Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Er tilbake igjen nå.

Hatt en CTG undersøkelse. Har ikke fått skikkelige rier enda. Så er hjemme fram til de evt starter.

Skjer ikke det skal jeg tilbake igjen i kveld for en ny sjekk.

Har ingenting skjedd innen da settes fødselen i gang i morgen antageligvis :-D

Spennende er det i hvert fall :-D

Felicity: Fint du lagde opprop. Jeg tenkte på det, men fant ut det var litt dumt siden jeg ikke visst om jeg kom innom igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker deg lykke til i mens... Reiser snart og blir borte til i morgen ettermiddag. Velldig spennende å se hva det har blitt til da jeg er tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-D

Ingenting nytt enda... Deilig å bo nært sykehuset så jeg kan være hjemme i mellomtida...

Blir spennende å høre hva de sier i kveld. Var så rart å ligge der og se lillegutts hjerteslag og mine små sammentrekninger.

Spennende :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Så spennende jente 79 :danser: Tenk at du snart får møte gutten din :hjerter_rundt:

Vi har jo termin samtidig, så jeg håper jeg er neste på fødelista.

Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er helt utrolig.

Får håpe det skjer noe hos deg i løpet av helga også.

Takk, lykke til med deg hvis det skjer noe før jeg er tilbake fra sykehuset.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Jente79! Håper det skjer noe iløpet av kvelden/natten og at du slipper å bli satt igang.

Selv har jeg tilbrakt hele dagen i sengen. Bare fordi man er hjemme er det vist ikke meningen at man skal gjøre masse husarbeid, i tillegg til å ta seg av den nyfødte på alle måter. Hjelper jo ikke akkurat at jeg har glemt å spise og drikke heller. Jeg har fortsatt ikke fått igjen appetitten skikkelig etter fødselen. Så nå har mannen fått beskjed om å tvangsfore meg og passe på at jeg slapper av masse. Det å føde sliter mer på kroppen enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ny sjekk nå. Har begynt å få litt rier, men langt fra nok til at de ville ha meg der enda.

Jordmoren jeg nå hadde hørtes ikke så sikker ut på at vi ble satt i gang i morgen tidlig hvis ingenting skjedde til da... Men vi får se...

Skal i hvert fall tilbake klokka 8 i morgen tidlig. Da skulle jeg få en gynekolog som skulle sjekke meg også tror jeg. Så får vi bare se hvordan ting tar i vei.

Er nok greit å ta det med ro etter en fødsel ja. Håper du blir i bedre form snart, Kara :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt rart å gå sånn å vente da?

Tror jeg hadde syntes det var litt skummelt. Gleder meg så mye nå til det er min tur! Skal bli deilig å kunne ta på seg skoene selv :fnise:

Regner med at matlysten blir vel ikke så mye større i denne varmen heller Kara. Kjenner jeg hvertfall selv i dag, har spist veldig lite, men har klart å drikke litt da i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er veldig rart. Litt uvirkelig...

Men her er det som noen har sett i dagboka mi ingenting nytt...

Er litt rie aktivitet på gang, men regelmessig er det ikke...

Ser ut som det meste av vannet har gått nå. Endelig etter den flommen i går... Utrolig hvor mye søl det blir utav sånt vann.

Klokka 8 er det ny undersøkelse på sykehuset. SPENT!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Følger spent med... :hoppe: Tenker masse på deg jente 79.

Håper det skjer noe hos meg også i løpet av helga, begynner nesten å bli utålmodig, selv om jeg storkoser meg som høygravid :gravid: Tenk så utrolig det må være å møte mageboeren for første gang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattulerer og vel overstått! :smilyblomst: Slapp av og kos deg med gutten din, så gleder vi oss til å se deg tilbake her når du er klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulere så mye jente79 :hoppe:

kose deg masse så gleder jeg meg til å høre fra deg når du har fått slappet av en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutten, jente 79! :blomst:

Gopia, du må skynde deg å føde nå, så kan jeg også sette i gang :fnise:

Uff, begynner å bli veldig klar for å få ut babyen nå :sjenert: Men merker jo ingenting, og jeg har jo aldri trodd at jeg kommer til å gå over termin, så det er nok altfor tidlig ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Lurer på hvordan det står til med Gopia.. Og Jente79 og lillebabien :)

Hvordan går det med dere andre?

Jeg er skikkelig drittlei! Av masse vann i kroppen, 26 grader og sol, av å være drittung.. Men mest av alt av varmen.

Håper det snart skjer noe.

Jeg tenkte å begynne på pakking av bagen også i dag. Nå er det nok greit å ha det klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...