Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Er du tilbake alt, Amalie! Hvordan er formen? Og den lille? Er han verdens nydligste lille gutt han også? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeps :) Er tilbake alt. formen er egentlig helt topp. Litt mørbanka der nede, men det går seg vel til etterhver :fnise:

Og ja, han er verdens nydligste. :)

Skikkelig vakker baby....finneste babyen på hele fødestua :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps :) Er tilbake alt. formen er egentlig helt topp. Litt mørbanka der nede, men det går seg vel til etterhver :fnise:

Og ja, han er verdens nydligste. :)

Skikkelig vakker baby....finneste babyen på hele fødestua :ler:

Jøss, du virker jo så oppegående! Sikker på at du har født? ;)

Gikk bra hos jordmor i dag, men ikke noe nytt. Eller, jo. SF-målet mitt har jo vært skyhøyt lenge (målt av legen min), men i dag var det gått ned 6 cm til 34 cm (målt av jordmor) :ler: Tror egentlig det har vært normalt hele tiden, jeg, for vekstvurderinga av babyen tydet jo på det ;) Men hodet er godt nede i bekkenet, så det er klart for fødsel :hoppe:

Håper det skjer noe i natt, selv om jeg egentlig ikke vil føde på fredag 13. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis!

Det setter jeg stor pris på ;)

Hvordan går det med deg og den lille?

Her går det kjempefint! :)

Litt slitsomt når begge mine søte små finn ut at dei skal grina og sutra samtidig, men vanlegvis er storebror blid og god og trøstar veslesystra si på alle dei gode måtane han kjem på. Både kos og leiker vankar det når ho er lei seg.

Elles veks vesle E og vert stor, er allereie på god veg inn i str 62 i ein alder av fire veker. Skulle vega henne på helsestasjonen i dag, men av ein eller annan grunn var der stengt i dag. Grrr... Lang omveg for å gjera det, og så var det stengt. Ikkje at det gjorde noko at det var stengt, det er berre at då må eg gå heile den vegen i morgon også. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du virker jo så oppegående! Sikker på at du har født? ;)

Gikk bra hos jordmor i dag, men ikke noe nytt. Eller, jo. SF-målet mitt har jo vært skyhøyt lenge (målt av legen min), men i dag var det gått ned 6 cm til 34 cm (målt av jordmor) :ler: Tror egentlig det har vært normalt hele tiden, jeg, for vekstvurderinga av babyen tydet jo på det ;) Men hodet er godt nede i bekkenet, så det er klart for fødsel :hoppe:

Håper det skjer noe i natt, selv om jeg egentlig ikke vil føde på fredag 13. ;)

hehe er overrasket selv over hvor bra jeg føler meg. vondt å gå og stå for lenge da ;)

krysser fingrene for at det skjer noe snart *sende fødestøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Felicity og Amalie! :-D

Jeg har høyt blodtrykk fortsatt, i følge jordmor :(

Hadde det for noen uker siden også, men siden blodtrykket mitt sank til mer normale verdier etter noen kontroller ble det ikke gjort noe mer med det, men nå er det høyt igjen. Så da skal jeg til legen på mandag for å sjekke blodtrykket og urinstix.

Er visst neppe fare for svangeskapsforgiftning i og med at jeg ikke har noen andre tegn på det, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stille her for tiden :)

Hvordan går det med deg, Amused?

Her tror jeg noe er på gang. Er ikke sikker. Verker veldig i ryggen, "lekker" litt..

Ikke mye vann som kommer ut, men er ikke sikker på om det er vannet. Kan likssom ikke tro at jeg tisser på meg heller :fnise:

I tillegg sover jeg veeeldig mye. Nesten hele dagen. Det blir det jo snart slutt på så det er nok like greit å sove så mye jeg kan nå.

Hvordan er formen din nå, Knøttet? Håper blodtrykket ditt blir bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp i dagboka til Amused at hun er på sykehuset, har fått epidural.. Er nok ikke lenge igjen nå :jepp:

Endret av cilipili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, Amused!!!!!!!

Cilipili: Her også rant vannet javnt, men ikke mye om gangen. Lakk bare litt, og vanskelig å holde igjen. Er visst vanlig at det sildrer hvis hodet har festet seg.

Så kanskje det ikke er lenge igjen for deg heller :) Kanskje greit å høre med føden hvis det har gått en stund. ER visst begrenset hvor lenge de vil la deg gå etter at vannet har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, her skjer det ting! Skal følge nøye med de neste par dagene nå.

Jeg har forøvrig laget meg en dagbok og skrevet om fødselen der, hvis noen er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med føden. Skulle ta på meg et bind og komme inn litt senere.

Spennende dette :)

Hvor lenge gikk du etter at vannet gikk, Jente79?

Tusen takk for tips forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen din nå, Knøttet? Håper blodtrykket ditt blir bedre :klem:

Takk :klemmer:

Blodtrykket er fortsatt høyt, ble sendt på sykehuset i dag... Men de mente ikke det var så alvorlig som legen mente, så jeg skal visst sjekke det opp litt fremover. Ble jo litt bekymret når legen mente jeg kanskje blir satt igang etterhvert pga kanskje begynnende svangerskapsforgiftning. Skjønner lite lengre jeg, når folk sier forskjellige ting :vetikke: :klø:

Så spennende at det er noe på gang både hos deg og Amused! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melding fra Cilipili kl 18:19:

Nå er vi på sykehuset. Har fått drypp og epidural. Og har det foreløpig ganske fint :) Satser på at lillegutt blir født 17.juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melding fra Cilipili kl 18:19:

Nå er vi på sykehuset. Har fått drypp og epidural. Og har det foreløpig ganske fint :) Satser på at lillegutt blir født 17.juni!

Åj, spennende! :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her skjer det ting gitt....:) Takk for hilsninger. Har vært litt dårlig etter fødselen, så jeg skriver mere senere. Kom hjem fra føden i går etter 6 dager :(

Men nå begynner jeg å bli bedre...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi her skjer det ting gitt....:) Takk for hilsninger. Har vært litt dårlig etter fødselen, så jeg skriver mere senere. Kom hjem fra føden i går etter 6 dager :(

Men nå begynner jeg å bli bedre...

Klem

Velkommen hjem :)

Håper det blir fint fra nå av da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Cilipili født!

Da kom verdens flotteste gutt, Sander, til verden med rompa først kl 21:27 i går kveld. Han veier 3674 gr og er 50 cm lang, og er fantastisk fin og frisk :)

Gratulerer så mye :roser: Håper du kommer deg raskt og snart er hjemme og koser deg med sønnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her skjer det ting gitt....:) Takk for hilsninger. Har vært litt dårlig etter fødselen, så jeg skriver mere senere. Kom hjem fra føden i går etter 6 dager :(

Men nå begynner jeg å bli bedre...

Klem

Ta den tiden du trenger til å komme deg. Det er tungt å føde, og etter fire uker må jeg fortsatt ta det litt med ro. Spis godt og drikk masse vann! Det gjorde ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...