Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

Så fint at det ordnet seg med vuggen. Blir spennende nå framover :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: 38 uker :hoppe:

Og jordmortime om en halvtime. Håper alt er bra i dag. Antibiotikakuren er over, så håper den tok knekken på alle antydninger til uvi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: for Linn3c som har fått jenta si :juhu:

Gratulerer :blomst::roser:

Nei så morro :juhu:

Gratulere så mye linn :blomst: :blomst: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 38 uker, jente 79! Håper infeksjonen er tatt knekken på :jepp:

Her er det altså seteleie på babyen :sukk: Var på vending i går, men en time etter hadde hun snudd seg igjen. Jaja, det virker som om hun fortsatt har god plass, så da kan det jo hende hun snur seg rett veien igjen :jepp: Hun lå jo med hodet ned for 1,5 uke siden, så...

Flere med seteleie her? Er vel bare 3-4% som har det, så sannsynligheten er vel liten... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det serte:) men jeg skel jo ha ks. Så er jo ingen fare for det for meg. Håper hun snur seg for deg da Amused :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noe svar på infeksjonen... :sjenert:

Jordmor hadde visst ikke en sånn type strips som målte bakterier, kun sukker og eggehvite. Så må smøre meg med tålmodighet til legetimen på torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det serte:) men jeg skel jo ha ks. Så er jo ingen fare for det for meg. Håper hun snur seg for deg da Amused :)

Skal du ha ks pga. seteleiet? Jeg aner ikke hva jeg vil dersom jeg må velge mellom vaginal fødsel og ks.

Fikk ikke noe svar på infeksjonen... :sjenert:

Jordmor hadde visst ikke en sånn type strips som målte bakterier, kun sukker og eggehvite. Så må smøre meg med tålmodighet til legetimen på torsdag...

Æsj, så dumt! Men du er sikkert kvitt infeksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt! Men du er sikkert kvitt infeksjonen :)

Får bare satse på det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amused: Nei ikke ks. p¨.g.a setefødsel, men mange får jo det..... Kommer ann på bekkenet ditt, og du kan ha noe å si der. Kommer an på sykehuset tenker jeg. Om de er føyelig, om du ønsker ks på grunn av sete.

Jente79, håper de finner ut av infeksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de finner ut av det. Skal til legen på torsdag, så da får jeg jo endelig svar. Satser på at alt er greit.

Håper dere har hatt en fin feiring alle sammen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen hørt noe fra Kara W? Hun skulle ha vært sammen med oss i kveld, men vi har ikke hørt verken fra henne eller mannen, så da lurer vi selvsagt på om noe har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ikkje høyrt frå Kara W, ho har sladris her, såvidt eg veit, men kanskje ikkje ho har høyrt noko heller?

Hugs på oppropet då jenter, så me veit om de forsvinn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ser at jeg er savnet! Både jeg og magen har det helt fint og slapper av hjemme. Har hatt en rolig helg med litt besøk og mye lesing. Skjønner at jeg må bli flinkere til å melde meg :fnise:

Nå er sengen satt sammen og redd opp og alt tøyet er vasket, sortert og lagt i komode. Vi har også fått tre bleiepakker som står i skapet. Så nå mangler det bare en stellematte og en baby ;) Vi bakte til og med boller og la i fryseren til barselbesøk igår.

Håper alle har hatt en koselig 17. mai, og fått slappet skikkelig av i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble jo selvsagt overbevist om at nå var du på sykehuset, siden verken min kjære eller jeg hørte noe fra noen av dere, Kara W. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå gleder jeg meg virkelig til å bli ferdig.

Skal bli deilig, er lei disse "menssmertene" og stikkningene. Leser inne på Barn i Magen om jenter som er like langt på vei som meg og føler de må knipe igjen. Jeg føler han er bosatt der for alltid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å føle at magen er i veien jeg også nå...

Ikke lei enda, men rart og uvirkelig at det nærmer seg :rødme:

Må vel pakke sykehus bagen snart. Har ikke tenkt så mye på det enda, innbiller meg at det er så lenge igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke en smule lei en gang?

Heldig du er. Kan godt få litt leiskap av meg :fnise:

Det værste nå er vel egentlig at jeg er så øm oppå magen, ellers er det ikke så ille.

Men tror nok at det er mange andre som er bedre egnet til det her en meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei er jeg jo. Magen er jo stadig i veien, og sover dårlig for tida... Men er egentlig overrasket over hvor lite lei jeg er. Tror jeg er så innstilt på at lillegutt først kommer om noen uker, så faller meg ikke inn at det kan skje noe enda. Derfor koser jeg meg med permisjon nå, og prøver å få ladet batteriene litt...

Men begynner å tenke veldig mye på lillegutt nå da. Veldig spent og gleder meg utrolig til å hilse på han :rødme:

Tror mye av grunnen til at jeg ikke er lei er at jeg har vært i veldig god form hele veien. Har ikke hatt noen store plager. Måttet ta det litt emr med ro enn ellers. Men utenom det har jeg følt meg ganske normal, og levd omtrent som ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...