D

Lykke til Kara W. Spent på å høre hvordan det har gått!!!!

Her er det 10 dager igjen til termin i dag :hoppe:

Skal en tur til legen i dag. Spent på om hodet har festet seg.

Begynner å føle at lillegutt ikke er så liten lenger. Han tar stor plass og det er ikke alltid like behagelig når han holder på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var legetimen over og alle tegn til bakterier i urinen var borte :juhu:

Ellers var alt bra. +1 kg siden sist jeg var der for 3 uker siden. Totalt +12, så han var fornøyd med det :-D

Ødem hadde gått litt ned. Enig i den. Ble veldig hoven i kroppen når det var varmt for noen uker siden, er MYE bedre nå :-D

Lillegutt ligger fortsatt med hodet ned, men hodet hadde ikke festet seg enda.

Alt i alt var det topp med både meg og lillegutt.

SF målet ligger fortsatt over det grønne området. Men siden vi har sjekket det en gang så var det ingen grunn til bekymring. Jeg får nok bare en litt stor gutt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg prøvde å undersøke det virket det som man var høygravid når det var 40 dager igjen til termin.

Med andre ord er du høygravid etter den definisjonen, cilipili :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er vel alle inne her nå høygravide vel :)

:gratulerer: med gutten Kara w:-D Godt du ikke måtte vente over tiden som de fleste andre gjør :) meg inkludert første gangen. Denne gangen slipper jeg tolv dager før :-D

Klem

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten hatt noe sinnsykt mensensmerter i dag... Vært sånne smerter at jeg nesten vurderte smertestillende.... Ligger og murrer latent over lang tid.... Skikkelig ubehaglig altså.... Og slitsomt. Er øm i bekkenet og nederst i ryggen. Den murringa er der enda, og i tilegg så har han sparket skikkelig hardt der nede... Han må jo sitte sånn at bena sparker meg nedentil. Gjør skikkelig vondt til tider... Men også en deilig følelse at han har det bra.

I dag skal jeg legge meg på sofan å se om jeg sover bedre der. Men trist å ikke ligge vedsiden av min samboer, men sånn er det bare.

Da jeg var på barselbesøk i dag, traff jeg plutselig på ei som jeg lå på rom med da jeg falt og slo magen.(da jeg lå på sykehuset) Angrer så fælt på at jeg ikke spurte om nr hennes. Hun virket så utrolig hyggelig. Andre gangen jeg har tenkt på det :(

Men, men sånn er det.

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke høygravid i det hele tatt, jeg bare følger med pga Kara. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres slitsomt ut, Felicity.

Godt det ikke er lenge igjen.

Grautlerer med 36 uker :blomst:

Her er det 39 uker i dag. Regner med å gå over, men rart å tenke på at det kan skje når som helst også...

Merker jeg er sliten i kroppen. Men det skulle vel bare mangle...

Ellers minner jeg om oppropstrådene våre. flere som vil være med? Er vel stort sett vi samme i oppropstrådene som er aktive her. Men har jo vært en del andre innom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er vel alle høygravide :hoppe:

Deilig det! Men jeg kjenner jeg har litt småpanikk fordi vi har ikke alle papirer i orden! Så jeg blir litt sprø, for jeg skjønner nesten ingen verdens ting! *sukk*

Men men......det ordner seg vel på ett eller annet vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie: Kanskje en idè å høre om et møte med NAV?

Kan være greit å få litt hjelp hvis en er usikker.

Hva slags løsning har dere tenkt til å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke lenge igjen :) Jeg har jo bare 2 uker og 4 dager igjen :-D Og når jeg så den nye babyen i går så blei jeg skikkelig babysyk. Godt jeg snart skal ha. :ler:

Jeg gikk sånn i forrige svangerskap også med sterke maserier i fire uker før jeg blei satt i gang. Vet ikke hlet om det er det samme, men noe av det samme er det nok :)

I dag skal sambo. male ferdig den halve veggen som er igjen av gutterommet, og vi kan snart begynne å pynte opp litt. Gleder meg. Vesla er veldig opptatt av rommet. Veldig spennende.

I dag har hun fått være hjemme med meg, og nå venter jeg på ei venninne og gutten hennes. Vi skal kose oss med sjokolade muffins :)

Ellers skal vi ut å se på ny bil i morgen. Spennede. Også skal vi få taksert bilen også. Blir godt med en større bil. Nå har vi volvo v40. Den er litt i minste laget. og bagasjerommet må man lødte ut av i stedet for at skyve ut på andre bilder. Spennende:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...