Gå til innhold

Toddlertråd for mai - juni babyene


jente 79

Anbefalte innlegg

De er ikke morsomme de våken-nettene! Håper det ikke fortsetter, Amalie_85 :)

Trenger masse søvn før fødselen.

Har også hatt en slik natt igjen. Kjenner jeg blir ganske så irritert når jeg må på do mitt på natta.

I morgen er det to uker til termin. Det føles nesten ikke virkelig dette. Snart er jeg tobarnsmamma! Det vil ikke gå helt opp for meg, tror jeg. En liten gutt!

Dette er den mest spennede sommeren!

Ha en fantastisk dag, dere!

Her regner det masse.. ENDELIG!!

*tenker på Felicity. Håper det går bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått sove litt innimellom! Men ikke så mye som jeg ønsker.

Får skikkelige tak med menssmerter så jeg våkner jo. Vet ikke hvor lenge det her skal holde på jeg :sukk: Nå er jeg kjempeøm i magen. Så sliten. Kan lissom ikke forestille meg at det er rier heller jeg :fnise: selv om sambo mente det og måtte spørre om han skulle bli hjemme, men jeg sendte han avgårde jeg :)

Nå skal jeg ta meg ett bad å se om det hjelper litt på smertene når de kommer. Selv om varmt bad ikke er det jeg syns er deilig å ta når det er varmt :fnise:

Håper det er rier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie, har du prøvd å ta tiden på sammentrekningene? I tilfelle det er rier...

Er skikkelig trøtt i dag, blir så oppgitt av å sove så dårlig. Trodde det var noe på gang i natt, men antakelig har jeg bare drømt :fnise:

Tre dager på overtid nå, og tiden går sååååå sakte! Er ikke noe morsomt å tenke på at jeg kan komme til å gå i enda ei og ei halv uke :sukk: Men på den annen side, så kan det jo skje når som helst! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe snart, Amused!

Nå skal jeg og storebror ut en tur. Han er hjemme fra barnehagen i dag. Kjempekos!

Trenger litt tid alene bare oss to før lillebror kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å sjekke sånn ca hvor ofte det kommer....og det er ca 10-15 min mellom hver gang. Men det virker ikke som om det blir mindre, så kan ikke skjønne om det er rier.

Har tatt en laaaaaaaangt bad, med en etterfølgende laaaaaaang dusj. Da var jeg nesten på nippen til å gråte litt og. Ikke fordi det er vondt, men fordi nå er jeg sliten.

Skal ringe føden nå å høre hva dem sier, for det har jeg fått streng beskjed om å gjøre av sambo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...åssen tlf nr er det jeg skal ringe da tru?? :klø: står ho 10 tlf nr på lappen jeg har :ler: hvorfor har jeg ikke tenkt på det her før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho trodde ikke jeg var skikkelig igang hvertfall, men at en modning var det nok og det kunne holde på sånn her i mange timer til eller bare avta helt. Så skulle slappe av og spise litt mat og bare ringe igjen hvis det var noe!

:sukk:

Hva skal man ta seg til å gjøre nå da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gutten til Felicity kommet til verden :hoppe:

han kom kl 11:08. Veier 3900gram og er 53cm lang og med en solid sangstemme sier hun.

Var vist litt utfordrende da spinalbedøvelsen ikke funka, så måtte legges i narkose.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho trodde ikke jeg var skikkelig igang hvertfall, men at en modning var det nok og det kunne holde på sånn her i mange timer til eller bare avta helt. Så skulle slappe av og spise litt mat og bare ringe igjen hvis det var noe!

:sukk:

Hva skal man ta seg til å gjøre nå da? :vetikke:

Bare å vente, det, Amalie :klemmer:

Vi blir gode på å vente her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Felicity!! :hoppe:

Håper det står bra til med dere!

Leste nettopp inne på personlige meldinger at Amalie_85 har fått gutten sin!

Gratulerer så mye!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jooo, hva skal man si? Er 41 uker i dag, 5 dager etter termin :sukk: Og ikke en kynner en gang. Snedig.

Skal til jordmor om en time, håper hun kan gjøre noe for å få fortgang i sakene :-D

Bra med deg også, cilipili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til både Felicity og Amalie :blomst:

Håper det skjer noe snart, Amused.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jooo, hva skal man si? Er 41 uker i dag, 5 dager etter termin :sukk: Og ikke en kynner en gang. Snedig.

Skal til jordmor om en time, håper hun kan gjøre noe for å få fortgang i sakene :-D

Bra med deg også, cilipili?

Håper hun kunne gjøre noe, ja. Ikke gøy å gå over tiden.

Gikk det bra hos jordmor?

Her går det bra. Håper også det skjer noe snart. Har fortsatt ganske sterke kynnere, og håper de er rier hver gang de kommer. Men ingen forandring her.

Regner med jeg ender opp med å snakke med meg selv her om en liten stund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me er då innom me som har født også... ;)

Heldigvis!

Det setter jeg stor pris på ;)

Hvordan går det med deg og den lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere gravide damer? ;)

Tenke seg til at det skjedde noe her ja. Hadde jeg ikke trodd :fnise:

Men ut kom han da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...