Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Gjest Kardemomme
Gratulerer med gutten, jente 79! :blomst:

Gopia, du må skynde deg å føde nå, så kan jeg også sette i gang :fnise:

Uff, begynner å bli veldig klar for å få ut babyen nå :sjenert: Men merker jo ingenting, og jeg har jo aldri trodd at jeg kommer til å gå over termin, så det er nok altfor tidlig ennå.

Ja nå er jeg rimelig fødeklar, så nå burde det skje ting snart. Så kan du være neste mann ut :fnise:

Er meldt fint vær hele uken, så da regner jeg med at jeg blir liggende inne på fødestua og svette.

Hei, alle sammen!

Lurer på hvordan det står til med Gopia.. Og Jente79 og lillebabien :)

Hvordan går det med dere andre?

Jeg er skikkelig drittlei! Av masse vann i kroppen, 26 grader og sol, av å være drittung.. Men mest av alt av varmen.

Håper det snart skjer noe.

Jeg tenkte å begynne på pakking av bagen også i dag. Nå er det nok greit å ha det klart :)

:hallo:

Jeg er her enda. Har litt kynnere, men ellers kjenner jeg ingen tegn til noen fødsel.

Begynner også å bli litt "smålei". Er over 20 grader ute og jeg har ingen sommerklær som ser normal ut på en badeball som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her jeg også,, men liten tid frem til senere i dag. EKSAMEN i Krise..... Og nå føler jeg at alt er krise oppi gjernen min.........

Ha en fin dag.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Felicity! Eksamen er noe herk i disse gravidtidene har jeg merket. Må jo nesten ta hele året om igjen :ler:

Er ikke så ille, men mange eksamner hvertfall. Men det går nok bra :)

Skikkelig varmt i dag og....så snart skal jeg ta med meg boka mi å legge meg på verandaen å lese litt tror jeg! Har egentlig masse å gjøre inne i huset av rydding å vasking, men gidder jo ikke i denne varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, nå er jeg hjelpepleier... Er så glad :hoppe:

Det er så deilig å være ferdig md eksamen. Eneste jeg har igjen er sykehuspraksis noe jeg gleder meg til :) Det skal jeg ta fra uke 42 tror jeg.

Ellers så har han sprelt i hele dag, sleit med at det gjorde skikkelig vondt under høringa på skolen, og nå turner han skikkelig så det gjør skikkelig vondt.... Men sjer jo ikke noe. Men at ikke han greier å presse ut vannet, kjønner jeg ikke, siden han presser så det gjør grufult vondt. Nå er jeg så ØM.......

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner.

Lillegutt er helt herlig rødme: Ble en litt tøff fødsel som endte med keisersnitt. Men alt gikk bra ig vi koser oss.

Har han på brystet nå, så får ikke skrevet så mye. Men står om både fødselen og tida etter i dagboka mi.

Gratulerer som hjelpepleier, Felicity :blomst:

Spennende hvem som blir neste nå...

Fortsatt hoven jeg også, men ser ut til å gi seg litt nå etter noen dager med mer vann i kroppen enn jeg hadde som gravid...

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som hjelpepleier, Felicity :danse:

Skal rett inn og lese i dagboka di nå, jeg, Jente79.

Gleder meg!

Her er det fortsatt like varmt! Selv med en stor vifte rett i trynet så reeenner svetter kontinuerlig. Vil føde nå, jeg :)

Er veldig dårlig til å takle varme i utgangspunktet. 10-15 grader er min type temperatur ;)

Ellers skjer det veldig lite her utenom alt livet i magen. Bare fire uker til vi overtar huset nå. Blir fantastisk!!

Alt av interiør er nøye planlagt. Det har nesten blitt en besettelse her i sofakroken.

Men det har vært fint å ha det og babien å se frem mot. Hjelper veldig når ting føles litt tregt.

Nå er det ikke lenge til keisersnitt, Felicity! Om bare seks dager får du treffe den lille. Ikke lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. jeg er stolt :)

Og ja, nei det er ikke lenge igjen. Helt merkelig å vite at jeg får han da....hihi. Men herligheten, kan ikke fatte at de bevegelsene han lager inni magen min, hvorfor gjør det så ufattlig vondt til tider.... Er så merkelig hvordan han presser, og alikavel så presser han seg ikke ut liksom. og jeg lurer fælt på hva han presser med. Er det hodet, eller er det bena? Jeg lurer og lurer, kunne ønske jeg greide å finne det ut. Er så øm nå, kan ikke huske det var slik med vesla. Fatter ikke at ikke han greier å ta hull på fosterhinna så vondt som han presser... hihi..

God natta, snakkes sikkert i morgen.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake jente79, skal straks inn å lese i dagboka di :)

Gratulere som hjelpepleier felicity :)

Må være deilig å være ferdig.

Her presses det og, men mer over alt, noen ganger tror jeg nesten han er på vei ut der nede for egen hånd, men andre ganger er det navelen. Og at han ikke knekker ribb beina er av og til ett under syns jeg! Så at jeg ikke blir gul og blå rundt omkring på magen er litt merkelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye pressing her til tider også...

Her tror jeg det var mye rompa som ble presset oppover... Ikke så veldig behagelig nei...

Blir spennende med både nytt hus og fødsel da cilipili. Pass på deg selv og ikke slit deg ut da :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattulerer som hjelpepleier, Felicity!

Nå begynner det å nerme seg termin for flere av dere. Blir spennende å se hvem som blir den neste til å føde.

Nå er lillegutt passert to uker, og mannen er tilbake i jobb. Det er fortsatt rart å være mamma, men vi koser oss, og han er verdens snilleste og herligste lille gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei så gøy :)

Gleder meg virkelig til det er min tur jeg nå!

Vil føde nååååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mye mensmurringer for tiden altså! No fun.

Andre som og har det/har hatt det?

Det varer ikke så lenge om gangen, men er vondt når det kommer. De siste dagene har jeg hatt mye av det. Våkna til og med i natt flere ganger over at jeg hadde vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm....kanskje det! Men hode er ikke festa (tror jeg hvertfall) var ikke det sist gang jeg var på sjekk. Men skal på ny sjekk på onsdag så får se da! Men virker som han snur seg både til høyre og venstre så jeg innbiller meg hvertfall at hode ikke er festa :)

Hadde jo vært veldig kjekt å slippe å gå over tia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag jeg også, og han sitter i sete.... Tror dere jeg er glad jeg skal ha keisersnitt :) hihi..... Ikke søren om jeg skulle ha fødet med rompa først....

Nå er det snart 3 dager igjen.... Spennede.

Ellers var alt bra på kontrollen, og det var godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe...kan tenke meg at det er litt kjekt med keisersnitt når rompa peker "feil" vei. Slipper heldigvis det jeg :fnise: Hadde nok jeg og bedt om drastiske midler.

Tenke seg til at det snart er din tur. Heldiggrisen. Jeg vil og :sukk:

Kommer bare til å sutre jeg nå fremover til han er ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå er det stille her...

Nå har jeg pakket baggen for meg og for min datter som skal til farmor og farfar fra i morgen av :) (hun skal dit)

Er utrolig glad for at jeg skal ha keisersnitt... Han ligger i sete enda, så endelig har jeg litt flaks på forhånd :) ikke søren om jeg hadde født han i sete....

14 dager igjen til termin, med 2 dager igjen til vi får hilst på han. Nå begynner nærvene å komme. har pakket ned bilder av vesla så jeg har å sammenligne :)

Amused, hvor er du hen da?

Håper dere har det bra.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til at du snart får treffe din lille, Felicity! :hoppe:

Gleder meg til å høre fra deg om hvordan det hele går og hvor stor han er :)

Så håper jeg det blir min tur etter det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor Amused blir av, ja..

Tenk i morgen er du tobarnsmamma, Felicity! Så spennende :)

Endelig ser det ut som det forferdelig varme været er over for denne gang. Fantastisk!!!

Håper det snart kommer noen rier. Gleder meg masse nå!

Og er ganske lei av å vente.

Hvordan er det med deg, Amalie_85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...